Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Cena
    • Rychlé vrácení peněz
    • Doručení
    • Kvalita bot
    • U některých bot nedostatek fotografií a USD velikosti

    Koupil jsem dva páry bot. Boty Etnies jsem vrátil kvůli tomu že byly úzké (velikost 45 byla široká jako 42). Boty Meatfly jsem si nechal, i když byly doručeny špinavé (nejspíše z výroby). Bohužel po vyčištění a první procházce jsem zjistil, že na patě dřou a udělal se mi velký puchýř. Tak že nejsem s nákupem vůbec spokojený a znovu pravděpodobně nenakoupím.

    Reakce obchodu Meatfly

    Ahoj,
    je nám líto, že se tvůj nákup u nás nepovedl. Ne vždy jsme schopni ovlivnit nedokonalosti, které jsou způsobeny přímo ve výrobě. Samozřejmě špína mezi tyto problémy nepatří a to zkusíme lépe pohlídat.
    Otlaky a puchýř se snad brzo zahojí. Bot Meatfly jsme prodali stovky nemáme zpětnou vazbu, že by byl toto standardní problém.

    Každopádně ti děkujeme i za toto negativní hodnocení, které nás samozřejmě mrzí.
    Budeme se snažit to změnit.

    Měj se pěkně.
    Tým Meatfly

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé jednání
    • Zboží dorazilo poškozené...musela jsem poslat zpět...chyba personálu nikoli přepravce.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží jsem našel jinde levněji po zrušení pro nedostupnost
    • Poslali mi slevu 10 procent na novou objednávku
    • Stav skladových zásob neodpovídá informaci na webu
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží objednáno před 10ti dny. Doposud nebylo doručeno. A hrnek který byl objednán s batohem nebyl při expedici nalezen a nebude mi doručen. Toto mi bylo sděleno na messengeru až po mém dotazu....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vysvietená stránka s akciami. Produkty na stránke pekné, aj ceny súper, ale nepríde Vám to.
    • 10 dní čakám na objednávku, napriek tomu, že som si objednávala veci, ktoré boli skladom
    • Na maily mi nikto neodpisuje, totálna ignorácia.
    • Pred dvoma dňami mi prišiel mail, že to konečne vyexpedovali, v popise objednavky som si všimla, že to poslali drzo bez dvoch vecí, ktoré som si objednala.

    Reakce obchodu Meatfly

    Zdravím Simono,
    omlouváme se za způsobené potíže. Akce Black Friday letos výrazně předčila naše očekávání a bohužel kapacitně zatížila naši logistiku víc, než jsme čekali. Určitě se z toho poučíme a v příštích měsících naše služby zlepšíme.
    Budeme rádi, když nám Vaše přízeň zůstane zachována.
    Ať Vám nakoupené zboží dobře slouží.
    Hezké vánoce.
    David Gross (Meatfly.cz)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    3x a dost. Jednou zboží nedorazilo vůbec a ani se nikdo neobtěžoval nás o tom informovat, po druhé přišlo (sláva hurá) jenže vrátit nechtěný kus nebo nedej bože se někomu dovolat to je nadlidský výkon. Po těchto zkušenostech objednáno zboží na prodejnu a za týden e-mail že objednané zboží nemají skladem... nikdy více, děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka potvrezena a týden nic žádná informace objednávku sem zrušil zboží nedoručeno

    Reakce obchodu Meatfly

    Dobrý den, v průběhu začátku Dubna jsme stěhovali celé oddělení eshopu i se sklady. Bohužel se nám stěhování protáhlo a tím se nám prodloužilo i případné dodání zboží. U některých objednávek bohužel došlo ke komplikacím s kompletací objednávky. Tímto se Vám omlouváme...momentálně již fungujeme v normálním režimu

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Potvrzeni a expedice trvali moc dlouho

