Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Rychlá doprava
- Mikina druhý den má žmolky
- Kvalita špatná
Reakce obchodu Meatfly
Zdravím, Lucie,
děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že nejste spokojená s kvalitou mikiny. Pokud máte pocit, že zboží neodpovídá standardům, určitě nás kontaktujte – rádi to s vámi vyřešíme.
Hezký den,
Kristýna z Meatfly -
Nedoporučuje obchod
- nelze zboží vrátit, pouze vyměnit za jiné.
Reakce obchodu Meatfly
Zdravím,
děkujeme za tvou zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jsi nebyl spokojen s nákupem a že nás nedoporučuješ. Chápeme, že situace s vrácením zboží může být někdy komplikovaná, proto bychom rádi objasnili systém vrácení a výměny zboží. Zboží zakoupené v naší kamenné prodejně bohužel nelze vrátit. Důvodem je, že zákazník má při nákupu na prodejně dostatečnou možnost si zboží prohlédnout a rozhodnout se o koupi přímo na místě. Nicméně, rozumíme, že někdy může dojít k tomu, že si zákazník koupi rozmyslí, a proto nabízíme možnost výměny za jiné zboží z aktuální nabídky prodejny. Tuto výměnu lze provést do 14 dnů od nákupu, a to bez nutnosti uvádět důvod. Pokud by bylo zboží vyzvednuto formou osobního odběru, lze ho vrátit na prodejně. Všechny tyto informace jsou dostupné na našem e-shopu a náš personál je vždy připraven poradit a pomoci vybrat.
Děkujeme za pochopení a věříme, že tvá budoucí zkušenost s námi bude lepší.
Hezký den,
Kristýna z Meatfly -
Nedoporučuje obchod
Zboží objednáno 12.11.2024, zatím nebylo ani odesláno. Obchod nijak nekomunikuje.
Reakce obchodu Meatfly
Zdravím, Vítězslave,
moc se omlouváme za tohle nepříjemné zpoždění. Bohužel jsme měli zboží pouze na prodejně, nikoli na centrálním skladu, což způsobilo komplikace, jelikož produkt nedorazil v takovém stavu, v jakém bychom jej chtěli poslat. Co se týče nedostatku komunikace - běžně posíláme emaily o zpoždění, ale tentokrát se z nějakého důvodu neposlal, což nás mrzí. Není to naším standardem a rozhodně si na to dáme větší pozor, aby se něco takového neopakovalo. Tvou objednávku hned zítra odešleme a uděláme vše proto, aby se podobná situace už neopakovala. Ještě jednou se omlouváme za způsobené potíže.Děkujeme za pochopení a trpělivost.
Hezký den,
Kristýna z Meatfly -
Nedoporučuje obchod
Za týden od objednání objednávka nedorazila. Katastrofa. Píší na stránkách eshopu, že vše na centrále i na prodejnách mají skladem tak nechápu kde je problém. Nikdy víc si zde neobjednám.
Reakce obchodu Meatfly
Zdravím,
moc nás mrzí tvá negativní zkušenost a to, že nedoporučuješ náš obchod. Tvá objednávka byla zaznamenána v úterý odpoledne a v pondělí jsme ji předali dopravci. Obvykle odesíláme objednávky rychleji, ale tentokrát mohlo dojít ke zpoždění kvůli velkému množství objednávek po akci Meatfly Days, kdy jsme museli objednávky odesílat postupně. Omlouváme se za tuto situaci a uděláme maximum pro to, aby k podobným zpožděním nedocházelo a aby byl nákup u nás příjemnější. Děkujeme za pochopení a doufáme, že nám dáš ještě šanci tvou zkušenost napravit.
Hezký den,
Kristýna z Meatfly -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Hezké produkty
- Dlouhá dodací lhůta
- Velikost neodpovídá
- Neúměrně zpoplatněná vratka zboží
- Malá komunikace
Reakce obchodu Meatfly
Zdravím, Jirko,
děkujeme za tvoji recenzi a omlouváme se za nepříjemnosti, které jsi měl s objednávkou. Mrzí nás, že ti velikost neseděla a musel jsi tak zboží vracet. U objednávek pod 1900 Kč je bohužel poplatek za vratku stanoven dopravcem. Co se týče delší dodací lhůty, tvou objednávku jsme obdrželi v pondělí odpoledne a ve čtvrtek toho týdne jsme ji předali dopravci, což odpovídá standardní lhůtě odeslání. Zákazníkům posíláme emaily jak při přijetí objednávky, tak při jejím odeslání, ale bereme si k srdci, že by komunikace mohla být lepší. Budeme pracovat na jejím zlepšení i na zjednodušení procesu vrácení, abychom ti příště nabídli lepší zkušenost. Moc si vážíme tvé zpětné vazby a doufáme, že nám v budoucnu dáš ještě šanci ukázat, že na zlepšení opravdu pracujeme.
