Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Komunikace až po dvou dnech
    • Objednávka nešla zaplatit

    Objednal jsem si zboží ale neměl jsem ho jak zaplatit, protože mi nepřišel žádný kód. Danou věc jsem nakonec nekoupil a po dvou dnech jsem objednávku zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nemožnosť platby na dobierku.

    Reakce obchodu Megamanie.cz

    Dobrý den, Rudolfe,
    moc nás mrzí, že byste nedoporučil náš obchod svým přátelům. Dobírku sice nenabízíme, ale je možné využít platby převodem, nebo platební kartou. S ohledem na velikonoční svátky jsme Vám zboží doručili na Slovensko v nejkratším možném čase. Věřím, že s kvalitou produktů už bude vše v pořádku, užijete si spoustu legrace.:-) Přejeme Vám krásné dny!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlé dodání
    • skvělé produkty pro děti
    • webová stránka není prakticky zařízena
    • jeden produkt mi přišel rozbitý

    skvělé produkty pro děti, rychlé dodání. avšak webová stránka není moc přehledná a praktická. jeden produkt mi přišel rozbitý

    Reakce obchodu Megamanie.cz

    Milá Terezo,
    děkujeme za zprávu, mrzí nás, že Vám přišel jeden z produktů rozbitý. Prosím pošlete zprávu s fotografií produktu na náš email [email protected] a my okamžitě vyřešíme Vaší reklamaci k plné spokojenosti. Děkujeme a přejeme krásný den! Petra, Megamánie.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena
    • Kvalita

    Kupovala jsem synovi několik slizů. Byla jsem překvapená, jak jsou za tu cenu malé, ale to je moje chyba, nepodívala jsem se na váhu. Slizy na první pohled pěkné, ale zůstávají na rukou a všude tam, kde si s nimi dítě hraje. Poputují do koše, zlaté slizy od vietnamců.

    Reakce obchodu Megamanie.cz

    Milá Jitko,
    moc nás mrzí, že jste s nákupem nebyla spokojená! V těchto dnech, kdy teplota leckde přelézá i 35 stupňů celsia, se roztéká téměř všechno a slizy nejsou výjimkou. Jelikož jsou vyráběny tak, aby splňovaly všechny normy Evropské unie na bezpečnou hračku, nezatěžovaly lidské zdraví a životní prostření, obsahují minimum konzervantů. Tím se může stát, že jsou při tropických teplotách trochu více tekuté a lepí. Slizy určitě nevyhazujte, ale zkuste je dát na chvilku například do lednice a uvidíte, že sliz bude zase v pohodě. Přejeme Vám krásné dny, tým Megamánie.

  • Je tomu šest dní a stále zásilka nepřišla.

    Reakce obchodu Megamanie.cz

    Dobry den, moc nás mrzí Vaše nespokojenost, ale Vaši objednávku jsme předali Zásilkovně hned v pondělí a od té doby je na cestě na Vámi vybrané výdejní místo. Vybraný ZBox je plný a nové balíčky bohužel nepřijímá. Zásilkovna Vás ale měla informovat o zdržení, či o možnosti doručení na jiné výdejní místo. Pokud tak neučinili, moc se za to omlouvám, je to ale služba společnosti Zásilkovna, nikoli naše, takže nejsme toto schopni jinak ovlivnit. V pondělí to samozřejmě okamžitě budeme se Zásilkovnou řešit, aby Vám balíček doručili co nejdříve, určitě Vás hned budeme kontaktovat telefonicky, jakmile budeme mít vice informaci. Zatím Vám přejeme pěkný vikend!

    Update k 16.8. - ještě jednou zdravím, balíček máte připravený k vyzvednutí na výdejním místě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka nedorazila.

    Reakce obchodu Megamanie.cz

    Vážený pane Müllere,

    Mrzí nás, že nejste s našimi službami spokojen, ale jelikož jste si v objednávce zvolil platbu předem bankovním převodem a platba od Vás, i přes urgenci kolegů, nedorazila, nebyl Váš balíček expedován. V případě trvajícího zájmu o objednávku prosíme o dokončení platby, balíček pak obratem předáme přepravci.

