• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Žádná komunikace, nedostupné oba uvedené telefony, nefungující webové stránky

    Strašné, objednal sem zboží, po 3 dnech se, se snažil dovolat na prodejnu ale oba telefony byly nedostupné a nikdy už u této firmy nic neobjednám....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neni možno ověřit stav objednávky

    dotazník na moji spokojenost předběhl dodávku zboží,což považuji za špatný vtip.objednané zboží nedoručeno ani po 14 dnech!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé vyřízení objednávky
    • špatná komunikace
    • na emeili neodpovídají
    • nedá se tam dovolat

    Zboží jsem vrátil do 14dní protože mělo závadu
    Uběhlo 30 dní a nemám ani peníze ani zboží
    Nedoporučuji tento obchd ostatním
    Je velký problém vyřídit reklamaci

  • Hodnocení bylo odstraněno na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • ceny
    • velká nabídka zboží
    • to záleží, kdo je zrovna ve skladu u přípravy k odeslání zboží

    Satelitní komplet dorazil v krabici, která byla lehce z boku natrhnutá díky volně pohozenému držáku parabol, který jí následně díky tomu na několika místech odřel-balení před zasláním katastrofální.
    Zaslání údajně chybou dodavatele nevhodného plast. držáku parabol, tzv. záda pro jiný typ, následně vrácení na !vlastní náklady! s příslibem dodatečného vrácení vynaložených peněz. Do dnešního dne se nikdo neozval ani nezaplatil.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Neochota pana prodejce, komunikace.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Žádné výhody!!!!
    • Nekomunikativnost!!!!

    Objednáte si a čekáte!!! Po 10 dnech Vám napíšou, že je Vaše objednávka stornována, že prý se neozýváte!!! Tak nevim, když si objednám zboží, tak snad většinou čekáte, že Vám bude dodáno a ne že máte ještě někam volat nebo co vlastně tim neozývá se vlastně mysleli!!!!

    Reakce obchodu MEEL.CZ

    Zákazníkovi jsme minimálně 4x volali na číslo uvedené v objednávce, ale ani jednou jsme se nedovolali. Zákazník neměl vyplněnou kompletní adresu pro zaslání zboží a tak jsme se ho snažili kontaktovat. Když zákazník není schopný zavolat zpět, tak jsme objednávku zrušili. A potom nám tady píšou tyto recenze. Nekomunikativnost zákazníka !!!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cena
    • Dodací lhůta je šílená, a to pro zboží označeno "skladem"

    Cenová politika obchodu je velmi dobrá, ale položky, které mají skladem ve skutečnosti vůbec nemají. Tímto se prodlužuje dodací lhůta. Na konec mi oznámili, že mé objednané zboží uvedené "skladem" už nenabízí vůbec, a zě dostanu něco jiného. Obchodní podmínky postavené tak, aby se že všeho mohli zříci odpovědnosti. Uvádění položek skladem a následné zjištění o nepravdivosti tohoto tvrzení (objednávali jsem ve více objednávkách celkem 8 položek zboží, nejedná se tedy o jednotlivé selhání) je zralé na Českou obchodní inspekci.

    Reakce obchodu MEEL.CZ

    Ubohý anonym !!! Kdo chce psa bít, vždycky najde si hůl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáte si a čekáte měsíc a pak to zrušíte
    • Objednáte si a čekáte měsíc a pak to zrušíte!!!!!!!!!!!!!

    Prosim Vás pěkně vyhněte se mu hodně velkým obloukem

    Reakce obchodu MEEL.CZ

    Zákazník si objednal zboží, které není skladem a je to tam napsané červenou barvou. Dále uvede telefonní číslo které neexistuje a na maily neodpovídá !!! Na základě těchto skutečností byla objednávka zrušena.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Komunikace se zákazníkem (až po 5 dnech jsem se dozvěděl, že zboží není na skladě)

    Reakce obchodu MEEL.CZ

    Zákazník si objednal zboží, které není skladem a je to tam napsané červenou barvou a pak píšou tyto recenze !!!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobrá cena
    • Dodací lhůta a chybějící komunikace.