Měj se hezky!
Kristýna z Meatfly -
Nedoporučuje obchod
Bohužel nákup nedoporučuji. Nakoupil jsem zde více položek s tím, ze nějakou určitě vrátím skrze velikost. Na stránkách mají napsáno, že pokud člověk objedná na prodejnu a zaplatí v hotovosti, nemusí se vyplňovat dotazník, přičemž arogantní pani na prodejně mi tvrdila opak a že informace jsou nepravdivé, tudíž cesta sem byla zbytečná. Další den mi na infolince pani řekla, že opravdu žádný formulář nepotřebuji.
Další objednávka, kterou jsem udělal, byla nekompletní, tzn další cesta zbytečná a když jsem se ptal na nějakou kompenzaci, tak mi bylo slíbeno pár bodů, které mi měly být připsány na účet a ani to se nestalo… Bohužel, neproškolený a arogantní personál. Je to škoda, zboží mají hezké.Reakce obchodu Meatfly
Zdravím, Petře,
děkujeme za tvoji zpětnou vazbu, i když nás mrzí, že nebyla pozitivní. Je nám líto, že jsi měl takto nepříjemnou zkušenost s nákupem a chováním našeho personálu. Taková situace rozhodně není standardní úroveň našich služeb a omlouváme se za komplikace, které ti to způsobilo. Prošetříme, co se stalo, abychom v budoucnu podobným problémům zabránili a zajistili lepší komunikaci jak na prodejně, tak na infolince. Co se týče slíbených bodů, prosíme, napiš nám na náš zákaznický servis, abychom mohli problém vyřešit a body ti připsat. Ještě jednou se moc omlouváme a doufáme, že nám dáš šanci situaci napravit.
Přeji hezký den,
Kristýna z Meatfly -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- 11 kusů oblečení a sluneční brýle poslali v igelitovým pytli. Samozřejmě poškozený .
Reakce obchodu Meatfly
Zdravím,
děkujeme za zpětnou vazbu a mrzí nás, že zboží dorazilo poškozené.Naše sluneční brýle byly pečlivě zabaleny v obalu a bublinkové fólii, abychom minimalizovali riziko poškození během přepravy. Je možné, že k poškození došlo právě během přepravy, což nás velmi mrzí. V případě, že ti dorazilo poškozené zboží, máš vždy možnost jej zdarma vrátit. Rádi ti zašleme nový kus nebo vrátíme peníze. Prosím, neváhej se obrátit na náš zákaznický servis, abychom tuto situaci mohli co nejdříve vyřešit k tvé spokojenosti.
Děkujeme za pochopení a měj se hezky!
Kristýna z Meatfly -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Nákup z pohodlí domova
- Cena neodpovídá kvalitě
- Výrobek z lacinější materiálu
Reakce obchodu Meatfly
Zdravím,
děkujeme za tvou zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá. Těší nás, že jsi ocenil možnost nákupu z pohodlí domova. Co se týče kvality zboží, je nám líto, že kvalita zboží nesplnila tvé očekávání. Neustále se snažíme zlepšovat a nabízet produkty s co nejlepším poměrem ceny a kvality. Pokud nejsi s výrobkem spokojený, neváhej se na nás obrátit. Rádi ti pomůžeme s jeho vrácením.
Děkujeme a měj se krásně!
Kristýna z Meatfly -
Nedoporučuje obchod
Kupované trenky. Trenky fajn ale když se člověk pořádně podívá tak se nestačí divit. Nerozumím jak tohle mohlo projít přes jakoukoli kontrolu. Všude a myslím všude, nitky neskutečně množství. Kdybych je nerozbalil a všiml si toho hned tak je okamžitě vracím. Styděl bych se něco takového vůbec prodávat.
Reakce obchodu Meatfly
Zdravím,
děkujeme za tvou recenzi a omlouváme se za nepříjemnosti spojené s objednávkou. Mrzí nás, že trenky nesplnily tvoje očekávání. Popisovaná situace určitě neodpovídá našim standardům, a proto budeme tvou zpětnou vazbu řešit s naším výrobním týmem, abychom zajistili, že se něco podobného už nestane. Prosím, kontaktuj náš zákaznický servis, aby mohl být problém s tvojí objednávkou co nejdřív vyřešen. Ještě jednou se ti omlouváme a děkujeme za upozornění.
