Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Špatná komunikace, vlastně skoro žádná
    • Když už odpoví tak jen výmluvu "email je ve spamu", bez další informace /odpovědi /návrhu řešení
    • Zaslání špatného zboží
    • Nepřebrání, respektive odmítnutí přebrat vrácené zboží ve 14 denní lhůtě

    V obchodě jsem objednal helmu. Dle e-shopu měli velikost, kterou jsem potřeboval. Zaslána mi však byla velikost špatná. Snaha o komunikaci a výměnu zboží končila jednou odpovědí a výmluvou, že mají plnou schránku a že jim emaily padají do spamová schránky. Nicméně konkrétní řešení situace již nabídnuto nebylo. Více již eshop nekomunikoval.
    Zboží jsem tedy zaslal ve 14 denní lhůtě zpět a v obchodě ho odmítli převzít.
    Dle mého názoru nejhorší obchod se kterým jsem se setkal.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Vcelku dobrá komunikace při objednání.
    • +Benefity
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bez komunikace a to je zboží již 3 měsíc zaplacenné!
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Super komunikace e-shopu
    • Rychlé vyřízení objednávky
    • Bezproblémové doručení

    Den po vytvoření objednávky jsem byla kontaktována e-shopem, neboť mnou objednané zboží nebylo naskladněno a bylo potřeba je objednat u výrobce. To mi nevadilo. Přesto, že zboží mělo dorazit až za cca tři týdny, za týden bylo doma. Příjemné překvapení. Nákup v tomto e-shopu mohu jen doporučit a v budoucnu se zde ráda budu vracet.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Bohužel i pres upozorněni,ze toho maji HODNĚ.. cekam přes měsíc než mi zavolají,aby mi mohli odeslat zbozi a mohla si objednat další. Nechápu,proč neprijmou jedno člověka co jim bude zvedat jen telefony.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi objednano, ihned zaplaceno. Nebylo dodano, cekala jsem na nej vice jak 10 dnu (na eshopu psano ze je skladem). Eshop nereaguje na emaily a nikdo nezveda uvedena cisla!

    Nikdy vice!!!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Široké portfolio platebních metod
  • pořád čekám na email ,že je zboží na skladě abych ho mohla zaplatit.
    Několik krát jsem volala na tel.číslo které je uvedené na objednávce a nikdo mi to nebere

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Berou benefit na vše
  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Placení benefity
    • Dlouhá doba než je kupující kontaktován obchod
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Obchod absolutně nekomunikuje,nezvedá telefony podává klamné informace. Tvrdí že mají produkt skladem a ve skutečnosti ho teprve obednají u dodavatele.

    Můj názor je absolutní nezvládnutí situace ze strany e-shopu.

    Reakce obchodu Megabike Plus

    Dobrý den,

    rádi bychom se vyjádřili k této reakci.
    Na našich webových stránkách je jasně uvedená dostupnost, ale když někdo těmito informacemi schválně pohrdá
    tak je pak těžké se domluvit. Zákazníkovi šlo od začátku pouze o napsání negativní reakce... Což by nebylo poprvé. Během 2 měsíců, se jedná již o třetí objednávku na shodnou adresu - pouze pokaždé s jinými iniciály. Vždy klient nejdříve počkal až zboží odešleme a poté ihned objednávku stornoval. Tak se na nás prosím nezlobte, ale myslíme si že není zrovna vhodná doba si z obchodů dělat dobrý den.

    S pozdravem tým Megabike Plus

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje, telefoní číslo které je uvedeno na webu asi někomu leží ve sklepě aby to nikdo nemusel brát
    • Zřejmě sami zrušili objednávku
    • Špatně napsané informace co se dá platit přes Benefity (až po přečtení recenzí mi to bylo jasné)

    Reakce obchodu Megabike Plus

    Dobrý den,

    je nám líto. Ale zboží lze platit pouze tak jako v každém jiném obchodě v hotovosti, kartou, bankovním převodem...
    Nikoli pomocí služby Benefity. Ta slouží pouze pro platbu služeb (jako je například služba ,,Výuka servisu a péče o kolo").
    Veškeré tyto informace jsou uvedeny na našich webových stránkách. Bohužel občas se najdou zákazníci, kteří tyto informace ignorují pouze pro napsání negativní recenze.

    S přátelským pozdravem tým Megabike Plus.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Super...

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Největší výhoda určitě nákup na benefity

    Velice ochotný personál,nadstandardní doprava.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Při platbě benefity, je to dražší.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nabízí platbu benefity, ovšem když zadáte platbu benefity tak se chovají jako by vaše objednávka neexistovala,stejně tak komunikace s obchodem je dost tristní.

    Reakce obchodu Megabike Plus

    Dobrý den,

    je nám líto. Ale zboží lze platit pouze tak jako v každém jiném obchodě v hotovosti, kartou, bankovním převodem...
    Nikoli pomocí služby Benefity. Ta slouží pouze pro platbu služeb (jako je například služba ,,Výuka servisu a péče o kolo").

    S přátelským pozdravem tým Megabike Plus.

  • Doporučuje obchod

    20 %

    Od objednávky jsem se do obchodu nedovolala a ani z obchodu se neozvali.
    Třeba je to zaviněno pandemii Covid 19.
    Nevím...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • pří objednání zboží rychlá a férová komunikace, ale pak se nelze spojit s obchodem
    • nelze se dovolat na inzerovaná telefonní čísla
    • zkoušel jsem komunikovat s obchodem přes chat, dodnes žádná odezva :-(
    • mám problém se zbožím, ale komunikace s obchodem na nulové úrovni
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Super rychlá a výborná komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše v pořádku