Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemám zboží
    • Nikdo nekomunikuje
    • Nemám zboží

    Obchod nedoporučuji, objednávku jsem dělala 13.4. Do dnes nic! Bohužel, jsem objednávku zaplatila předem. Psala jsem email,jak je na tom moje objednávka a nikdo se neozval!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po objednávce přišli hned 3 zprávy jak na tom dělají a pak se nikdo 5 dní neozval. Zboží absolutně neodpovídá popisu. Je k ničemu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel mě obchod zklamal. Zakoupil jsem plášť, který měl být skladem, ihned jsem zaplatil karetní operací a po chvilce z eshopu zavolali, že plášť nemají a jiný toho rozměru také ne. Tak byl nákup zrušen, ale peníze mi doteď (od nákupu 7 dní) na účet nepřišly. Může se stát, že dojde zboží, ale že platbu nevrátí ani do 7 dnů?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace a dlouhá čekací doba i když zboží bylo skladem

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Jde o to, že jsem na objednávku dlouho čekal, než mi dorazila, je to týden. Jinak dobre.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pani na pokladne kdyz sem vyzkousel zbozi a hlasil ze mi je male,neochotna,ze se nic neda delat,vratit,zeto nejde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bylo psáno,že zboží je skladem,bohužel skladem nebylo. Obchod přestal úplně komunikovat a na dotazy nereagoval.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • je jich hužel více viz níže

    Dobrý den,
    nedělám to, ale musím, protože je toho moc najednou:
    - Objednávka dorazila až po 9 dnech, to mi přijde opravdu moc..
    - Mělo by mít vráceno 10Kč v obálce, neobdržel jsem nic
    - Místo původně vybraného stojánku - černý bez protikusu ( https://www.mikebike.cz/…crn ), jsem se domluvil s paní Nxxxxxxxxx, že mi dodáte stejný bez protikusu, pouze ve stříbrné barvě (ten měl být na skladě a odeslání mělo být rychlejší, než v případě avizovaného černého - "až" 14.6., tak jsem souhlasil) nakonec byla obj. odeslána stejně až po 14.6. a ještě jsem obdržel jiný typ stojánku - s protikusem
    - U vybraného zboží mi byla nabídnuta možnost zaslání na adresu Zásilkovny, ale nakonec to prý nebylo možné, vzhledem k délce blatníku či co--- copak je tak složité označit u "nadrozměrných" produktů jen vybrané možnosti zaslání?
    - Odpověď na můj poslední email jsem neobdržel žádnou..
    - A bowdeny jsem si objednal od každého délku 4metry, namísto toho jsem obdržel od každého cca 3 + 1 metr? Proč, toto nebylo nikde u zboží uvedeno!
    Za mě tedy velká nespokojenost a rozhodně nikomu Váš obchod NEDOPORUČUJI,
    S pozdravem NESPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK !!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo být za 3 dny , už je to 7 a pořád nic hlavně ,že poslali dotazník spokojenosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace
    • Neochota

    Moje objednávka byla 3 dny ve stavu čekající. Až po telefonickém dotazu jsem se dozvěděl, že zboží nemají skladem. Když jsem chtěl alternativní zboží slíbili, že prověří jestli je na skladě a ozvou se mi. Do dnešního dne nikdo nezavolal. (Už je to 16 dní). Asi ještě pořád ve skladu hledají :-/

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží mi bylo vydáno ( dětské kolo Leader Fox ) hned po převzetí venku byl borec co tvrdil, že to kolo zkompletovat, tak jsem.mu řekl, že přední brzda táhne jen z jedné strany, což je u Véček jednoduchá oprava. Doma jsem si všiml, že chybí přední odrážka, tu jsem si vyzvedl na druhý den, to bylo bez problému. Při bližší kontrole, jsem zjistil. 1. Zadní nába dotažena velmi na konusech, kolo mělo těžký chod. 2. Povolena levá brzdová páčka na řídítkach. 3. Zadní kolo osma, ne velká, přesto pouhým okem viditelná. 4. Neusazený přední , ani zadní plášť, házely na všechny strany. Vzhledem k tomu, že vnučka měla narozky do dvou dnů a kolům nejen rozumím a umím i opravovat, kolo jsem opravil a vycentroval. Mechanik asi počítal s tím, že je málo lidí co kolům rozumí a nepoznají jeho lajdackou práci. Přepočítal se, je jasné, že ve vašem obchodě si nic nekoupím. Protože, si nedáváte pozor při výběru zaměstnanců a tím to vše odskáče kupující. Dvořáček

  • Po týdnu od vytvoření objednávky a doručení potvrzovacího emailu jsem obchod mailem kontaktoval ohledně stavu objednávky, ale ani třináctý den mi obchod nepodal žádnou informaci.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Dobrý den,
    • jak mám být spokojený, když si objednám plášť 29x1.6 a přijde 28x1.6 Když takový plášť není, tak ho nenabízejte

    Reakce obchodu Mike Bike

    Dobrý den, vzhledem k tomu, že kolům rozumíme, na kole závodíme, kolem žijeme a nejsme jenom e-shop s koly. Nemůže se stát, že Vám odešleme něco co jste si neobjednal. Tudíž pro vysvětlenou 29x1.6=28x1.6. Jiným značením 622x42 pro oba tyto rozměry. Pokud budete chtít při příštím nákupu s něčím poradit, neváhejte nám zavolat. Rádi vám poradíme. Díky Michal

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nabízí zboží které jsem hledal
    • Dostupnost do tří dnů neznamená že bude zásilka do tří dnů odeslána.

    Při nákupu horského kola bylo kolo dobře připraveno.
    pakliže Vám nevadí že si počkáte (ať už na odpověď na mail nebo na zboží z eshopu) tak super obchod.