    Přejeme Vám krásné dny!

    Megabublina a Megaslizoun

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedojde to

    Reakce obchodu Megamanie.cz

    Vážená paní Bagárová,

    při objednávce jste zvolila platbu předem bankovním převodem. Platbu jsme Vám připomínali několikrát písemně i telefonicky a ani tak k dnešnímu dni nebyla připsána na náš účet. Z tohoto důvodu Vaše objednávka nebyla expedována.

    Pokud máte o zboží stále zájem, prosíme o dokončení platby a balíček budeme obratem expedovat.

    Přeji Vám krásné dny!

    Megabublina.cz

  • Zboží jsem objednala před více než 10ti dny a ještě nedorazilo.

    Reakce obchodu Megamanie.cz

    Dobrý den, moc se omlouváme, zboží bylo při přepravě rozbito a zůstalo ležet u dopravce na depu. Děkujeme za upozornění, obratem jsme sjednali nápravu a náhradní balíček jsme ihned odeslali. Dnes při kontrole jsem si ověřila, že již balíček byl v pořádku doručen. Moc se omlouváme za komplikace a přejeme Vám mnoho skvělé zábavy! Krásný den!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo v napůl rozbaleném balíčku, velmi poničeném.

    Reakce obchodu Megamanie.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci..proč jste prosím balíček ihned nereklamovali? Zboží zasíláme v pořádku a v jakém stavu ho doručí přepravce už bohužel nemůžeme ohlídat a kontrolovat. Stačí zaslat fotografie poničeného doručeného balíku - obalu i zboží na [email protected], budeme to reklamovat u přepravce a Vám zašleme nové zboží. Pěkný den!

  • barvy vytelké, sáček s kuličkami roztržený, kuličky po celé krabici.

    Reakce obchodu Megamanie.cz

    Dobrý den,
    proč jste prosím zásilku nereklamovali? Pokud máte nějaké fotky, zašlete prosím reklamaci na [email protected], budeme to řešit s přepravcem. S pozdravem a přáním krásného dne! Megaslizoun

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží bylo zjevně poškozené buď při balení nebo již před tím. Na funkci to sice vliv nemá, střílí, ale je to pro dítě. Dát mu do ruky pistolku s popraskaný a olamanym plastem není dost možné. Nevím, jak si v dnešní době může někdo dovolit odeslat zboží v tomto stavu. Jsem dost zklamaná. Zboží vracet ani měnit nebudu, už nyní vyšla pošta skoro na stejnou cenu.

    Reakce obchodu Megamanie.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zprávu. Plastová pistole musela být poškozená při přepravě. U nás prochází zboží a balík samotný rukou několika lidí, a musí být vždy vše pořádku, jinak nesmí opustit sklad. Jelikož je pro nás spokojenost zákazníků nejdůležitější, plastovou pistoli jsme Vám zaslali na Vaší adresu novou, i bez reklamace.
    Přejeme Vám krásný den!
    Petra Š., Megabublina.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlé dodání
    • zboží přišlo v nekvalitním stavu, jako by již bylo použité

    Reakce obchodu Megamanie.cz

    Dobrý den,
    situace nás velice mrzí. Jednalo se o bublifuk "pistole ryba růžová" - uvolněné kontakty - již jsme si vše vysvětlili po telefonu. Pokud budete chtít reklamovat, určitě se ozvěte, rádi Vám pistoli vyměníme. Přejeme Vám krásný den!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • nepřehledný web
    • otřesná komunikace
    • neflexibilita

    Jednoznačně nedoporučuji, museli jsme koupit zboží zde, jelikož jinde se stejný výrobek neprodává.

    Reakce obchodu Megamanie.cz

    Vážená paní Schneiderová,

    děkujeme za hodnocení našeho eshopu, ke kterému bych se touto cestou ráda vyjádřila. Stejně tak bych zde ráda reagovala i na Vaše zprávy.

