Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na zboží čekám od prosince!!!!
    Můžete mi ho pls poslat?

    Reakce obchodu mident.cz

    Dobrý den, zákaznice si u prvotní objednávky zadala způsob platby "platba kartou" objednávka nebyla uhrazena. U "nové" objednávky z 15. 3. 2024 jsme se s paní domluvily na bankovním převodu, který jí bude více vyhovovat. Mezitím si zákaznice zadávala změny v objednávce v obsahu položek, vždy jsme rádi vyhověli. Poslední změna: přidán produkt: zubní pasta. Dosud není objednávka uhrazena, logickynemůže být ani odeslána. Zákaznice si u poslední objednávky zadala požadavek, že zaplatí po 10. dubnu 2024, nestalo se. Dne 2. 4. 2024 nám zákaznice sdělila, že se s recenzí unáhlila. Že objednávky neměla nikdy uhrazené. Sama sdělila, že recenzi ráda odstraní.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo rychle a v pořádku, ale po použití Truesonic nepozoruji téměř žádnou změu. Dále jsem si objednala SENSI STAIN ERASER, ale ten nefunguje už vůbec. Produkty NEDOPORUČUJI !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží je “dětská předražená hračka”. Její použití neodpovídá psanýn výhodám.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    S obchodem jako takovým byla super domluva a vše. Ale jakmile mám mluvit o produktu, tak jsem zklamaná. Čekala jsem že rovnátka budou krásně držet, zatímco jen zavrete oči a “zaberete” tak se ráno probudíte s rovnátky všude jen mimo ústa.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rovnátka vůbec nesedí, horní patro pořád padá, nedrží. Po velmi krátké době se mi v puse vytvořily silné otlaky
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zial vyrobok neni moc sikovne spraveny. Je potreba drzat zuby stale u seba pritom prirodzena poloha ust su mierne pootvorena sanka. Tym padom to straca ucinok a je to pre mna nerealne nosit na noc :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo mi 6 balíčků,přitom jsem chtěla pouze ultrazvuk,2. špičkový nástavec a bělící korektor.Aplikace je nevyhovující,stále vnucuje něco,co nechci,odporně se podbízí a najednou mám 6 balíčků,různé ceny a nevím za co.Nakupuji hodně online,ale tohle jsem nikde nezažila.Eva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednané a zaplacené 20. 10. 2023 mi dosud nebylo doručené, přes opakované urgence.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Obchod ok
    • Zboží K.O.
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Ultrasonický čistič TrueSonic bohužel na dospělé nefunguje a pes se bojí. Vyhozené peníze.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednali jsme zboží na dobírku, za kterou jsme museli zaplatit peníze navíc. Jediný způsob doručení je přes Zásilkovnu. Zásilkovna nám uložila zboží v boxu a zároveň nám napsali, že zaplatit můžeme pouze přes jejich aplikaci. I když jsme zvolili a zaplatili dobírku. Do aplikace je nutné vložit naše osobní údaje a navíc umožňuje platbu pouze přes ApplePay. Z toho důvodu jsme objednávku zrušili.

    Reakce na zprávu obchodníka: V Alzaboxu je standardně možné platit platební kartou. V případě objednávky od Mident.cz nám toto nebylo umožněno. Místo toho jediná možnost zaplacení byla instalace aplikace a platba přes ApplePay. O tom jsme nebyli předem informováni, jinak bychom zvolili jinou variantu. ApplePay nemáme, takže jsme objektivně neměli možnost si objednávku vyzvednout. K žádnému porušení smlouvy z naší strany nedošlo. Pouze jsme využili svého zákonného práva na odstoupení v zákonné lhůtě. I když nám také vznikly potíže v souvislosti s jednáním Mident.cz, nevyhrožujeme způsobem, jak to dělají oni. Navíc, v souvislosti s naší recenzí nám volala paní z Mident.cz a byla na mne hrubá.

    Reakce obchodu mident.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše negativní hodnocení našeho e-shopu. Rádi bychom však uvedli na pravou míru, že nedošlo k pochybení ze strany našeho e-shopu. V objednávce jste si sama zvolila možnost platby dobírkou. Jelikož naším dopravcem je Zásilkovna, mohla jste si vybrat buď doručení na adresu, nebo na výdejnu Zásilkovny. Zvolila jste dopravu na výdejnu a jako výdejnu následně Alzabox. K vyzvedutí z Alzaboxu a stejně tak i Z-boxu, postačí jen zaslaný sms kód. Pro dobírku bylo však nutné použít patřičnou aplikaci k zaplacení. Pokud si zvolíte neosobní vyzvednutí v boxu, z logiky již vyplývá, že bude třeba tam i nějak za zboží i doběrečné zaplatit. Zboží tedy bylo zasláno přesně dle Vašich požadavků a z naší strany nebyl učiněn žádný chybný krok. Jelikož jste ale námi zaslaný balíček nevyzvedla, porušila jste tak uzavřenou kupní smlouvu. Nám tím vznikly neuhrazené náklady za poštovné, balné a s tím spojenou lidskou práci.
    S přáním krásného dne,

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.