Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Půlka nákupu chyběla
    • Jdu reklamovat
  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden s týdnem se sešel a nikde nic ani zpráva ani popel ,nikdo nedává vědět.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Rychle doručení
    • Poškrábané kříže u židlí
    • Chybí šroubky

    Reakce obchodu mifex.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za vzniklé komplikace. V případě,že zboží bylo poškozené nebo nekompletní můžete jej reklamovat nebo nás můžete kontaktovat a poškozený,případně chybějící díl Vám pošleme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dopravce neměl od eshopu u mé objednávky upřesněno zda mohu platit kartou nebo hotově, tak jsem musel platiti pouze hotově, poté jsem zaplatil navíc 200 Kč za taxíka k bankomatu a zpět.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Helma je za tuto částku celkem kvalitně zpracovaná
    • Nemá dvojí plexi, jak bylo inzerováno
    • Je hlasitá
    • Špatná barva
    • Špatná velikost
    • Helma nemá dvojité plexi, jak je inzerováno - klamavá reklama
    • Nesolidní chování
    • Přehazování zodpovědnosti za chybu na zákazníka

    Helma dorazila v krabici s velikostí L a barvou matná, uvnitř byla helma M, lesklá. Helma nemá dvojité plexi, větu dvojité plexi a sluneční clona jsem prý já špatně pochopil, plexi a clona jsou dvě plexi a to je tím myšleno. Obchod po mě chtěl, abych helmu zabalil a zaslal zpět - záruka, že mi pošlou správnou, žádná. Peníze za dopravu chtěli zabalit do balíku k helmě, oproti naskenovanému papíru za dopravu. Chybou obchodu došlo k dodání jiného zboží, očekával bych, že zaplatí kurýra, který zboží přiveze, na místě převezme nevyhovující a já si vše zkontroluji. Nebudu přece platit dopravu a starat se já! Nesolidní chování obchodu. Helmu jsem si nechal pro spolujezdce a druhou jsem objednal jinde. Nevěřím, že by to bylo v pořádku, bál jsem se, abych nepřišel o celou částku. Nedoporučuji!

    Reakce obchodu mifex.cz

    Dobrý den, bohužel i toto se stavá, došlo k záměně při balení přilby do krabice, V tomto případě, kdy jste dostal omylem jinou než Vámi objednanou helmu.Telefonicky byla nabídnuta výměna zboží nebo vrácení peněz.
    S pozdravem
    Mifex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlá komunikace.
    • Nekvalitní zboží

    Před rokem jsem kupovala digitální váhu, byla poškozená horní deska. Neřešila jsem to, byla funkční. Nedávno jsem objednalvala opět tu samou, stejný problém a navíc špatně vážila.

    Reakce obchodu mifex.cz

    Dobrý den, dle zákona máte 14dní nárok na vrácení zboží bez udání důvodu a také po 24měsíců záruku v rámci které můžete zboží reklamovat. V tomto případě jste využila první možnosti vrácení zboží bez udání důvodu do 14dnů a také Vám za to byly vráceny peníze.
    S pozdravem
    Mifex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    poškozené. zjevně již použité

    Reakce obchodu mifex.cz

    Dobrý den,v žádném případě se nejednalo o použité zboží. Prodáváme pouze nové zboží. Pakliže byl dětský kufr poškrábaný i po sundání krycí fólie,stačilo nám napsat,popřípadě zavolat a obratem bychom vzniklou situaci začali řešit. Bohužel jsme neměli ani tušení,že se Vám něco takového přihodilo.
    S pozdravem
    Mifex.cz