Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuje
    • cca po 14 dnech na stránkách pošty - odeslání zásilky zpět odesílateli - nepředána data z podání. žádné vysvětlení ze strany obchodu

    Reakce obchodu MegaShopy.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace. Část zásilek se bohužel ztratila v přepravě. Problém byl již lokalizován a zásilku jsme Vám odeslali dnes znovu. Na e-mail Vám dorazí sledovací číslo zásilky.

    • Reklamace
    • Vůbec nekomunikují

    Nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Psala jsem na reklamaci že mi přišlo jiné zboží -barva fólie na sklo,nikdo se zatím neozval

    Zatím jsem nespokojená

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Katastrofa sekaček.Vyhozene peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V dobe objednani bylo zbozi uvedene skladem. Objednavka neprisla, zadne info o stavu objednavky, obchod nekomunikuje.

    Reakce obchodu MegaShopy.cz

    Dobrý den,

    bohužel ve dnech státního svátku neprobíhá expedice - nejezdí přepravci. Objednávka je odeslána až dnes.

  • Recenze byla odstraněna - nejedná se o hodnocení nákupu, ale přepravní společnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nemohu zatím hodnotit pozitivně. Jak praví e-mail: "děkujeme za váš nákup provedený přes Heureka košík před 6 dny", ale objednávka stále na zásilkovně není. To je pak těžké hodnotit pozitivně...

    Reakce obchodu MegaShopy.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Z naší strany byla zásilka podána do přepravy již v pondělí, ale dopravce jí doručil na výdejnu až dnes, kde již byla vyzvednuta. Možná pobočka měla dovolenou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po týdnu od zaplacení nepřišla výzva k odběru ani jiná zpráva, přišel jen dotazník spokojenosti.

    Reakce obchodu MegaShopy.cz

    Dobrý den,

    dle informací v systému je Vaše zboží připraveno k odběru na zvoleném výdejním místě

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Přesto že jsem měl dopravu zdarma, tak mě ji nakonec naúčtovali.
    • Zboží bylo rozděleno a na moji zprávu nikdo nereagoval.
    • Mají stránky na požadavky na které nikdo nereaguje.
    • Zboží je z Číny a hrozný brak.

    Už nikdy !!!!!!

    Reakce obchodu MegaShopy.cz

    Dobrý den pane Malý,

    Vaše recenze je značně přibarvená a nepravdivá. Doprava byla zdarma, platil jste pouze 55 Kč za platbu dobírkou, jak jste si zvolil. Výrobci Brotex, Banquet a Laguna nejsou z číny.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží "skladem" nebylo skladem, objednávku jsem zrušila, čekám na vrácení platby.
    Oceňuji možnost nahlédnout do stavu objednávky a možnost zrušení přímo pod stejným odkazem. Nicméně mnohem víc bych ocenila doručení zboží ve slíbeném termínu.

    Reakce obchodu MegaShopy.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslané hodnocení. Produkt se bohužel zdržel u výrobce, některý textil se šije na míru a tak označení "skladem" označuje, že materiál k ušití je k dispozici. Před zaskladněním bohužel došlo ke stornu z Vaší strany a na základě toho Vám byla vrácena platba.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dodání trvá velmi dlouho... zboží stále nemám

    Reakce obchodu MegaShopy.cz

    Dobrý den,

    dle aktuální kontroly balíčku již byla zásilka doručena 11.11.2021. Omlouváme se za komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nereaguje na emaily

    Reakce obchodu MegaShopy.cz

    Dobrý den,

    náš e-mail je [email protected]. Možná jste nás kontaktoval na špatný e-mail.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží vůbec nedorazilo. Na opakované dotazy e-mailem obchod nereaguje.
    Zaplaceno převodem, o peníze asi přijdu...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem poslala zpět ve lhůtě stanovenou zákonem, bohužel se po 3tydnech vrátilo zpět nedoruceno. Do obchodu se není možno dovolat. Na e-mail nereagují. Takže mám nechtěné zboží doma dražší o poštovné. DŮRAZNĚ NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu MegaShopy.cz

