Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Mala som zadanu inu dorucovaciu adresu nez fakturacnu, napriek tomu to posielali na fakturacnu adresu, s tym sposobili nam velke casove straty a nervy, kym sa to vsetko vyriesilo.

    Reakce obchodu Medela.cz

    Dobrý den,
    potíže s doručením objednávky nás velice mrzí, bohužel nepíšete jméno, tak nemůžeme prověřit co se přihodilo a proč k chybě při doručení došlo.
    Doufáme, že i přes počáteční potíže budete se zbožím spokojená.
    Za komplikace se velmi omlouváme.
    Krásný den přeje tým Medela

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • je jediným zástupcem firmy na českém trhu
    • není možná platba kartou

    velmi špatné doručení zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neuplne informace, nejsou schopni uznat chybu a delaji ze zakazniku voly

    ackoliv se obchod nakonec uskutecnil, nejsem spokojena s komunikaci ze strany fy Medela a uz bych si od nich nic nekoupila

    Reakce obchodu Medela.cz

    Vážená paní,
    zákazníků si velice vážíme a pokud nakupují v doporučených obchodech, problém nevznikne. Chyba v tomto případě vznikla na obou stranách, a také ve vzájemné komunikaci. Náležitě jsme se Vám omluvili a chybu napravili.
    Věříme, že výrobek Vám vyhovuje a jste s ním spokojena.
    Přejeme hezký den.