Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednaný tovar obchod nezasiela do SR!!! Neviem na základe čoho, keď ČR aj SR je v EÚ a platia jej zákony o voľnom obchodovaní medzi členskými štátmi.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlé dodání
    • obal hračky (krabice) byla pomačkaná a zaprášená

    Hračka jako taková neodpovídá popisu, resp. vrtulník měl po zavěšení sám pomocí vrtulky na bateriový pohon "létat" podél osy. Zkoušeli jsme možné i nemožné, ale požadovaného pohybu vrtulníku jsme prostě nedocílili. Vrtulník je tedy možné použít jen jako statickou hračku a vzhledem k jemnému uchycení koleček, tak brzy utrpěl ztráty. Kolečka jsme naakonec museli přilepit tavnou pistolí. Vrtulku lze velmi snadno ztratit, tak jsme ji tam už pak vůbec nedávali. Listy rotoru jsou také chabé, ale jinak je to hezké provedení filmové postavičky. Vím, že kvalita produktu nejde na vrub prodejce, ale zde jsme byli zklamaní především stavem krabice, ve které byla hračka doručena. Pokud bych to měla jako dárek pro někoho jiného, nemohla bych jej použít.

    Reakce obchodu Miroslav Hajný - Hračky

    Dobrý den , paní Janoušková,
    toto letadélko jste si u nás koupila před 4 měsíci, samozřejmě máte 2 roky nárok na reklamaci, takže jestli neplní funkci tak jak má posílám odkaz kde najdete jak s reklamací postupovat: http://www.mihaj.net/reklamacni-rad-pg8.php
    Ohledně poničeného a zaprášeného obalu se bohužel po takové době nemůžeme vyjádřit, kdyby jste se ozvala před 4 měsíci, když jste výrobek dostala, mohli jsme i toto řešit. Ale před zabalením na PPL všechny obaly kontrolujeme. S pozdravem hračky MIHAJ

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost dodání
    • Asi nekontrolovali zboží. Karavan přišel špinavý. Zbytek zboží v pořádku

    Reakce obchodu Miroslav Hajný - Hračky

    Dobrý den, děkujeme za Váš čas s vyplněním dotazníku. Zboží karavan, tak autobus i vlak, které jsme Vám posílali, bylo samozřejmě před zabalením zkontrolováno. Jestli byl karavan špinavý uvnitř to se velice omlouváme, ale hračky nerozděláváme. V případě, že budete mít zájem karavan vyměnit, napište a stáhneme si karavan a pošleme nový. hračky MIHAJ

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nikdo nebere telefony
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Pomalá komunikake se zákazníky

    Po prvním nákupu jsem nebyl moc spokojen, jelikož zboží bylo nedošité a nebylo kompletní..... nepoužitelné.
    Reklamaci uznali , ale z důvodu pomalé komunikace, by reklamace nebyla vyřizena do doby kdy by jsme zboží potřebovali....( kostým santy je po vánocích celkem k ničemu)
    Takže nic moc

    Reakce obchodu Miroslav Hajný - Hračky

    Dobrý den pane Muller, asi jste si spletl obchod, protože u nás jste žádnou reklamaci nikdy neměl. S pozdravem Hračky MIHAJ

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Nezvyklá ochota , vstřícnost, možnost vybrat is i barvu.

    Spokojenost.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • levná cena,doprava rychlá
    • nezkontrolované hračky, zda vůbec fungují, jak mají,přesto se prodávají. Pohořeli jsme na foto dino prohlížečka, nelze kolečko dát dovnitř natož prohlížet, je to rozmazané a jeden obrázek je dobře a druhý vzhůru nohama!!!!

    Reakce obchodu Miroslav Hajný - Hračky

    Dobrý den paní Hladíková, dívám se a Vámi uvedený výrobek již neprodáváme. Zakoupila jste ho u nás před půl rokem v měsíci v březnu letošního roku, ale v případě zájmu pošlete výrobek zpět a vrátíme Vám peníze. Jestliže výrobek nefunguje jak má, samozřejmě dál toto zboží nechceme nabízet. S pozdravem Hračky MIHAJ

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • žádné
    • lokalita, vysoké ceny, neochota majitele i prodavaček na místě

    Reakce obchodu Miroslav Hajný - Hračky

    Dobrý den paní Hansen, pro zboží si tady byla na prodejně přímo paní a na místě se rozhodla, že o vybraný bagr nemá zájem, ale chtěla si jít vybrat jiný větší. Šel s ní prodavač a ukázal ji veškeré bagry na prodejně i s cenami. Jeden jste si vybrala (jestli jste tu byla osobně vy). Při placení jste říkala přímo paní prodavačce, že jse spokojená s přístupem . S panem majitelem jste se na prodejně ani nepotkala ani jste s ním nemluvila.
    Nerozumíme tedy vašemu hodnocení, ale děkujeme za Váš čas.
    S pozdravem hračky MIHAJ

    • Obrazek produktu nesouhlasil s produktem co me prisel!

