Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Velký výběr originálního dárku
    • Rychlost doručení
    • Zboží (moto bonbóny) byly bohužel po trvanlivosti a to o celých 5 měsíců :-(

    Reakce obchodu MAXRPM.cz

    Velice se omlouváme, vše bylo vysvětleno po emailu, peníze s dopravou samozřejmě vráceny, celá zásilka bonbonů vrácena dodavateli.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi nepříjemný přístup prodejce po odeslání objednávky. Neustálé telefonické dotazování a upozorňování, zda jsem si již objednávku vyzvedla,bylo opravdu nepříjemné a nevhodné! Nejsem nesvéprávný člověk, který si své povinnosti neumí uhlídat sám! Již více zde objednávat nebudu.

    Velmi nepříjemný přístup prodejce po odeslání objednávky. Neustálé telefonické dotazování a upozorňování, zda jsem si již objednávku vyzvedla,bylo opravdu nepříjemné a nevhodné! Nejsem nesvéprávný člověk, který si své povinnosti neumí uhlídat sám! Již více zde objednávat nebudu.

    Reakce obchodu MAXRPM.cz

    Děkujeme za upozornění, ale prodejce vzhledem k upozornění od České pošty, že zásilka bude vrácena zpět k nám, postupoval naprosto v pořádku a od vedení má naopak pochvalu, že se stará o objednávky a zákazníky co nejlépe to jde. Bohužel, se stává, že pošta ani neupozorní o uloženém balíku a ten se pak vrací k nám, úložní doba je pouze sedm dní a tak po pátém dnu začínáme řešit my. Tedy označit starost prodejce aby Vám byla zásilka doručena a následně vyzvednuta je naprosto v pořádku a nemyslíme, že je to důvod k tak tvrdé recenzi. Přesto děkujme za názor.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekvalitni informování o skladových zásobách a datumu dodání

    Možná že něco umi lépe a rychleji ale to co jsem chtěl já neměli a neuměli dodat ani do 14 dnů

    Reakce obchodu MAXRPM.cz

    Vážený zákazníku, nevíme proč zde uvádíte mylné informace, bylo Vám telefonicky sděleno, že boty budou do čtyřech pracovních dnů, není tedy důvod uvádět něco o 14 dnech. Zbytečně uvádíte naše zákazníky v omyl a takovou recenzí je odrazujete od nákupu. Ale samozřejmě rozumím tomu, že všichni zákazníci holt nemají korektní chování.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • lepšie info zakaznikovy o cenach a nie až po objednavke a po 10 dnoch mi príde email o vačšej cene produktu okamžite som objednal inde o 10e menej ako u vás po zvýšení aj ked nejde o 10e ale o princíp

    ja osobne som nespokojný prvý nákup a aj posledný škoda no

    Reakce obchodu MAXRPM.cz

    Děkujeme za Vaše připomínky, ale Vaše objednávka nebyla vlastně objednávkou neb poptávkou. U zboží bylo uvedeno, že je "NA DOTAZ" to znamená, že bude nejprve upřesněno možné dodání a e-shop v tuto dobu nemusí garantovat dodání takto označeného zboží - více v obchodních podmínkách. Dát špatné hodnocení za komunikaci je opět v nepořádku, neb v den poptávky Vám byl zaslán e-mail s informaci a upřesněním, na který jste ovšem více jak týden nereagoval. Po té, co nám dodavatel ověřil dostupnost Vámi vybraného nestandardního zboží v ČR nám bohužel oznámil i navýšení ceny. O všem jsme vás slušně informovali. Příště by bylo vhodné nevylívat si vztek na obchodnících, ale zamyslet se také nad sebou samým. Přesto ještě jednou děkujeme, protože i taková recenze je užitečná a my už te´d víme, že je potřeba pro některé zákazníky ještě více přiblížit v informacích co je to zboží "NA DOTAZ"