Přihlásit se a přidat příspěvek
  • samé nesmysl, pane Láde. vše již řeší advokátní kancelář.

  • Vážená paní Konopková,

    vše podstatné jsem popsal v příspěvku z 5.09.2017 zde na Heurece nebo na Dtestu.

    S přáním pěkného dne,
    Ondřej Lád

  • Pokud Heureka bude cokoliv mazat, uvidíte zde alespoň jaká je zde svoboda slova a názorů co se týče se skutečnými zkušenostmi s obchody. Pan Lád si již nyní může vyhrožovat jak chce. Ať si podá žalobu, trestní oznámení, cokoliv. Je mi to jedno. Podle České obchodní inspekce pochybili a to je směrodatné. Pokud by ČOI neshledala pochybení ze strany prodece, nedá mu pokutu. To je jasné. Takže jakékoliv argumetny ze strany obchodu jsou bezcenné a irelevantní. Může si psát co chce. Doporučuji v tomto obchodě nikdy nenakupovat.

  • místo psaní nesmyslů, které nemají hlavu a patu, by paní Holubcová měla vrátit částku za boty.

  • obuv značky Scholl aby vydržely jeden měsíc nošení - ABSURDNÍ. O originál se nejednalo a to zcela jistě. Boty značky SCHOLL vydrží několik let a nikoliv jedn měsíc. Výsměch, s čím se dnes setkává zákazník. Kromě toho prodejce aby si sypal popel na hlavu, hájí svá údajná "práva", která neobhájil ani u České obchodní inspekce.
    Prodejci si dovolují stále víc a myslí si, že jim vše projde. Nyní ovšem firma Medipharma dostala pokutu ve správním řízení a s tím plně souhlasím. Ať takovéto firmy platí do státního rozpočtu za své nekalé obchodní praktiky, které jsou konečně řádně postihovány. Jo, tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu až se ucho utrhne. K jednání paní Holubcové toto patří. Utéct z jednání, nevydat poslední den pro vyřízení reklamace obuv a vyjádření o zamítnutí či uznání a ještě se po skoro dvou měsících obhajovat a omlouvat se pokrytecky za to, že pochybili a ČOI jim vše prokázala. Takové jednání je potřeba zviditelňovat vždy! Kontaktovala jsem všechny lidi uvedené v mailu, který mi obchod zaslal.

  • Nevím, kdo je pan Lád a nehodlám v tomto jednání dál pokračovat. Výmysly, které zde píše tento pán jsou absurdní. Obuv na neexistující adresu na které již nebydlím neměli zasílat o čemž jsem je předem informovala. Nechť paní Holubcová podá trestní oznámení pokud se cítí dotčena. Měla komunikovat dřív než nyní skoro po dvou měsících od doby kdy měla být reklamace vyřízena. Paní Holubcová utekla z jednání což také svědčí o solidnosti této společnosti Medipharma. Zastrašování, vyhrožování, porušování občanského zákoníku a vše nechť paní Holubcová řeší z pohledu vlastního jednání. Já jakožto zákazník jsem obuv řádně reklamovala bez zbytečného odkladu a nebyla mi obuv vydána poslední den reklamace. Tímto je pro mne celá věc uzavřena. Paní Holubcové jsem zaslala odstoupení od kupní smlouvy a nechť se pan Lád seznámí se vším a hlavně pošle zplnomocnění, že může jednat za paní Holubcovou neboť není majitelem dané společnosti Medipharma.

    Každý zákazník po přečtení této diskuze jistě pochopí kdo zde manipuluje a obchází záměrně zákon a kdo je v právu.

  • Vážená paní Konopková,

    děkujeme za Váš příspěvek. Uvedla jste zde tolik nepravdivých informací, že nevím kde začít. Budu alespoň rozporovat část Vašich tvrzení: cituji: "obuv Scholl - která byla zakoupena přes internet (jednalo se o internetový nákup, kdy ale obchod ani nevystavil fakturu) společně s průvodním dokladem a do dne 19. 7. 2017 reklamace nebyla vyřízena (nebyl mi ani po opakovaných výzvách z mé strany vydán prodejcem paní Holubcovou reklamační protokol, ačkoliv jsem vystavení reklamačního protokolu ze strany prodejce opakovaně elektronicky urgovala a požadovala."

    Obuv jste si objednala přes náš web, ale vyzvedla jste si ji osobně, obuv jste si prohlédla a měla možnost vyzkoušet. Proto jste od nás dostala paragon/ daňový doklad o koupi. Po dvou měsících jste nám poslala boty k reklamaci, nebyl přiložen žádný doklad o koupi atd. Ano, reklamační protokol nebyl vystaven a zde jsme velmi pochybili a byli jsme za to potrestáni pokutou od ČOI. Nejsme neomylní a ještě jednou se za pochybení omlouváme.

    Jinak z kontrolního hlášení ČOI vyplývá, že Vaše žádost byla vyřízena v zákonné lhůtě dne 17.7.2017 zamítnutím a zasláním reklamované obuvi na Vaší adresu. Boty jste si však nepřevzala a vrátili se nám zpět na prodejnu. Poté jsme Vás několikrát informovali prostřednictvím mailu o možnosti vyzvednutí bot na naší prodejně. Avšak bez odezvy – respektive bez snahy vyzvednutí.

    Cituji: "Oprávněně jsem dle občanského zákoníku žádala o vrácení částky 1490 Kč za reklamovanou obuv (která vydržela jen měsíc nošení - jednalo se o zdravotní obuv SCHOOL - bioprint) a úhradu nákladů, které mi v souvislosti s reklamací vznikly ve výši 224 Kč za cestovné během dne 18. 7. 2017 kdy jsem se osobně dostavila do lékárny u sv. Huberta – Medipharma pro osobní vyzvednutí reklamace a 79 Kč za poštovné dne 16.6. 2017, kdy jsem obuv s průvodním dopisem zaslala prostřednictvím České pošty prodejci Medipharma paní Holubcové."