    Byl sem sklaman :-(

    Reakce obchodu Miroslav Hajný - Hračky

    Dobrý den pane Muzikář, objednal jste si u nás jen jeden vodnický klobouk a ten se od obrázku nijak neliší. Prosíme o upřesnění Vaší nespokojenosti. V případě že se Vám jen produkt nelíbí, není problém nám ho vrátit do 14ti dnů bez udání důvodu a vrátíme Vám peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zbozi mi sice dorazilo ale krabicky ve kerych j zabaleno jsou totalne rozlepene a jedna dokonce roztrzena. vzhledem tomu, ze jsme mela objednane veci jakodarky me to dost nastvalo

    nic moc.

    Reakce obchodu Miroslav Hajný - Hračky

    Dobrý den paní Kouklová, objednávala jste dvě digihry, které od nás odcházely v zalepených krabičkách v pořádku. V případě, že se krabičky poničily převozem, že byly špatně zabaleny, Vám můžeme dvě krabičky doposlat jestli o to máte zájem? Hračky MIHAJ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Nabízí zboží s vizitkou skladem,přesto že ho nemá!!!

    Nevidím důvod nakupovat v obchodu co nabízí zboží které vlastně nemá skladem.

    Reakce obchodu Miroslav Hajný - Hračky

    Dobrý den pane Krejčí, nabízíme jen zboží které máme skladem. Export dat na internet probíhá přes den automaticky každé dvě hodiny. Samozřejmě se stane párkrát že poslední kusy si objedná více lidí během těchto dvou hodin. Ale o tom zákazníka ihned informujeme, aby mohl objednat jinde a neměl s tím velké komplikace. Jsme také velkoobchod kde obchodníci nakupují po 10tkách kusech. Proto i uvádíme kde je dostupnost menší než 10ks je lepší se zeptat na dostupnost. Přímo u Vaší objednávky jsme měli koníka jeden kus, kde se stalo to že nám ho někdo ukradl, takže jsme Vás o tom i informovali během půl hodinky, jak jsme prodejnu prohledali a zjistili to a omluvili jsme se.
    Děkujeme za Váš čas a recenzi, kterou nám pomáháte zlepšovat naše služby. Hračky

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nic podstatnéh jsem nenašel
    • špatná fotografie u zboží

    Reakce obchodu Miroslav Hajný - Hračky

    Dobrý den, objednal jste si u nás transformera, kde jsou v asortu 2 druhy a oba jsou vyfoceny na hlavní fotografii, jak myslíte špatnou fotku?

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Byl to téměř jediný obchod, který požadované zboží nabízel.
    • Není jasné, s kým vlastně po objednání komunikujete(Mihaj Hračky / Miroslav Hajný - Hračky /Velkoobchod hračky). Nepříjemné jendání po telefonu při ujasňovoní nesrovnalostí v komunikace.

    Obchod pravděpodoébně nezajímá kvalita odeslaného zboží. V mém případě odpadají polepy na RC-autě, dveře se za jízdy otevírají, originální krabice poškozená, vzhledově jako po několikerém použití.

