Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádné informace o produktu, jen potvrzení objednávky. Objednala jsem si 18.5. a od té doby, žádné informace, neberou mi telefon a neodpovídají na e-mail.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zajímavý sortiment
    • Deklarované datum dodání na webu absolutně neodpovídá
    • Obchod zašle mail s informací o jakémsi omezeném režimu a pozdějším termínu expedice, který však stejně není dodržen

    Zboží objednáno a zaplaceno s tím, že mělo být doručeno do tří dnů. Po dvou týdnech stále nemám nic. S přihlédnutím k tomu, že zjevně nejsem sám s touto zkušeností, doporučuji pokud něco opravdu objednat potřebujete, volit spíše formu doručení na dobírku a raději nic neplatit předem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod nereaguje na email na telefon na chat.
    Zboží je řádně zaplacené dne 31.3.24 dnes 8.4.24 bez reakce .
    Zásilkovna nehlásí žádné převzetí zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace

    Nekomunikují na uvedeném telefonním čísle a na e-mail rovněž neodpovídají. Po dvou dnech napsali sms co chci ať napíší. Pak jsem se dovolal a slíbili mi termín dodání, úterý stejně nedrželi. Je to více než týden od objednání a zatím nedoručeno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka více než týden čeká na vyřízení, telefon nikdo nebere, na zprávy neodepisují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Neshoduje se doba doručení,kdybych se neozvala tak by mi snad ani nedali vědět že bude s balíčkem zpoždění. Po 6 dnech nemám balíček ani v balikovne natož u sebe .
    To ještě ani nevím jestli bude zboží fungovat tak jak by mělo,to bude překvapení

  • Nedoporučuje obchod

    Zbozi melo byt skladem, avizovane dodani do 2 dnu, ale ani po 6 dnech jsem zbozi nedostal !

    Reakce obchodu Milica

    Dobrý den pane Ježek, velmi se omlouvám! Platba za vaši objednávku se nám zobrazovala jako nezaplacená. Chyba byla v komunikaci mezi naším systémem a platební branou. Ihned zásilku odesíláme a ještě jednou se omlouvám, Tom

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pozor, tento server kontaktuje mnoho trackerů

    Reakce obchodu Milica

    Dobrý den, jak to myslíte? Nerozumím tomu... Byl jste nespokojen s dodáním či produktem?

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Ještě stále mi nic nepřišlo, zboží ani po týdnu ještě nemám doma, tudíž nemohu bohužel nic hodnotit a tím pádem ani tento obchod nemohu nikomu doporučit‍♂️!!!

    Reakce obchodu Milica

    Zdravím,
    Zásilka je dle sledovacího čísla od 16ho na Libereckém depu, potvrzujete tedy že nebyla dodána?

    Budeme ihned řešit,
    Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží týden nepředáno ani dopravci, zcela bez komunikace.

    Reakce obchodu Milica

    Dobrý den, máte pravdu vidím, ihned zasíláme s malým dárkem jako kompenzaci :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedostatečná komunikace. Není problém počkat na zboží. Ovšem pokud dostanu indormaci, že zitra zboží dorazí a dalších x dní se nic neděje, je to docela nepříjemné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    26.2. vytvorena objednavka
    1.3. eshop vola, ze bryle nemaju skladom, tak hovorim, ze mi nevadi 2 tyzdne pockat na doskladnenie
    3.3. prichadza ppl balik a v nom modre bryle namiesto ciernych
    4.3. zasielam modre bryle spat, s tym, ze mi maju poslat iny druh v ciernej farbe, ktore maju skladom
    17.3. po x telefonatoch, mailoch a online chatovania na stranke ziadna odozva co sa deje a telefon smeruje stale do odkazovej sluzby

    Reakce obchodu Milica

    Dobrý den, 29ho jsme přecházeli na jiné řešení eshopu. Je možné, že email zapadl. Prosím o zaslání ještě jednou na [email protected], děkuji mockrát.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zajímavé zboží
    • Nekomunikují

    Zboží jsem odnednal a zaplatil před 12 dny a zatím nedošlo ani info, co se děje. Obchod nekomunikuje a zboží mi nebylo doručeno.

