Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzeruji zboží které nemají
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Po telefonu jsem řešila výšku pístu.Pán mi slíbil,že se podívá ve skladu po vyšším a že mi zavolá.Volala jsem po několika dnech já.Prý se musí podívat ještě do jednoho a zavolá.Nezavolal...Opět jsem volala já. Vzala to paní,že ten technik tam dnes není a že to předá jinému a ten mi zavolá...Uplynul další týden a samozřejmě 14 dní ,co můžete vrátit zboží taky a do dneška nikdo nevolal. Což mi přijde jako taktika obchodu?abych zboží nestihla vrátit ve 14-denní lhůtě.
  • zboží stále nemám,tak,že co dodat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poničené obaly
    • Obchod mi zrušil dodatečnou objednávku pojízdních koleček k vyšetřovacímu lůžku, že je samostatně nedodává. Z mého pohledu naprostý nesmysl. Snad si nad ním někdo zamyslí. Je to projev nepružnosti, neschopnosti majitelů firmy vyhovět přání zákaznika. Ani kapku obchodního ducha v sobě nemají.

    Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Medhelp-shop.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Váš názor. Rád bych upřesnil, že u produktu je srozumitelně napsáno, že se dodává pouze s lehátkem. Kolečka se dodatečně neprodávají. Důvody jsou technického rázu spojené s montáží na lehátko. S pozdravem. Lubor Zíta. MedHelp, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabídka obchodu tohoto produktu neobsahovala upozornění, že Vám bude zaslán přístroj, který nebude zabalen v originál balení. Tudíž, že již byl zřejmě rozbalen jiným zákazníkem a vrácen. Takže nemáte představu, jak dlouho a kým, již byl samotný produkt používán :-(

    Reakce obchodu Medhelp-shop.cz

    Dobrý den,
    na základě vašeho emailu jsem prověřil vrácení zboží (strojek), který jste objednal, jiným předchozím zákazníkem. Tento rok bylo toto zboží naposledy vráceno 3.4.2018 a následně obratem prodáno. Navíc se jedná o strojek, který patří k nejvíce prodávaným z naší nabídky a nechá se tedy i předpokládat, že v tomto období byl i několikrát kompletně vyprodán. Tzn. není možné, aby Vám byl prodán použitý produkt. Pokud se přesto tak domníváte, pošlete prosím podrobnější popis. S pozdravem. Lubor Zíta. MedHelp, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Předem zaplacená zásilka mi během 12 dnů nedorazila. Psala jsem email, bez odpovědi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná informovanost zákazníka. Jsme zdravotnické zařízení , Minulý rok jsme si objednali vyšetřovací lehátko dovoz Španělsko. Lehátko nám bylo doručené přímo do ordinace, bylo smontováno na místě. Bez jakýchkoliv obtíží. S lehátkem jsme velmi spokojeni. Objednávka u Vás , byla ze 2 důvodů. 1. zapomněla jsem od jaké firmy jsme si předchozí lehátko objednali. 2. Rozhodla jsem se podporovat českou firmu. Více již tuto chybu neudělám.
    Dovozová firma mi zavolala, že za 10 min bude s lehátkem na místě/ neupozornila nás včas/ omluvili jsme se pacientovi , přestali vyšetřovat a čekali na dodání./pak nám bylo sděleno , at si pro něj dojdeme dolů. Dodávka je prý pouze k prvním dveřím. O této skutečnosti nebyla při vyplnování objednávky ani zmínka. Pokud je napsáno odvoz zdarma, předpokládáme, že dodávka bude doručena na místo. Pokud by bylo napsáno, že dodávka je k prvním dveřím a do ordinace si musíme doplatit, pak bychom to akceptovali a rádi si připlatili. lehátko NEMÁME DODNES.
    Poučení - všem kolegům lékařům nedoporučím Vaší firmu a sama si již nikdy od Vás nic neobjednám . Nemáme ani lehátko, ani peníze.
    MUDr. Andrea Folaufová - neurologie s.r.o

    Reakce obchodu Medhelp-shop.cz

    Dobrý den,
    mrzí mě vzniklá situace, ale musím reagovat na váš email, který zahrnuje nepřesnosti a polopravdy. Upřesňuji rozdíl mezi výnosem a dopravou. Doprava je u nás zdarma při objednávce nad 2tisíce Kč (vaše objednávka). Bohužel někteří zákazníci si pletou dopravu s výnosem (váš případ). Výnos zdarma není. Pokud zákazník výnos požaduje, jsme schopni zajistit za poplatek dle tarifu spol.TOPTRANS. Vy jste na toto nepřistoupila. Výnos do 7.patra nejsme schopni realizovat zdarma. S pozdravem. Lubor Zíta. MedHelp, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • snaží se
    • zvolil špatného partnera přepravy zboží, Geis Parcel je tragedie
  • 19.12.2017 jsem si objednal zboží v hodnotě kolem 1000kč ,které jsem zaplatil převodem předem a ještě mi stále nedorazilo domu a nikdo se mi ani neozval! Asi jsem vyhodil prachy z komína ,jak to tak vypadá.....