    Dobrý den, bohužel od Vás žádný e-mail neevidujeme. Kontaktujte nás prosím na oficiální e-mail [email protected]. Pokud Váš přepravce nedoručil v pořádku balíček, který jste nám zasílala, tak musíte zásilku reklamovat u svého přepravce. Případně můžete také využít službu "Reklamační asistent", kterou pro naše zákazníky nabízíme.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Panenka byla zcela nefunkční. Lahev byxla tak z tvrdého PVC, že ji ani dospělý nezmáčkl. Když jsme si pořídili lahev z měkčího materiálu, po stisknutí stříkala voda na všechny strany. Dítěti jsme neukázali, co je cílem čůrací panenky.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží skladem ve skutečnosti skladem nebylo.

    Reakce obchodu MegaShopy.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Poslední kus jednoho z Vašich objednaných produktů se vyprodal krátce před Vaší objednávkou a informovali jsme Vás o tom prakticky okamžitě. Bohužel jsme v této věci nemohli více udělat, protože produkt byl vyprodán i na skladě našeho dodavatele.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • reklamace/vrácení zboží

    Při vrácení zboží je nabízena možnost využití zásilkovny. Toto vůbec nefunguje, na emailový dotaz ohledně této situace mi nikdy nikdo neodpověděl. Poté, co jsem zboží odeslala zpět mi bylo snížena vrácená částka o 30%, kvůli poškození krabice a tomu, že jsem vyzkoušela (vložení bateriií) a vrátila do krabice vzhůru nohama. Na další korespondenci již vůbec nereagovali, neexistuje tel. kontakt

    Reakce obchodu MegaShopy.cz

    Nutnou podmínkou pro vrácení zboží v rámci 14ti denní lhůty je, že nesmí zboží jevit známky používání, což z Vaší strany rozhodně nebylo dodrženo. Abychom Vám vyšli vstříc, tak jsme Vám nabídli, že zboží můžeme odkoupit se sníženou cenou namísto zamítnutí reklamace a z Vaší strany nám to vracíte negativní recenzí. Pro nás určitě ponaučení do budoucna, děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    6.12 jsem objednávala zboží a dosud nedorazilo. O zboží již nemám zájem

    Reakce obchodu MegaShopy.cz

    Dobrý den, dle e-mailové komunikace doplňuji, že balíček jsme odeslali hned 6.12., dne 7.12. provedla přepravní služba neúspěšný pokus o doručení a 9.12. bylo převzetí balíčku odmítnuto jinou osobou při telefonickém ověření ze strany přepravní služby z důvodu chybně vyplněného telefonního čísla ze strany zákazníka.

    • po třech dnech mi napsali,že zboží není na skladě

    Reakce obchodu MegaShopy.cz

    Dobrý den, děkujeme za Váš názor. Bohužel jste objednávku vytvořila v pátek a informovali jsme Vás v nejkratší možné době, tedy v pondělí. Omlouváme se za způsobené komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslali mi jinou hracku nez kterou meli uvedenou na svych strankach. Byl to vanocni darek, nastesti to rodine nevadi a nemusela jsem to vracet a pracne to s firmou resit. Je to poprve a naposled, co jsem tam neco kupovala.

    Reakce obchodu MegaShopy.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. S Vaším hodnocením však rozhodně nemůžeme souhlasit. Objednala jste si pokladnu s košíkem, která má dvě varianty a vzhledem k tomu, že jste neuvedla jakou chcete, tak jsme Vám poslali tu, která je na úvodní fotce. Další věc s kterou nemůžeme souhlasit je, že by bylo néjak obtížné zboźí vracet a něco s námi pracně řešit. Pro naše zákazníky nabízíme speciální službu "Vrácení zboží přes Zásilkovnu", takže stačí zaslat požadavek, my Vám zašleme štítek a ten stačí nalepit na krabici a bezstarostně podat na kterékoliv pobočce Zásilkovny.