Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 100 %

    • rychlá komunikace
    • majitel i zaměstnanci přesně ví, co prodávají, ochotně vždy poradí a vysvětlí
    • krásné velké prostory prodejny, přehledně upravené
    • zajímavé ceny, velký výběr zboží

    Ráda doporučuji všem, naprostá spokojenost, vysoká úroveň kvality, ochota a příjemné vystupování personálu, rychlé vyřízení objednávky, kvalitní servis, spokojenost s kvalitou zboží i nabízených služeb. Ráda opět nakoupím.

  • 100 %

    • Příjemná komunikace,výborný zákaznický servis,rychlé dodání.
  • 100 %

    • Lze platit i benefity

    Jsem velmi spokojená s tímto obchodem, mají velký výběr zboží, příjemný personál, rychlé dodání. Tímto moc děkuji a přeji hodně spokojených zákazníků.

  • 100 %

    Byli jsme moc spokojení,velice příjemní a ochotní lidé, se vším nám poradili a opravdu pomohli ,prostě zase jeden nákup u kterého můžu říci...udělali jsme si radost!!!!!!!

  • 100 %

    • Spolehlivost
    • Odbornost
    • Kvalita
    • Cena
  • 100 %

    • Ochota
    • Rychlá odpověd
    • Ochota

    Doporučuji, přijemný a ochotni vám pomoct a poradit.

  • 100 %

    Vsechno bylo v poradku. Doporucuji tento obchod

  • 100 %

    • Platba benefity
    • Rychla odpoved
    • Perfektni komunikace se zamestnancem obchodu
  • 100 %

    • Benefit

    +++

  • 10 %

    • Platba benefity
    • Nekomunikuji
    • Mění ceny po objednání zboží - zdražují
    • Dlouhá dodací doba
    • Pokud nesouhlasite se zvyseni xeny, blokuji vasi IP adresu a vyhrozuji, ze predaji vase osobni udaje dal
    • Na fakture misto zbozi napsana vyuka jizdy na kole
    • Zbozi údajně skladem, tepeve objednávají
    • Neochota prodejxe v kamenne prodejně

    Chovani strašné, nikdy více již od nic neobjednam. Zakoupena pred vanoci vrtacka a po pokusu o reklamaci se vysmali, ze nemam fakturu, ta byla vystavena na vyuku jizdyna kole.

    Reakce obchodu Megabike Plus

    Vážení zákazníci,

    rádi bychom vás upozornili že v tomto případě se jedná o zcela smyšlenou recenzi a hodnocení. Jedná se o člověka ,který nám již nějaký čas záměrné kazí jméno a o našem obchodu roznáší lživé pomluvy. Nicméně situaci jsme již začali řešit právními kroky.

    S pozdravem tým Megabike Plus

  • 100 %

    • Doporucuji

    Doporucuji
    Dle dohody dodali vše jak slíbili do týdne.
    Rád zde zase nakoupím benefit chodí stále.

  • 100 %

    • dobrá komunikace
    • vyhověli dle požadavku

    mohu doporučit na benefity

  • 10 %

    • vysoké ceny dopravy
    • vysoký poplatek za platbu přes benefity
    • dlouhá doba vyřizování objednávky
    • prodejce lže do telefonu
    • prodejce po vytvoření objednávky mění ceny zboží
    • špatně zabaleno - zboží dorazilo poškozené

    NEDOPORUČUJI!!!
    Objednával jsem, platil přes benefity...překvapil hodně vysoký poplatek za platbu přes benefity, ale okay, někde to utratit musím...následující den po vytvoření objednávky se obchod ozval a upozornil na změnu cen zboží...nechtěl jsem to natahovat, tak jsem s cenami souhlasil i přesto, že na eshopu byla cena stále stejná jako v době objednání...po telefonu teda paní lhala, to nemluvím o tom, že se vymlouvala na platbu přes benefity...i přesto, že platbu okamžitě potvrdila, jsem na vyřízení objednávky čekal asi týden...aby toho nebylo málo, když zboží dorazilo, tak jsem se hodně divil, jak to všechno dostali do tak malého balení...po rozbalení mi bylo všechno jasný...všechno na sobě namačkaný, co bylo z plastu, tak bylo zlomený nebo poškrábaný...škoda slov...NIKDY V ŽIVOTE!!!

    Reakce obchodu Megabike Plus

    Dobrý den,

    nikdy jste si u nás nic nezakoupil a ani neevidujeme žádného zákazníka, kterému by jej přišlo v nedávné době poškozené zboží. Nejspíše vám jde pouze o poškození našeho jména. Vaše jednání jsme se tedy rozhodly řešit právními kroky.

    S pozdravem tým Megabike Plus

  • 100 %

    Spokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Špatná komunikace, vlastně skoro žádná
    • Když už odpoví tak jen výmluvu "email je ve spamu", bez další informace /odpovědi /návrhu řešení
    • Zaslání špatného zboží
    • Nepřebrání, respektive odmítnutí přebrat vrácené zboží ve 14 denní lhůtě

    V obchodě jsem objednal helmu. Dle e-shopu měli velikost, kterou jsem potřeboval. Zaslána mi však byla velikost špatná. Snaha o komunikaci a výměnu zboží končila jednou odpovědí a výmluvou, že mají plnou schránku a že jim emaily padají do spamová schránky. Nicméně konkrétní řešení situace již nabídnuto nebylo. Více již eshop nekomunikoval.
    Zboží jsem tedy zaslal ve 14 denní lhůtě zpět a v obchodě ho odmítli převzít.
    Dle mého názoru nejhorší obchod se kterým jsem se setkal.

  • 90 %

    • rychlost
    • ochota
    • veliky vyber

    Cool obchod, vzdy znova nakupuji.

  • 100 %

    • Komunikacia
    • Siroky vyber

    Siroky vyber, prijemna komunikacia a rychle dodanie :) objednam aj nabuduce

  • 100 %

    Rychlé, vstřícné, pohodové, určitě bych si objednal znovu :)

  • 100 %

    • Rychlé vyřízení
    • Komunikace
    • Vždy poradí
  • 100 %

    Široký sortiment, spokojenost.