Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod neinformuje o změnách stavu objednávky, zatím nedorazila a ani nevím co se s objednávkou děje, zaplacenou ji mám a ani mi nepřišel mail jestli přijali platbu.

    Reakce obchodu Mauricio

    Zákaznice vytvořila objednávku 19.12. 2019 a ihned tentýž den obdržela veškeré informace pro platbu předem .
    Informace o zaplacení a expedici zboží zákaznice obdržela ,protože se emaily zasílají automaticky .
    Zákaznici leží zboží na Parcel shopu ,které si doposud nevyzvedla.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhou dobu čekání na email s potvrzením objednávky, následná nevědomost mé platby předem, další den čekání na email s číslem účtu a celkově objednávka s dopravou tvrala přibližně týden.

    Reakce obchodu Mauricio

    Tato objednávka byla vytvořena v době kdy bylo jasně napsáno na hlavní stránce že objednávky v termínu od 12.10 do 23.10 budou vyřizovány 24.10.Proto byla delší odezva na objednávku ,protože objednávka byla vytvořena 17.10 což bylo přesně v termínu odstávky e-shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • dlouhá dodací lhůta, i když píší že zboží mají skladem tak během 14 dnů nepřišlo

    nedoporučuji

    Reakce obchodu Mauricio

    Tento zákazník zadal bohužel telefonní kontakt na který se nešlo dovolat .Pokoušeli jsme se ihned po obdržení objedenávky se zákazníkem spojit a pak stále další dny ale bohužel marně.Na email též nereagoval .

  • nebyl jsem spokojený

    Reakce obchodu Mauricio

    Tato objednávka byla vzřízena během 24 H.Ihned dodána a zákazníkem přebrána.
    Nechápeme tohoto zákazníka .

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    V obchodě mají spoustu věcí o hodně levnější než v ostatních.
    Moje zkušenost je velmi dobrá ,určitě doporučuju :) balíček přišel rychle a vše je v pořádku.