    Reakce obchodu Milica

    Dobrý den, ano jelikož je zboží na cestě k nám, o tom jsme Vás však informovali v nákupním procesu. Dále ohledně komunikace, zasílal jste prosím email? Nebo kde se s námi snažíte komunikovat bez odezvy? Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Odpovídali na emaily
    • Balamucení s problémy u dodávky
    • Každý týden slibovali dodání (dorazil až 4 týden)
    • Musel jsem je sám každý týden kontaktovat, co se děje se zásilkou
    • Slibovaný dárek za nepříjemnosti nakonec ani nedorazil
    • Slibovaný dárek za nepříjemnosti v důsledku stál mojí zásilku 14-ti denní zpoždění, jak mi tvrdili v emailech

    Tento obchod má asi největší nepořádek v systému, který jsem kdy zažil. Objednal jsem si u nich produkt, protože ho měli na skladě a doufal jsem, že ho tedy budou moci hned poslat. Nakonec po tom co jsem je musel kontaktovat, jsem se dozvěděl, že je je na cestě od dodavatele z Hong-Kongu. To jsem si mohl koupit sám přímo od dodavatele za poloviční cenu. To byla první taková nepříjemnost. Další taková třešnička byla v tom, že mi slibovali za nepříjemnosti nějaký kabel jako dárek. Ten vypadal celkem slušně a říkal jsem si ok s tím bych se mohl smířit a přehlédnu tu napálenou cenu. To jsem ale netušil, že další dva týdny se budou vymlouvat na to, že čekají na dodávku těch kabelů. Chápete :D Omlouváme se za nepříjemnosti dáme Vám kabel, ale bohužel ten přijde až za další dva týdny. Tak si počkáte. :D

    Shrnuto a podtrženo, po napsání cca 6 emailů a uplynutí skoro přesně měsíce mám co jsem si objednal. Nikdy jsem takto nereagoval s hodnocením, ale tady bych chtěl opravdu apelovat na majitele, že takhle to nejde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ačkoliv mají zboží na skladě není to pravda

    Zboží objednáno 3.6.2020 podle popisu je skladem.
    8.6. zaslán dotaz na stav zboží,v odpovědi stojí že zboží je v Kong Kongu (myšlen asi Hong Kong)a má dorazit za 2-3 dny myšleno od 8.6.
    Dnes je 14.6. a stále nic.Moc dobré jméno to obchodu nedělá.Mají napsat že zboží bude dostupné např.za měsíc a ne dělat z lidí blbce.

    Reakce obchodu Milica

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. O problému víme, v tuto zvláštní dobu je velmi obtížné vůbec něco letecky z HK zaslat. Jde o to, že spolupracujeme s externími kurýry a agenturami, od kterých máme určité informace, ty ale nemusí být vždy 100% pravdou.

    K vašemu vznesenému dotazu 08.06.2020, den poté jsme posílali odpověď, pokud jste email nedostal, prosím podívejte se do složky SPAM.

    Věřte, že děláme vše pro to, aby zde zboží bylo vždy co nejdříve, i když je to na úkor vyššího poplatku za dopravu, jako v tomto případě.. Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nebylo doručeno po uplynutí 3 týdnů a z obchodu nulová komunikace, kdy bude, jestli vůbec bude

    Rozhodně nedoporučuji

    Reakce obchodu Milica

    Dobrý večer, bohužel objednávku 1974 v systému vůbec neevidujeme, proto nulová komunikace (možná chyba systému). Můžete prosím poslat na email: [email protected] Vaši objednávku? Děkuji mnohokrát, Milica

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    objednala jsem si brýle 15.4., dnes je 28.4. a stále mi nic nepřišlo, nikdo nereaguje na moje dotazy - mail, fcb, hlavně, že mi přišlo několik mailů o tom, ať nezapomenu ohodnotit obchod

    Reakce obchodu Milica

    Zdravím, Ano Terezo víme o tom, počítali jsme s kratším termínem dodání. Snažíme se takovým situacím vyhnout avšak někdy jsou okolnosti nemilosrdné :( Krásný zbytek dne, Milica

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    až do dneška po 15 dnech jsem stále zboží nedostal

    Reakce obchodu Milica

    Dobrý den,
    Velice se omlouváme za komplikace, zboží SpySlide je označeno jako "na počkání" tedy není u nás fyzicky skladem.
    Bylo objednáno přes dodavatele z Holandska, ten jej odeslal bohužel, zdá se až po svátcích. Ještě jednou se omlouváme, pokud zboží nedorazí, či jste nespokojen vrátíme Vám plnou částku zpět.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží bylo slíbeno do 3 dnu a dnešním dnem je to 10 dní a stále nic.

    Reakce obchodu Milica

    Velice se omlouváme, zboží bylo dodáno od výrobce se zpožděním. Vše bylo již vyřešeno a zboží odesláno na Vaši adresu s malým dárkem jako omluvou. Hezký zbytek dne.