Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I přes telefonickou konverzaci a požadavek o brzké zaslání mi do dnes balík nedošel ale zásilkovna píše že mi ji doručili 12.6 což je lež nevím kam to poslali ale mě dluží přes 3500kč

    Reakce obchodu MERINOOBCHOD.CZ

    Dobrý den,

    zboží jsme odeslali ihned po objednání. Bohužel zádrhel nastal u dopravce a to nejsme schopni ovlivnit... S dopravcem a zákazníkem intenzivně komunikujeme. Rádi bychom zboží znovu zaslali, ale bohužel se jednalo o poslední kusy. Věříme, že se balík co nejdříve najde. Pokud ne, vrátíme zákazníkovi peníze. Omlouváme za komplikace a věříme, že se případ co nejrychleji vyřeší.

    Aktualizace 24.6.: Balíček se našel a byl doručen zákazníkovi. Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    Petr Šupich

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nakupoval jsem (bohužel) pár dní před Black Friday na Merinoobchod - triko s 10% slevou za 2 249,10 .
    Po Black Friday se totéž triko na Outdooroutlets (tj. tatáž firma) prodává za 1444 Kč. Osobně se mi taková cenová politika nelíbí.

    Reakce obchodu MERINOOBCHOD.CZ

    Dobrý den, máte pravdu, že oba e-shopy mají stejného provozovatele. Na www.outdooroutlets.cz ale prodáváme převážně vzorkové kolekce (https://www.outdoorovybazar.cz/slovnik-pojmu/?letter=V), proto je cena výrazně nižší. Ale na druhou stranu je zde omezena nabídka velikostí.

    Na www.merinoobchod.cz nabízíme aktuální kolekce zboží Icebreaker dostupné v evropských skladech .

    Pokud máte zájem, rádi vám trička vyměníme.

    Petr Šupich

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    teprve po urgenci (kdy se několik dní od potvrzení objednávky nic nedělo) mě obchod informoval, že zboží vlastně skladem nemají a už mít nebudou; potom už obchod komunikoval a zrušení objednávky i vrácení platby proběhlo v pořádku