    Reakce obchodu Meatfly

    Dobrý den, na eshopu jsme uváděli, že v období vytvoření Vaší objednávky jsme stěhovali celé oddělení eshopu a také komplet sklady. Z toho důvodu se odeslání objednávek mohlo zdržet. Ve Vašem případě, jsme však dodrželi 5 prac. dnů od přijetí po odeslání objednávky, které uvádíme v našich obchodních podmínkách. Vzhledem k tomu, že máme 26 poboček po celé ČR a některé objednávky se skládají ze zboží z více provozoven, může se stát, že se doručení objednávky o pár dní prodlouží....tak jako tak, se za zdržení omlouváme

  • Nedoporučuje obchod

    Tovar som do dnes nedostal, pred týždňom som informoval obchod mailom že som pozrel kde sa tovar nachádza a ukázalo to že je dva dni doručený a požiadal som ich o preverenie a do dnes som nedostal odpoveď. Čiže ani tovar ani odpoveď.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Od 28.12. jsem čekala na potvrzenou objednávku, 10.1. mi byla objednávka stornovana s tím, že zboží je vyprodané. Obchod sice nabídl jako kompenzaci slevu 10%, ale to mi nenahradí zboží, které jsem chtěla.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouha doba doručení

    Reakce obchodu Meatfly

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení, tento rok nás nárust objednávek překvapil a nakonec jsme byli rádi, že jsme většinu objednávek doručily do Vánoc...

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    zboží objednané 3.12. dorazilo na pobočku 22.12.

    Reakce obchodu Meatfly

    Dobrý den, bohužel se nám Vaše objednávka zatoulala a tím došlo ke zdržení...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Bylo mi doručeno vadné zboží!

    Reakce obchodu Meatfly

    Dobrý den, prosím obraťte se na náš zákaznický servis a v případě, že jste opravdu obdržela vadné zboží, tak objednávku vyřídíme k Vaší spokojenosti...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále čekám na info skrz mou obj,č,173206442 - na mail ani slíbená sms mi stále nedorazila.. Nákup ze 13,11,dosud nemám dořešen..

    Reakce obchodu Meatfly

    Omlouváme se za zdržení, chyba byla způsobena lidským faktorem z naší strany a objednávka byla připravena opravdu pozdě...na email Vám pošleme kupón na slevu do dalšího případného nákupu jako kompenzaci za zdržení objednávky...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na zboží bylo hned několik cenovek.. pro mě platila ta nejdražší

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod mě informoval do tří dnů, že mnou objednané zboží není skladem
    • u objednávaného zboží bylo uvedeno skladem, po objednání přišel e-mail, že zboží již skladem není, a to ve dvou případech

    Reakce obchodu Meatfly

    Dobrý den, bohužel o víkendu náš sklad není v provozu a tudíž Vám informace opravdu přišla až v pondělí ráno :(. Moc se omlouváme.
    Za Meatfly.cz Kuba

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Prisel mi uplne jiny produkt nez jsem si objednal

    Reakce obchodu Meatfly

    Dobrý den,
    to nás velmi mrzí. I to se někdy stane, jsme přeci jenom lidé. Příště to bude určitěš na jedničku.

    S pozdravem za Meatfly.cz
    Kuba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně nespolehlivý, nakupovat již určitě nebudu a obrátím se na jiné prodejce.

    Reakce obchodu Meatfly

    Dobrý den, to nás velmi mrzí. I negativní zkušenost nás posouvá dál. A tak bych Vás požádal, co se Vám nelíbilo.

    Děkuji za Meatfly.cz
    Kuba

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nevyhovuje

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Komunikace strašná. 3 dny po objednání (středa) mi bylo telefonicky sděleno, že zásilka dorazí v pátek na prodejnu v Olomouci. Ve čtvrtek (tedy 4 dny po objednání) byla objednávka zrušena. Jako důvod eshop uvedl, že zboží již nemají skladem a poslali mi 10% slevu na další nákup :)