Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si sádu akvarelových barev paleta Krzysztof Kowalskiego, místo ni jsem dostala paletu Artur Przybyzs.
Reakce obchodu Milujeme malování
Paní Smolenské jsme psali email, že správnou sadu nemáme a nabídli jinou sadu a to Artur Przybyzs. Na email paní neodpověděla a následně zaplatila. Považovali jsme to, že souhlasí s námi navrhovanou náhradou. To, že nebyla spokojena jsme se dozvěděli až zde z její recenze. Následně jsme se pokoušeli několik dní kontaktovat pani Veroniku Smolenskou, ale tel. nebere, na sms neodpovídá. Tak nevíme co máme udělat více pro nápravu (chtěli jsme nabídnou vrácení platby, ale není jak se domluvit). Asi nešlo paní Smolenské o to napravit objednávku, ale udělit negativní hodnocení (jinak by komunikovala a měla zájem o řešení).
-
Nedoporučuje obchod
- Na některé maily ne odpovídá se.
Reakce obchodu Milujeme malování
Děkujeme za hodnocení i když jej popravdě moc nechápeme. Objednávka byla učiněna 2.11.2021 a 3.11.2021 byla emailem zrušena. Za MM Aleš
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
- široký sortiment
- dobré ceny
- přehledné stránky
- zboží označené jako "skladem" nemají na vlastním skladě, ale objednávají ho u dodavatele až na základě objednávky
- chybná sms z eshopu
18.11. jsem objednala a zaplatila zboží, 22.11. jsem obdržela SMS o chybějící platbě, okamžitě jsem zaslala screenshot dokladující provedenou platbu i email potvrzující platbu přes bankovní portál. 23.11. jsem pro jistotu do eshopu zavolala, pán mně ujistil, že platbu dohledali a potvrdili mi to emailem. Žádný email jsem nedostala, proto jsem 24.11. volala znova. 26.11. jsem obdržela email s informací, že stojan MAX nemají skladem (přestože byl označený "skladem" ve chvíli objednání) a že čekají na dodání od dodavatele příští týden. Dnes, 4.12. mi pan z eshopu zavolal, že dodavatel prý nestíhá vyrábět a že snad možná stojan bude příští čtvrtek. To už mi došla trpělivost a zrušila jsem objednávku a požádala o zaslání peněz zpět na můj účet. Snad mi je brzy pošlou...
Reakce obchodu Milujeme malování
Děkujeme za hodnocení i když není pro nás potěšující. SMS byla zaslána omylem - ano naše chyba. Při vytvoření objednávky bylo zboží skladem. Problém byl v tom, že objednávky vyřizujeme postupně. Takže se k objednávce dostaneme až taky za 3-4 dny (tato informace je na eshopu). Zboží šlo do předchozích objednávek a na tuto již nezbylo. A pak už je neměl ani dodavatel. Jsme jen lidé a nejsme neomylní. Prosím přečtěte si naše všechna hodnocení. Protože z 1000 spokojených zákazníků napíše kladné hodnocení tak každý 50. Ale z 5 nespokojených zákazníků napíšou 4 negativní hodnocení. Peníze za chybějící zboží odesíláme v ten den co dojde ke storno objednávky.
-
Nedoporučuje obchod
- Přehlednost
- Velký výběr
- Příjemné ceny
- Mizerná komunikace v případě problémů
- Pravděpodobně eshop vedený z domova
12.10. (víkend) objednávka zboží
14.10. Platba
18.10 Urgence, na jejich stránkách stále vedené jako nezaplacené. Paní našla platbu a prý spárovala
21.10. Jsme očekával informaci o zaslaném balíku
22.10. Objednávka stále vedená jako nezaplacená. Telefony nebrali. Pak byl pán na obědě. Řekl jsem, že zavolám za hodinu. Pak se strašně divil, že má ode mě zmeškané hovory (hodně). Když jsme se konečně telefonicky spojili, tak mi pán řekl, že je to ASI odeslané. Chtěl jsem jasnou odpověď, kterou jsem nedostal. Byl jsem již velmi nepříjemný a pán to neustál a poslal mi zpět peníze.Reakce obchodu Milujeme malování
S panem Lehotou musím souhlasit. Byl opravdu velmi nepříjemný (vyhrožování) tak jsem usoudil, že moudřejší ustoupí a navrhl jsem storno objednávky, s čím pan Lehota ihned souhlasil. Peníze jsem ihned odeslal zpět na jeho účet. Následovalo několik emailů o tom jak jsme neschopní apod.
Zajisté, nejsme neomylní, ale nechat si vyhrožovat když se vše nechá vyřešit v klidu.
Recenzi pana Lehoty chápu jako takovou pomstu rozhodně ne jako seriózní hodnocení obchodu.
Prosím podívejte se na naše veškeré hodnocení ať si každý může udělat svůj názor na eshop Milujeme Malování s.r.o.
Za eshop Aleš -
Nedoporučuje obchod
Zboží nebylo vhodně zabaleno, skicáky dorazily pokrčené.
Reakce obchodu Milujeme malování
Děkujeme za vaše hodnocení. Zboží lze do 14 dnů vrátit bez udání důvodu, nebo zboží reklamovat. Vždy se snažíme našim zákazníkům vyjít vstříc.
Aleš Janků -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Komunikace (přišla i omluva, že se zboží malinko opozdí)
- Odesílání zásilek
Asi takhle: Pro doručení zásliky jsem zvolil DPD Parcel Shop, obchod ale zboží odeslal službou PPL, přičemž na balíku bylo moje jméno, ale adresa toho DPD výdejního místa, kde mě samozřejmě řidič PPL marně hledal (není moc fajn být za člověka, který ani neví vlastní adresu). Na výdejním místě DPD balík pochopitelně nemohl nechat, a tak ho nechal na výdejním místě PPL, které mělo otevírací hodiny jen odpoledne, což mi přidělalo další starosti. Aby toho nebylo málo, jedna barva na linoryt přišla s úplně popraskaným víčkem, které na tubě drželo jen silou lepící pásky (věděli o tom teda už v obchodě??). Možná jen shoda špatných náhod, ale rozhodně to nebyla dobrá zkušenost.
Reakce obchodu Milujeme malování
Dobrý den, děkujeme za tuto reakci, ač pro nás není příznivá. Co se týče prasklého víčka - přelepujeme víčka z důvodu, aby se barva při přepravě neotevřela a nevytekla, určitě ne proto, že bychom tím chtěli zakrýt prasklé víčko. Pokud by byla barva porušena už u nás neposílali bychom ji. Co se týče spletení dopravy, to nás velice mrzí, mohl jste nás kontaktovat a my bychom balík od PPL stáhli a zaslali správně na výdejní místo, u barvy bychom Vám nabídli výměnu či slevu na tubu jako náhradu. Nejsme určitě neomylní a pokud člověk chce vše má řešení.
Ale chápu, že někdy je člověk rád, že má konečně balík a už se mu nechce nic řešit.
Ať se daří
Adéla Z MM