-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Nízké ceny výprodejových SDS+ vrtáků
- Kultura (profesionalita)prodeje a jednání se zákazníky
Tato, první zásilka byla v pořádku. Poté - 21.5. jsem poslal další objednávku na ještě větší množství vrtáků a navíc jsem tento obchod doporučil svým známým, kteří v této době též něco objednali. Tento den ale nefungoval systém e-shopu a moje i mého známého objednávka "zmizela". Po telefonátu s majitelem obchodu jsem objednávku poslal znovu a naštěstí úspěšně. Poté co zboží došlo, jsem zjistil, že u vrtáků chyběly ochranné krytky upínacích konců, které fungují též jako závěs vrtáku(vrtáky byly zabaleny a poslány coby hromada šrotu). Upozornil jsem na to majitele obchodu a jeho podrážděná reakce zněla: "pokud se vám to nelíbí, tak zboží pošlete zpět" .....(místo aby se omluvil a nabídl zaslání sundaných krytek). Navíc v zásilce byly místo objednaných 1 kusu 16x450 a 1 18x450 2 kusy 16x450.
Reakce obchodu MD KOMPRESORY
Zákazníkovi jsme vždy vyšli vstříc. Není naší chybou, že nedokončil správně objednávku a nedržel se jednoduché nápovědy v e-shopu (objednávky nemizí). Zákazník dostal zboží, které si objednal. Zboží bylo pečlivě zabaleno. Krytky byly sundány, protože nedrží (jedná se konečné výprodejové zboží, několik posledních kusů, krytky nejsou nutnou součástí vrtáků a ani je nemáme k vrtákům v nabídce). Hysterickému a sprostému zákazníkovi jsme nabídli, že může zboží vrátit a peníze mu ihned pošleme. Bohužel jeho neslušná reakce nás ujistila, že další rozhovor nemá smysl. Je pravda, že „zákazník je náš pán“, ale prodejce není zákazníkův sluha (sedm telefonátů za den od tohoto zákazníka je opravdu zničující).
Na závěr bychom se chtěli zákazníkovi omluvit - za cokoliv. -
Nedoporučuje obchod
- cena
poškozené zboží