Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Mala som zadanu inu dorucovaciu adresu nez fakturacnu, napriek tomu to posielali na fakturacnu adresu, s tym sposobili nam velke casove straty a nervy, kym sa to vsetko vyriesilo.
Reakce obchodu Medela.cz
Dobrý den,
potíže s doručením objednávky nás velice mrzí, bohužel nepíšete jméno, tak nemůžeme prověřit co se přihodilo a proč k chybě při doručení došlo.
Doufáme, že i přes počáteční potíže budete se zbožím spokojená.
Za komplikace se velmi omlouváme.
Krásný den přeje tým Medela -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- je jediným zástupcem firmy na českém trhu
- není možná platba kartou
velmi špatné doručení zboží
-
Nedoporučuje obchod
- neuplne informace, nejsou schopni uznat chybu a delaji ze zakazniku voly
ackoliv se obchod nakonec uskutecnil, nejsem spokojena s komunikaci ze strany fy Medela a uz bych si od nich nic nekoupila
Reakce obchodu Medela.cz
Vážená paní,
zákazníků si velice vážíme a pokud nakupují v doporučených obchodech, problém nevznikne. Chyba v tomto případě vznikla na obou stranách, a také ve vzájemné komunikaci. Náležitě jsme se Vám omluvili a chybu napravili.
Věříme, že výrobek Vám vyhovuje a jste s ním spokojena.
Přejeme hezký den.