    Měla jste zájem o 60 ks bublifuků, bohužel však na našem eshopu nabízíme balení pouze po 36/40/50ti kusech. Bublifuk Megabublina 60 ml nabízíme za velice nízkou cenu – 12 Kč/ks – a to právě díky tomu, že jsou prodávány v celém balení. Balení při expedici balíku není bohužel možné rozbalovat, o čemž jsem Vás předem informovala a měla jste tak možnost využít široké nabídky jiných eshopů se svatebními bublifuky, které prodávají bublifuky jednotlivě. I tak jste objednala 80 ks s požadavkem, že chcete pouze 60 ks. Opět jsem Vás informovala, že bohužel není možné 60 ks dodat, i tak jste objednávku potvrdila. Zboží jste kupovat u nás nemusela, nikdo Vás k tomu nenutil a zboží jste objednala zcela dobrovolně. To, že zboží při expedici nerozbalujeme, není nic neobvyklého. V obchodě Vám také neprodají polovinu ze zabalené bonboniéry, nebo třetinu ze zabalených těstovin. Kupujete celé balení, i když na jednu porci ho celé nepotřebujete.

    Psala jste nám také o klamavé nabídce na našem eshopu. Ráda bych se ohradila i proto tomuto nařčení. Zboží, které jste objednala je prodáváno jako balení po 40ti kusech při ceně 12Kč za kus. Dále je možné objednat bublifuky svatební s vlastní etiketou, minimálně 50 ks a dále násobky 10ti. Zde tedy bylo možné 60 ks dodat. Vzhledem k tomu, že tyto bublifuky jsou zakázková výroba, kompletují se mimo expediční sklad, doba dodání je 14 dní a cena je 24 Kč/ks, není problém dodat požadované množství. Této nabídky jste však nevyužila s tím, že 20 ks bublifuků, které nepotřebujete, raději vyhodíte. Pokud mohu doporučit, určitě uděláte radost zbylými bublifuky v nějakém dětském domově, kde je určitě rádi přijmou a uděláte tak i dobrý skutek.

    Nespokojena jste i s lhůtou dodání i přes to, že Vám zboží bylo doručeno v nejkratším možném termínu – do 3 dní, i když jsme od Vás neměli k dispozici funkční telefon a přesnou adresu dodání.

    V emailové komunikaci jste si stěžovala také na to, že nabízíme osobní odběr na Uložence, že Vám tato služba nevyhovuje. Bohužel jinou podobnou službu, která doručuje za rozumné peníze balíčky těžší, než 5 kg, neznáme. Určitě budeme rádi za doporučení. Rovněž jste v emailu zmiňovala, že Vám nevyhovuje doručení na poštu, že nechcete stát dlouhé fronty. Právě z tohoto důvodu zboží s Českou poštou nedoručujeme a ani tuto dopravu nenabízíme. Nabízíme pouze doručení prostřednictvím DPD Private. Pokud máme přesnou adresu a telefon, na který se kurýr dovolá, zboží je přímo u zákazníka do druhého dne, nemusí nikam chodit a zboží si převezme na požadované adrese. Pokud jste měla problém s dodáním na dobírku, stačilo požádat před doručením, zaslali bychom Vám fakturu a mohla jste platbu provést předem převodem. Standardně to nenabízíme, ale vycházíme v tomto zákazníkům vstříc.

    Stěžovala jste si na přehlednost eshopu, že jste nemohla najít košík s objednaným zbožím. Po vložení do košíku se objeví velké zelené okno s informací, že bylo zboží vloženo do košíku a s tlačítkem „zobrazit košík“. V pravém horním rohu se pak ještě objeví velká ikona košíku, pokud na něj zákazník najede kurzorem, rozbalí se celý obsah košíku, opět s možností přejít do košíku, či přímo do pokladny. Lépe to náš systém bohužel neumí a vzhledem k hodnocení a zpětné vazbě od dalších zákazníků víme, že s tím nakupující na našem eshopu nemívají problém. Navíc pokud jste měla zájem o naše zboží a nákup na eshopu pro Vás byl složitý, mohla jste využít možnosti zakoupit zboží přímo v kamenném obchodě v jedné z prodejen po Praze, kde se naše produkty prodávají. Jejich výčet je uvedený v sekci Prodejny.

    S pozdravem,

    Petra Škývarová
    Jednatelka společnosti