Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Vadími že není žádná zpětná vazba, když zboží není ještě dodàno..
-
Nedoporučuje obchod
- Prodávají oblíbené granule mých pejsků
- Pánové ve skladu usměvaví, ochotní a úžasní Dámy sedící, ťukající do compu už nechci nikdy vidět!!!! Jednou stačilo for ever
Při osobním odběru vám oznámí, že platba musí být provedena pouze hotově Nemám obecně nikdy hotovost a už vůbec více , než 10.000 Když bych chtěla platit kartou rovnou mi slečna oznamuje, že to budu mít dražší Asi trest klientům platícím bezhotovostně Když zchrastím peníze řekne mi, že jsem mohla platit QR kódem QR kódem je bezhotovostní platba, kterou mi hned na úvod řekla, že není možná Nakonec mi oznámí , že v mailu to psali
Otevřela jsem.všech 6 mailů Nikde nic Tak paní otevřela objednávku kde je zmínka o hotovosti , ale na první dobrou v průvodním mailu nikde nic V žádném ze mailů S klienta uděláme vola Trochu ho proběhnem, ať se nenudí ve 40stupních ve stínu A tak už nikdy více -
Nedoporučuje obchod
- Komentář sem psala již na jejich e-shopu. Již nebudu dále nakupovat z důvodu jejich nespolehlivosti a KLAMÁNÍ ZÁKAZNÍKA. Po 2 letech pravidelného nakupování vím o čem mluvím.
Kdysi můj milovaný obchůdek, dneska? Ztratili jste svojí hrdost a úctu ke svým letitým zákazníkům. Ty dvě hvězdičky počítám spíše za minulost, že jste si vedli dobře, ale před Vánoci se to začalo opravdu kazit, do teď se nic nezlepšilo. Nabíráte více a více zaměstnanců a o to větší chaos tam panuje.
-
Nedoporučuje obchod
- Rychlé vyřízení objednávky
- Žádný problém.
-
Nedoporučuje obchod
- zbozi ani po 8 dnech nedorazilo
- zbozi ani po 8 dnech nedorazilo
zbozi ani po 8 dnech nedorazilo
-
Nedoporučuje obchod
PRISERNA skusenost s prodavackou a jejim prisernym chovanim k vlastnímu psovi .
Reakce obchodu max4dog.cz
Dobrý den,
je nám líto, ale pokud naběhnete se svým basenjim na odloženého navíc označeného vodícího psa ve výcviku za pult prodejny, ačkoliv jste byl upozorněn, že pes má povel, ať ho necháte. Tak bohužel ano, de fakto Vaším přičiněním byla kolegyně, nucena zachytit odcházejícího psa z odložení. Minimálně již jen z toho důvodu, aby zamezila potencionální kolizi těchto dvou pro sebe cizích psů. Což bylo i v zájmu Vašeho psa. Je mi líto, že to takto musím vyjádřit a reflektovat veřejně, ale jediný kdo se choval "neadekvátně", jste byl Vy. A ano, ani my nestojíme o tyto kolize s podobnými zákazníky. A to do naší prodejny chodí psí zákazníci rádi, hojně a na denní bázi. Přes 1000 pozitivních referencí je toho důkazem.
S pozdravem Ing. Vladimír Soukup - majitel obchodu -
Nedoporučuje obchod
- Vždy jsem objednávala top meat 60, tentokrat jsem zkusila top meat 70 a přišel mi plný pytel prachu. Granule úplně na prach !
Reakce obchodu max4dog.cz
Dobrý den,
bohužel situaci, kdy zákazník doma otevře pytel s granulemi, které nejsou v pořádku, není v našich silách 100% předejít, zvláště pokud se jedná o krmiva zasílaná přepravními společnostmi. Některá krmiva k nám putují přes půl Evropy. Lisované granule samy o sobě jsou navíc velmi specifické. Pojivový materiál je tuk. A tedy i křehkost lisovaných granulí je dána obsahem tuku. Čím více tuku - tím křehčí granule. Ve výrobku Top meat 70 je 16 % tuku a v Top lamb 60 8 % tuku. Bohužel nejsme schopni z naší strany udělat pro přepravu více, než že zboží k nám jde přímo od dovozce a při cestě k zákazníkovi jej balíme do pětivrstvých krabic. I přesto však někdy nemůžeme zaručit dostatečně šetrné zacházení po celou dobu přepravy balení směrem k nám a poté prostřednictvím přepravních společností k zákazníkovi. Navíc do uzavřených balení granulí nevidíme. V případě takovéto reklamace samozřejmě dodáme zákazníkovi k příští objednávce menší balení zdarma nebo nabídneme slevu dle jeho volby, jako se stalo po dohodě se zákazníkem v tomto případě. Samozřejmě v případě opakování problémů, doporučujeme a pomáháme najít zákazníkovi distributora blíže jeho bydliště, kde se minimalizuje poškození v průběhu přepravy.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem Vladimír Soukup - max4dog.cz -
Nedoporučuje obchod
Dodáno zboží, které nebylo správně skladováno a z tohoto důvodu není poživatelné.
Reakce obchodu max4dog.cz
Dobrý den,
bohužel situaci, kdy zákazník doma otevře pytel s granulemi, které nejsou v pořádku, není v našich silách 100% předejít. Některá krmiva k nám putují přes půl Evropy jiné i přes oceán. V případě takovéto reklamace samozřejmě dodáme zákazníkovi nový produkt nebo vrátíme celou částku dle jeho volby, jako se stalo po dohodě se zákazníkem v tomto případě.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem Vladimír Soukup - max4dog.cz -
Nedoporučuje obchod
zatím nepřišla zpráva k vyzvednutí objednávky.
Reakce obchodu max4dog.cz
Dobrý den,
u objednávek k osobnímu vyzvednutí vždy systém zasílá email s potvrzením o připravené objednávce. Někdy se samozřejmě může stát, že tento email nedorazí zákazníkovi do schránky. Proto se snažíme po 2-3 dnech zákazníka telefonicky kontaktovat. Pokud se nám to opakovaně nepodaří, jako v tomto případě, potom bohužel objednávky na mražené maso z kapacitních důvodů stornujeme.
Kdyby se kdykoliv příště stalo, že Vás do druhého dne od odeslání objednávky nekontaktujeme (emailem nebo telefonicky, připravujeme i informativní SMS), prosím ozvěte se nám.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem Vladimír Soukup - max4dog.cz
PS: Zákazník se objednávku masa vyzvedl ihned po telefonické dohodě dne 19.8.2019 -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Cena, rychlé dodání