    Reakce obchodu Miroslav Hajný - Hračky

    Dobrý den pane Zápotocký, máme i na našich stránkách uvedeno u koho objednáváte i nakupujete Hračky Mihaj - Miroslav Hajný a jsme i velkoobchod i maloobchod, také tam uvedeno. Vše v záložce kontakty.
    K vaší větě " Nepříjemné jendání po telefonu při ujasňovoní nesrovnalostí v komunikace."
    Jednali jsme spolu jen po emailu a ty konverzace sem můžu zkopírovat..... ve zkratce jste si u nás zboží objednal, my Vám poslali potvrzení a pak i předání PPL s číslem balíku, na to jste psal že chcete objednávku zrušit že to je omyl a my tedy objednávku zrušili a zase Vám to potvrdili, pak jste psal že chcete žlutou verzi (to už ani po předání PPL nemůžeme ovlivnit) a my Vám psali že jste měl žlutou připravenou,ale už jsme zrušili na Vaši žádost do PPL poslali ať nám balík vrátí, chtěl jste tedy zase zboží poslat...zase na Vaši další žádost jsme balík napsali ať doručí. Ve vánoční sezonu je to opravdu velké zdržení řešit jednu objednávku půl dne,ale přesto jsme Vám vyšli se vším vstříc a i PPL.
    K vaší větě:“Obchod pravděpodoébně nezajímá kvalita odeslaného zboží. V mém případě odpadají polepy na RC-autě, dveře se za jízdy otevírají, originální krabice poškozená, vzhledově jako po několikerém použití.„ Žádné použité zboží tady neprodáváme a krabice byla v pořádku když jsme Vám ji balili na PPL , dovnitř zboží samozřejmě nevidíme a může se stát že odpadala nějaká nálepka nebo něco bylo s dveřmi, ale samozřejmě máte právo zboží reklamovat nebo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14dnů, kdy Vám vyjdeme vstříc. hračky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka sice byla potvrzená, ale do dnešního dne jsem žádné zboží neobdržela,ani obchod se neomluvil za spoždění dodavky ani nepodal jiné vysvětlení.

    Reakce obchodu Miroslav Hajný - Hračky

    Dobrý den, máme tady jedinou nevyřízenou objednávku a to číslo 31375 z 24.10.2013, kde jsme Vám psali email a zkoušeli se dovolat na uvedené číslo,ale neúspěšně. Zboží jsme nemohli poslat, protože objednaný samopal jsem měli poslední kus a je u něj poškozený obal a potřebovali jsme se s Vámi domluvit jak pokračovat. Objednávky vždy vyřizujeme v den objednání nebo následující pracovní den

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • není možné nakupovat jako firma
    • faktura nemá všechny náležitosti
    • špatná komunikace
    • komunikace
    • profesionalita nula

    jednou a dost

    Reakce obchodu Miroslav Hajný - Hračky

    Dobrý den, nakupoval jste na našem maloobchodním eshopu www.mihaj.net a dostal jste ke zboží paragon se všemi náležitosmi, který je podle zákona použitelný v účetnictví. Doklad do 10 000 Kč může být podle zákona bez jména, samozřejmě kdyby jste objednal nad tuto částku dostanete doklad, který je k tomu ze zákona potřeba.
    Nakupovat jako firma je možné a to na našem velkoobchodním webu, ale to až po registraci, kde už jsou určeny minimální odběry a pak jiné ceny a podobně
    Děkujeme za váš čas s vyplněním dotazníku a budeme rádi za podrobnější informaci ohledně špatné komunikace, co tím myslíte. hračky

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Hlavně přehlednost a lepší informace o zboží
    • nemá

    Můžu jen doporučit

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlost
    • balení zásilky

    Špatně zabalená zásilka, zboží dorazilo lehce popraskané, měl jsem velké pokušení zboží vrátit kvůli způsobu přepravy.

    Jestli si Váš skladník myslí, že dá dvě plastové krabičky a dva kousky polystyrenu do krabice o dvojnásobném obsahu, a ono to dojde bez poškození, pak má trochu mezery ve svém vzdělání. Šejkr funguje při přípravě koktejlů bezchybně, ale v případě balení zásilek to není úplně praktické řešení. Nálepka křehké tohle prostě nespraví.
    Pokud by jste tohle chtěli reklamovat na doručovací službě, jakýkoliv reklamační technik Vás odmítne.

    Jinak rychlost komunikace velmi dobrá, jen drobné nedorozumění s fakturou

    Doufám, že tato recenze pomůže hlavně obchodu k odstranění chyb.

    Zboží jsem si rozhodl ponechat i s drobnými vadami, protože nebyl čas sehnat kvalitnější náhradu.

    Reakce obchodu Miroslav Hajný - Hračky

    Dobrý den, děkujeme za Váš čas při vyplnění dotazníku. Vaše hodnocení, přesně jak píšete, nám pomůže ke zlepšení služeb. Vám se velice omlouváme za špatně zabalené zboží a tím způsobené komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • pomalá komunikace

    Reakce obchodu Miroslav Hajný - Hračky

    Dobrý den, dívám se na Vaši objednávku ke které patří tento dotazník, poslal jste ji 13.prosince 2012 ve 13:22 a na kterou jsme reagovali 13.prosince 2012 ve 14:20 kde jsme se Vám omluvili že Vámi objednané lego již není skladem. Objednali si ho 2 zákazníci před Vámi a psali jsme Vám téměř ihned aby jste stihl ještě objednat jinde, Prosím co myslíte pomalá komunikace? Jiný email od Vás nemáme ani v dotazech.