Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ještě nedorazilo a už chcete hodnocení.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta. Zboží nedorazilo. Nelze se s obchodem zkontaktovat. Telefon neberou. Na email zatím neodpověděli.

    S objednávku v tomto obchodě bych tedy rozhodně nepospíchala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem zaplatila a zatím zboží nedorazilo a ani nemám žádnou informaci

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Stále jsem nic nedostala !

    Reakce obchodu Max-Optik

    Dobrý den,

    jak uvádíme na webu u produktu i při potvrzení objednávky, Ocuvite Lutein Forte 90 tbl. je momentálně nedostupný a jedná se o před-objednávku. Dle informací od výrobce by ale mělo zboží být konečně dostupné do týdne. Termín dodání na náš sklad od výrobce ovšem už neumíme ovlivnit.

    Děkuji za Vaši trpělivost a pochopení.

    Max-Optik.eu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po třech týdnech zboží ještě nedorazilo
  • Ocuvite potvrzená objednávka 23.2. dnes 7.3. nic nepřišlo ani zpráva email nic

  • Zboží bylo expedováno 16.9. Dnes je 22.9. a zboží nedorazilo. Zpráva žádná nepřišla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    12 dni po objednávku ještě jsem nedostala zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V době, kdy jiné net-obchody doručují zboží do dvou dnů, já čekám již týden a žádná zpráva, nic. Jsem tedy nespokojen a nevím zda mám objednávku zrušit a nakoupit jinde? zboží již nutně potřebuji. S pozdravem Doležal

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Po týdnu o zboží žádné zprávy
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • cena
    • lhůta dodání

    Prozatím nedoporučuji, po týdnu ještě nemám zásilku. Zboží zřejmě není na skladě a objednání trvá podezřele dlouho (prý bude do dvou pracovních dnů). Tj. celkem 10 dnů od objednání. Na dnešní dobu je to až nezvykle dlouho.
    Příště si raději připlatím o 30 Kč více tam, kde jsem zvyklý brát obvykle toto zboží a mám ho do druhého dne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá dodací doba

    dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu Max-Optik

    Dobrý den,

    oční kapky máme skladem, avšak v minulém týdnu jsme měli omezený provoz díky dovolené. V emailu jsme Vám tuto informaci posílali - včetně přesného termínu kdy zboží odešleme. Pokud jste zboží potřebovala dříve, mohla jste nadále pracovat s touto informací a eventuálně si zboží zakoupit operativně jinde - pokud by Vám přišlo dříve. Nemyslíme ale, že zdržení cca dvou pracovních dní je v dané situaci tak dramatické k tak negativnímu hodnocení. Navíc v daném týdnu byly dva dni volna.

    S přáním hezkého dne přeje Max-Optik.eu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Posílá roztok na kontaktní čočky 5 měsíců konce trvanlivosti a reklamaci neuznává jenom spousta výmluv

    Reakce obchodu Max-Optik

    Dobrý den,

    ano nejedná o reklamaci a přesto jsme Vám stížnost, že zcela nestačíte spotřebovat druhý roztok Zero-Seven samozřejmě uznali a nabídli vstřícnou slevu -50% s kterou jste telefonicky souhlasil.

    Bohužel jste si sám pak nabídnutou slevu vyložil tak, že má být na celou objednávku - což bohužel není reálné splnit. Stále máte možnost zboží vrátit nebo vyměnit za jiný produkt či počkat na novou šarži. O to víc nás mrzí, že nás takto hodnotíte i přes naši nabídku, s kterou jsme Vám chtěli vyjít vstříc a ušetřit si vzájemně čas a náklady za dopravu.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dlouhé čekací doby.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka proběhla před 10 dny, zboží dávno zaplaceno a pořád nepřišlo.

    Reakce obchodu Max-Optik

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Zboží jsme již dávno odeslali, jedná se o nestandardní zdržení dopravce. Stačilo by se obrátit s dotazem na nás, rádi bychom Vám dodali potřebné informace a mohli situaci řešit.

  • Objednala jsem 4 balení drahých očních kapek. Z těchto 4 balení jen jedny kapky měly expirační dobu s dostatečnou rezervou. Ostatní 3 balení měly expirační dobu do 7/2019 a 9/2019, zboží došlo 1. února. Jelikož jsem kapky objednala do rezervy, tak jsem zklamaná. Zboží jsem nevrátila z důvodu prodražení kapek o další dvojí poštovné.

    Reakce obchodu Max-Optik

    Dobrý den,
    mrzí nás kratší expirace kapek na alergii, ale bohužel zatím nejsou lepší expirace u distribuce/výrobce u konkrétního produktu který jste objednala (o tom jsme již psaly v emailu). Obecně kapky na alergii nemají výrobně tak dlouhou expiraci jako mají např. zvlhčující oční kapky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhodné ceny
    • Dlouhá dodací doba
    • Špatná komunikace obchodu
    • Ani po 10ti dnech od objednání nebylo zboží odesláno
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Roztoky mi byly dodány 360 ml místo 240, které jsem si objednala a to bez jakéhokoliv vysvětlení. Trvanlivost roztoků byla krátká.

    Reakce obchodu Max-Optik

    Dobrý den,
    omlouváme se za možnou záměnu zboží, i když bylo zaměněno za výhodnější balení ve stejné cenové relaci. Expirace roztoků byla ještě poměrně dlouhá tj. 2018/10. Pokud Vám i přesto doba použitelnosti nevyhovuje, zašlete nám prosím zboží zpět a vyměníme Vám 2 roztoky s lepší expirací samozřejmě zdarma.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi oznaceno ze je skladem, ale behem tydne ani nebylo expedovano. Nikdo mi nekontaktoval a neomlouvil se. Nedoporucuju.

    Reakce obchodu Max-Optik

    Dobrý den,
    Vaši objednávku vyřizujeme. Objednaný produkt byl z důvodu velké žádanosti a příznivé ceny rychle vyprodán. Nyní čekáme na novou zásilku od výrobce. Kontaktovali jsme Vás emailem o této skutečnosti. Děkujeme za pochopení.