Hezký den,
Kristýna z Meatfly -
Nedoporučuje obchod
- Termin dodani nedodrzen, klmunikace ze strany obchodu zadna
Reakce obchodu Meatfly
Zdravím,
děkujeme za tvou recenzi, i když je negativní. Moc se omlouváme za nedodržení termínu dodání a nedostatečnou komunikaci z naší strany. V případě zpoždění objednávky posíláme informační emaily, bohužel v tomto případě z neznámého důvodu email doručen nebyl, za což se upřímně omlouváme. Usilovně pracujeme na tom, aby se podobné situace v budoucnu neopakovaly. Pokud budete potřebovat jakékoli informace o své objednávce, neváhej kontaktovat naši zákaznickou linku. Ještě jednou se ti omlouváme a budeme rádi, pokud nám dáš příležitost napravit tuto zkušenost.
Hezký den,
Kristýna z Meatfly -
Nedoporučuje obchod
- pri vraceni zbozi musite zaplatit naklady z vlastni kapsy, znam lepsi eshopy, kde je to zdarma, tim taky uz nejde vratit puvodni platba na kartu
- nejspise se sekla platba vraceni penez, protoze ve formulari jsem mel zadat cislo bank uctu, ale uz tam nebylo na jake jmeno?
- predrazene
- chodi spam slevove kupony i kdyz jsem vratil zbozi
- celkova vracena castka neodpovidala asi o 7kc, netusim kde se to ztraci..
-
Nedoporučuje obchod
Dlouhá čekací doba na dodání zboží.
-
Nedoporučuje obchod
Strašně dlouho trvá než zásilku zpracují a odesílají neskutečně čekám do pondělí následujícího týdne a potom budu muset stornovat jelikož se nikdo neozývá
-
Nedoporučuje obchod
Nemám co hodnotit, po týdnu se objednávka ani nepohla…
-
Nedoporučuje obchod
- Poslední dobou žádné!
- Dlouhá doba doručení!
- Nekvalitní potisky!!!
Poslední dobou jsem nespokojený jak s kvalitou tak s dobou dodaní!!! Nevím proč je takové zhoršení ale počkám na poslední objednávku na kterou čekám už týden a stale se nic nezměnilo a dam si pauzu od nákupu u MEATFLY…. Za mě nedoporučuji….
-
Nedoporučuje obchod
- Přes týden čekám na objednávku, v popise bylo že zboží doručí do 3dnů.
-
Nedoporučuje obchod
Psal jsem že chci nálepky, a žádný jsem nedostal
-
Nedoporučuje obchod
Ještě mi zboží nedošlo,v dnešní době čekat 10dnu na objednávku je trochu moc.
-
Nedoporučuje obchod
- rychlé doručení
- dorazil jiný produkt než bylo inzerováno
- po zadání reklamace byl obrázek vyměněn za správný na webu, ale email že je reklamace alespoň v řešení nepřišla
Nemůžu obchod doporučit ale ani nedoporučit, ještě není dořešena reklamace, která je snad v řešení a dokončím s ní tak celou mojí první objednávku v tomto obchodě.
(Nahoře to pole se muselo vyplnit, a jelikož přišel nesprávný produkt a tak nebylo všechno v pořádku proto dávám nedoporučuji, ale kdyby byla reklamace už v řízení nebo vyřízená mohlo to být jinak.) -
Nedoporučuje obchod
- Fungování e-shopu skvělé.
Zakoupila jsem dětem lyžařské oblečení. U dvou kusů nesedla velikost, hned jsem objednala větší/menší s tím, že nevyhovující kusy vrátím v kamenné prodejně v Brně v Králově Poli. Po příchodu do prodejny mi bylo sděleno, že jsem si na internetu měla vyplnit návratku. Omluvila jsem se, že tady nakupuji poprvé a myslela jsem, že lze vše vyřídit na prodejně. Paní prodavačka velmi neochotně zadávala moji mailovou adresu a číslo objednávky do systému, bohužel systém nefungoval...mám prý jít domů, zboží nechat na prodejně a návratku si doma vyplnit. Říkám, že když to nefunguje jí, nemusí to fungovat mně doma. Zkouším to tedy hned na mobilu...nefunguje. Ale je zde informace, že pokud toto nefunguje, stačí vyplnit formulář, informuji o tomto formuláři paní prodavačku a trvám na tom, ať mi ho vytiskne. Po nějaké době odcházím s orazítkovaným formulářem a bez věcí domů. Neskutečné jednání paní prodavačky mi stačilo k tomu, že příště tady neobjednám z důvodu, že kdyby něco nesedlo, nechtěla bych to jít víckrát vracet. Proti fungování samotného e-shopu nemám připomínek, ten funguje skvěle. Bohužel jsem typ, který chce takto drahé věci kupovat v obchodech, které mají v místě mého bydliště kamennou prodejnu. A do této víckrát nepůjdu.