    Zboží, u kterého tento obchod uváděl, že je skladem, mi bylo odesláno týden po zadání objednávky. Během této doby jsem nedostal žádnou informaci o tom, jak to s objednávkou vypadá. Nevadí mi, že jsem zboží dostal až týden po objednání, i když je v dnešní době standard dva až tři dny. Vadí mi však, že ač po mě vyžadují e-mail a telefon, nejsou mi schopni dát informaci o tom, že zboží bude odesláno o něco později z toho a toho důvodu.

    Reakce obchodu MEEL.CZ

    V obchodních podmínkách máme uvedeno, že expedice zboží provádíme od 1 do 5 pracovních dnů. Lidi nečtou a pak píšou tyto recenze :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • asi by se nemělo stát, že se stornuje potvrzená objednávka kvůli nedostatku zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Přehlednost stránek a popis zboží
    • Dodací lhůty

    Reakce obchodu MEEL.CZ

    Když si zákazník objedná zboží, které není skladem a bohužel si nevšimne, že je to napsané u zboží !!! Co potom? Zákazníkům voláme na čísla která uvedou na objednávce, ale bohužel telefony vyzvánějí, ale nikdo to nezvedá! Na maily také nikdo neodpovídá? Všechno marné ... A potom píšou tyto recenze :-(

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Solidní ceny.
    • U zboží, které bylo dle obchodu skladem - konkrétně DVB-S reciever Humax 5100 + karta CS Link mi po pěti dnech po telefonickém kontaktu z mé strany sdělili, že na objednané zboží jsou pořadníky a pokud chci zboží do Vánoc bude o 1.500,-- Kč dražší. Objednávku jsem proto zrušil.

    Raději si telefonicky ověřte, zda je vámi vybrané zboží opravdu skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dluha dodaci lhuta,na zbozi cekam uy 10 dnu a stale nic,

    Reakce obchodu MEEL.CZ

    Zákazník si při objednání zboží nevšimnul, že zboží není skladem. Bohužel nám pak píšou záporné recenze :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • žádné sou to podvoodníci
    • posílají jiné zboží

    v žádném případě tam nenakupujte

    Reakce obchodu MEEL.CZ

    Zákazník si objednal kartu CS Link, kterou jsme mu ihned zaslali. Karta byla v originálním obalu, ale obal měl slovenský potisk. Zákazník si myslí, že jsme ho podvedli, ale my jsme se mu snažili vysvětlit, že je úplně jedno jestli má karta obal český nebo slovenský, protože je důležité kde se karta zaregistruje (jestli v České republice nebo na Slovensku). Karet se slovenským potiskem jsme prodali cca 200 ks a nikdy jsme s tím neměli žádný problém. Náš dodavatel nám dodává jak balení s českým potiském tak i se slovenským potiskem. Karty uvnitř jsou stejné - CS LINK. Co říct závěrem, snad jenom to, že komu není rady, tomu není pomoci. Žádný podvodníci nejsme a nikdy nebyli. Satelitní techniku prodáváme již 17 let a za tu dobu máme víc jak 10 000 spokojených zákazníků. Bohužel občas se najdou i tací, kteří vám chtějí uškodit za každou cenu. Ta povaha česká :-(

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nízké ceny
    • nestíhají vyexpedovat

    nízké ceny ale nestíhají vyexpedovat

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • komunikace
    • cena
    • rychlost
    • nedostatečně ochráněno zboží - bez bublinkové folie nebo ...

    riskují problémy s poškozeným zbožím při přepravě

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neznám žádné výhody tohoto obchodu protože jsem 10dnů neobdržel objednanou zásilku a nevím jestli se vůbec dočkám
    • nedodaji zboží do dvou dní jako všichni ostatní

    jestli jste dopadli jako já tak nenakupujte

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • žadne
    • do 10 dnů nebyla zakázka vyřízena

    dopředu si zjistite dostupnost žboži