    Reakce obchodu Medhelp-shop.cz

    Dobrý den, prověřil jsem stav Vaší objednávky. U půlválce, který jste objednával, bylo uvedeno v den objednání, že není skladem. Dále jste neuvedl ve Vaší objednávce barvu půlválce. Kontaktovali jsme Vás několikrát telefonicky, naposledy 21.12. v 11:42 ohledně barvy a doby dodání. Bohužel jste se zpětně neozval. Zboží Vám budeme odesílat nejdéle zítra, půlválec v barvě bílé.

    • Vše bylo řádně zaplaceno a zboží nedorazilo
    • Pouze poděkovali za nákup bez udání termínu dodání zboží
    • Nedoporučuji
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Obchod mi garantoval doruceni do Vanoc. V pondeli predali balik prepravni spol. Geis a ti ho do pátku nedoručili. To si měli podchytit a neslibovat...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Pro me urcite dlouha dodaci doba.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • velmi špatná komunikace

    raději si sám vše ověřit a nevěřit co nám slíbyly

  • Zboží jsem objednala a zaplatila převodem z účtu v KB na účet ve Fio bance, ale nedostalosemi ani oznámení o převzetí platby natož zboží. začínám být netrpělivá Václavková Žatec

    Reakce obchodu Medhelp-shop.cz

    Dobrý den, prověřil jsem stav Vaší objednávky. Každá objednávka má svůj variabilní symbol, podle kterého se automaticky přiřazuje platba. Vy jste variabilní symbol uvedla špatně (správný v.s. 117000544 a vy jste uvedla 11700544), a tedy platba nebyla přiřazena k vaší objednávce. Příště doporučuji nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky, pokud Vám nepřijde potvrzení platby během 2prac. dní a můžeme vše obratem vyřešit. S pozdravem. Lubor Zíta

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • po dvou týdnech zboží stále nedorazilo

    Reakce obchodu Medhelp-shop.cz

    Dobrý den, prověřil jsem Vaši objednávku. Objednávku jsme Vám odeslali během jednoho pracovního dne od obdržení objednávky, avšak u kurýra vznikla chyba. Dnes by Vás měl zástupce společnosti GEIS kontaktovat a dohodnout předání. Omlouvám se za vzniklé nedorozumění, které bylo způsobeno naším smluvním partnerem pro doručování balíků.S pozdravem. Lubor Zíta

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nemá dostatečný popis u produktů, tím pádem, neodpovídá cena kvalitě.

    Není dostatečný popis u produktů, tím pádem, neodpovídá cena kvalitě.

  • Všechno je v pořádku do té doby, než dojde na reklamaci. Nejsou ochotni přiznat chybu a raději se zákazníkem již nekomunikují. Dobře si nákup rozmyslete zejména u masážních lehátek, jsou velice nekvalitní. Když se projeví závada, která je spojena s použitím nekvalitního materiálu při výrobě, můžete psát reklamace jak chcete, odezva bude jedna a negativní a pak už nebudou reagovat. Vyhozené peníze.

    Reakce obchodu Medhelp-shop.cz

    Vážená paní, velice rádi Vám pomůžeme vyřešit Váš problém. Neevidujeme pod Vaším jménem žádnou reklamaci nebo stížnost. Kontaktujte nás prosím e-mailem na [email protected] nebo telefonicky na tel.777 155 876. S pozdravem. Lubor Zíta, MedHelp, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • 6ádné....slabý průměr
    • komunikaci a na vyobrazení byl typ zboží který se nám líbil, ale při rozbalení balíčku bylo zjištěno, že druh je stejný, ale v jiném provedení

    již nikdy více

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na internetových stránkách obchod uvádí zboží skladem ale bohužel skladem není,i přes upozornění na tento problém je na stránkách položka stále skladem.