    K tomuto bych chtěl napsat, že zamítnout reklamaci je právo každého prodávajícího. Pokud s tím nesouhlasíte, nezbývá vám nic jiného než si obstarat znalecký posudek a přesvědčit prodávajícího, aby změnil svůj názor a reklamaci uznal. Pokud reklamaci znovu obchodník neuzná, je jedinou možností obrátit se na soud s takzvanou občanskoprávní žalobou (což Vám zřejmě radila i ČOI).

    U ostatních Vašich tvrzení bych Vás chtěl upozornit, že pravdivost údajů musí být ověřitelná. Proto bych Vás chtěl požádat, aby jste nám písemně doložila tvrzení, cituji „Výrobce Scholl se distancuje od dané prodejny což také o něčem svědčí.“ Obuv Scholl prodává paní Holubcová 20 let a současný dodavatel se rozhodně od nás nedistancuje, o reklamaci je informován.

    Dále cituji „Vaše věta Paní Holubcová jakožto firma Medipharma lékárna u sv. Huberta také dál předává kontakty a údaje o svých zákazních“. Toto je naprostá lež a naše společnost bude požadovat buďto písemné doložení nebo smazání těchto vět, buď od Vás nebo napíšu podnět na Heureku.

    Děkuji a jsem s pozdravem,
    Ondřej Lád
    MEDIPHARMA CZ, s.r.o.

  • Ještě dodám, že při koupi zboží na prodejně mi byly ukázány další 3 kusy bot Scholl - stejný typ a všechny byly vadné - buď vyšší podrážka, nebo vadné švy, nebo chybně ušitá kůže, nebo jiná barevnost. Výrobce Scholl se distancuje od dané prodejny což také o něčem svědčí.

  • je natolik ostrašující, že nikdy více a raději si kupte zboží někde jinde. Kromě toho se paní Holubcová kryje nějakými konzultacemi se soudními znalci, které do dnešního dne nevydala a ani nesdělila jméno soudních znalců, kteří jí prý radí.

  • Nyní paní Holubcová opět obdržela mé maily jejichž potvrzení odeslala při přečtení mailů, ale bez jakékoliv odpovědi. Nedoporučuji proto nákup u tohoto prodejce. Zkušenost, kterou s paní Holubcovou budu dále řešit soudní cestou, kterou mi doporučovala i Česká obchodní inpekce, která zahájila správní řízení s paní Holubcovou pro porušení povinností jakožto prodávající.

  • Paní Holubcová jakožto firma Medipharma lékárna u sv. Huberta také dál předává kontakty a údaje o svých zákazních. Vše je řešeno dál kompetentními orgány z důvodu porušování osobnostních práv.

  • Dne 16. 6. 2017 jsem v přítomnosti svědků zaslala vadnou obuv prodejci paní Holubcové - Medipharma - lékárna u sv. Huberta v Českých Budějovicích IČO 28099401, která byla zakoupena přes přes internet (jednalo se internetový nákup, kdy ale obchod ani nevystavil fakturu) společně s průvodním dokladem a do dne 19. 7. 2017 reklamace nebyla vyřízena (nebyl mi ani po opakovaných výzvách z mé strany vydán prodejcem paní Holubcovou reklamační protokol, ačkoliv jsem vystavení reklamačního protokolu ze strany prodejce opakovaně elektronicky urgovala a požadovala. Dokonce pracovnice lékárny mi napsala do mailu, že reklamační protokol je prý zbytečné vystavovat a ani mi dne 18. 7. 2017 jakožto 30. zákonného dne od přijetí reklamace nebyla vydána reklamovaná obuv se závěrem reklamačního řízení včetně reklamačního protokolu). Odstoupila jsem tedy od kupní smlouvy a odstoupení jsem prodejci paní Holubcové z Mediapharma zaslala elektronicky. Oprávněně jsem dle občanského zákoníku žádala o vrácení částky 1490 Kč za reklamovanou obuv (která vydržela jen měsíc nošení - jednalo se o zdravotní obuv SCHOOL - bioprint) a úhradu nákladů, které mi v souvislosti s reklamací vznikly ve výši 224 Kč za cestovné během dne 18. 7. 2017 kdy jsem se osobně dostavila do lékárny u sv. Huberta – Medipharma pro osobní vyzvednutí reklamace a 79 Kč za poštovné dne 16. 6. 2017, kdy jsem obuv s průvodním dopisem zaslala prostřednictvím České pošty prodejci Medipharma paní Holubcové.
    Danou částku v celkové výši 1793 Kč jsem žádala zaslat po prodejci paní Holubcové z firmy Mediapharma - lékárna u sv. Huberta v Českých Budějovicích 31. den od přijetí reklamace prodejcem. Přijetí reklamace prodejcem Českou poštou bylo dne 19. 6. 2017.Odeslání bot k reklamaci dne16. 6. 2017. Bohužel do dnešního dne 31.8.2017 platba za reklamovanou obuv nebyla vrácena. Vše jsem předala České obchodní inspekci, která shledala pochybení ze strany prodejce paní Holubcové Mediharma - lékárna u sv. Huberta v Českých Budějovicích. Prodejce Medipharma potažmo paní Holubcová - lékárna u sv. Huberta v Českých Budějovicích je nyní řešena ve správním řízení ze strany České obchodní inspekce pro porušení uvedeného právního předpisu.

    Bohužel zatím ovšem paní Holubcová - Medipharma - lékárna u sv. Huberta nevrátila finanční prostředky za reklamovanou obuv ve výši 1490 Kč.