• Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    moje první skušenosr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabídka na eshop přišla přes PetExpert, vytvořena objednávka s platbou ihned, bohužel jim nešlo spojení s okamžitou platbou za objednávku ani na čtvrtý pokus. K dnešnímu dni se nikdo neozval, ani s nabídkou zaplacení jinou formou, případně dobírkou. Za mě nespolehlivý obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Krtek vesele ryje dal..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednané 4 pytle hnojiva nebyly skladem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 16.5 jsem uhradil zboží do 29.5.2022 nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Obchod dobrý, ale kvalita zboží nic moc. Za to ale obchod plně nemůže. Postřikovač s náplní proti škůdcům přišel rozlámaný, nepoužitelný. Dopravou poškozen ?.. To lze těžko optimálně posoudit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Jedna položka z objednaného zboží (celá objednávka byla el. potvrzena) nebyla skladem, ale již dodatečně nebyla zaslána! Je nutné pouze znovu objednat a zaplatit poštovné a balné !!!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • výdejní doba výdejního místa pouze do 15 h, kterou se dozvíte až z faktury
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pri objednavce bylo ze strany dodavatele slibeno, ze hned po pripsani platby zalohove faktury bude zbozi dodano.
    Platba probehla 18.11., dnes, t.j. 01.12. jsem obdrzela potvrzeni dosle platby. Zbozi nebo informace k terminu dodavky jsem neobdrzela.
    Takovouto sluzbu nepovazuji a profesionalni a v zajmu klienta.

  • Nepřiměřeně dlouhá dodací lhůta, žádná komunikace ze strany obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dorazilo jiné zboží než bylo objednané

    Emailovou objednávku jsem několikrát musela telefonicky urgovat, neozvali se zpět, pokud jsem se nedovolala. Nakonec dorazilo jiné zboží - mulčovací kůra, namísto objednaného dekortivního dřevěného mulče, přestože jsem vysloveně objednávce uvedla, že nechci mulč s kůrou ale bez kůry.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Mé negativní hodnocení souvisí s dodávkou. Zboží bylo dodáno až šestý den a za celou dobu se nikdo neozval. Řidič volal bez jakéhokoliv upozornění s tím, že bude za 15 minut před domem. Takže velké zklamání.Jestli zboží bude fungovat zatím nemohu posoudit.
    • zatím žádné
    • zboží nedorazilo, takže velké slabiny

    Mám vyčkat na zálohový list s instrukcemi a částkou k úhradě. Tak vyčkávám!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - přehledný výběr zboží
    • - příjemná paní u telefonní linky
    • - není možné dočkat se objednaného zboží, byť byla platba provedena obratem
    • - komunikace obchodu naprosto nedostatečná, maily přišly v nečitelném stavu, text jsem musela hádat
    • až na mé zavolání a dotaz jsem se dozvěděla, že měli problém v systému, nicméně jsem byla ujištěna rychlým vyřízením objednávky
    • - na objednávku stále čekám, prý již byla odeslána, je to ovšem další 4 dny

    - velká nespokojenost s takovými službami

    Reakce obchodu MEGAZAHRADA.CZ

    Velice nás tato situace mrzí. Bohužel zde opravdu došlo k technickému problému mezi svátky, kdy se nepodařilo správně spárovat platbu. Další zdržení už vzniklo na straně přepravce. Se zákazníkem již vše řešíme k jeho spokojenosti a doufáme, že se tato situace už nebude opakovat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • O žádných výhodách nevím.

    Reakce obchodu MEGAZAHRADA.CZ

    Dobrý den. Mrzí nás, že nemůžeme na tuto recenzi reagovat. Bohužel nevíme, jaký problém nastal a co tedy vedlo zákazníka ke špatné recenzi.

  • S obdchodom nie som spokojná, pretože zo šiestich produktov boli tri po dobe použitelnosti a to 13 mesiacov.Jednalo sa o 3 ks •ND Neudo-Vital posílení ovocných stromů 250 ml

    Reakce obchodu MEGAZAHRADA.CZ

    Dobrý den, v tomto případě se jedná o omyl. Zakázka byla u nás s vědomím zákaznice zrušena. Od nás zmíněné produkty po době použitelnosti vůbec expedovány nebyly. Zákaznice zboží obdržela od jiného obchodu. Bohužel zákaznice nevědomky zde uvedla hodnocení, které se našeho obchodu vůbec netýká.

  • zbozi dorazilo poskozene. Zatim nedoraziula ani nahrada ani dobropis

    Reakce obchodu MEGAZAHRADA.CZ

    Dobrý den, to, že zboží bylo poškozeno při přepravě, nás samozřejmě velice mrzí. Bohužel některým situacím nelze z naší strany zabránit. Od zákazníka jsme informaci o poškození zásilky neobdrželi a přepravní společnost nás informovala až nyní. Okamžitě kontaktujeme zákazníka a situaci s ním řešíme.

    • nabízí opakovaně něco, co už nesmí prodávat. Jako výrobci by to měli vědět...

    Zjevně mají ve firmě nepořádek, chybí komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • pro nákup v tomto obchodu jsem se rozhodla, jelikož bylo u objednaného zboží uvedeno - zboží skladem. Bohužel to tak nebylo.
    • komunikace !

    Desekrát si ověřit, jestli zboží dojde a KDY..... jinak až na dodání, jsem zatím spokojená ale bohužel dnes je rychlá doba a čekat na zboží přes 6 pracovní dní - 8 kalendářních je celkem kritické na zboží skladem. A výmluva po 7 dnech, že je nárůst poptávky.... dobrý den, když jsou vánoce nebudou se asi prodávat velikonoční vajíčka !

    Reakce obchodu MEGAZAHRADA.CZ

    Rádi bychom uvedli pár věcí na vysvětlenou situace, která nás velmi mrzí. V době objednání bylo požadované zboží skladem. Bohužel nastala situace, kdy si stejné zboží objednalo více zákazníků najednou. Skladovost se tím snížila, ale pouze dočasně. Rychle jsme zareagovali a sklad doplnili. Bohužel dodací lhůta byla posunuta o víkend a svátek navíc. Zákazník byl o všem informován.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádné
    • Dělají si z lidí blázny. Po příjezdu pro zboží se Vám věnuje okorát vrátný. V pracovní dobu není nikdo jiný přítomen, takže zboží nedostanete

    Vyhnout se tomuto obchodu velikým obloukem.

    Reakce obchodu MEGAZAHRADA.CZ

    Omlouváme se za nedopatření při vydání objednaného zboží. Důvodem byla technická překážka. Naší snahou je vždy maximální vstřícnost k řešení nedopatření, pokud o něm víme včas, například nahlášením na infolinku. Zákazníka jsme nyní kontaktovali a situaci si vysvětlili včetně dalšího postupu tak, aby zboží řádně obdržel.