Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Svářečku kterou jsem měl objednanou mě zrušili že mě jí za takto nízkou cenu nemohou prodat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboži po 6 dnech není na skladě,nic se nedeje objednávku jsem právě zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodání mělo být 2 dny, po týdnu stále nemám...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod uvádí že má zboží skladem , když zboží objednáte tak nedorazí ani za týden a to ani po platbě předem. Objednávka je pouze zaevidována bez dalšího vyjídření nebo potvrzení dodací lhůty. Po urgenci vyjde najevo že obchod vlastně zboží skladem nemá , údajně pro velký zájem a že je teprve objednané u zahraničního dodavatele.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nedorazilo ani zboží ani informace, že bylo odesláno ani sledovací kód, nic.

    Reakce obchodu Metaweld.cz

    Dobrý den, došlo u nás k systémové chybě, kdy nebyl odeslán potvrzující email s termínem doručení. Velmi nás to mrzí. Jsme rádi, že po následné komunikaci se ukázalo, že zboží dorazilo. Ještě jednou se vám omlouváme a doufáme, že budeme moci reputaci v nejbližší době napravit :) Krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mrtvolky a dělají že nejsou
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nepřišel pásek na přenášení svářečky a chybí ještě jedna hadice

    Reakce obchodu Metaweld.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí vzniklá situace a snažili jsme se dopátrat, kde vznikla chyba. Zboží objednávala vaše maminka, se kterou jsme několikrát hovořili. A ona nám potvrdila, že všechno proběhlo v pořádku, ale vy už o zboží nemáte zájem, a proto nám ho vracíte. Jsme rádi za zpětnou vazbu a pracujeme na konstantním zlepšování zákaznického servisu, nicméně v tomto případě si nejsme vědomi pochybení. I tak Vám děkujeme za reakci.