• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané nedorazilo, obchod mlčí...

    Reakce obchodu MAUR.cz

    Dobrý den,
    zboží bylo doručeno hned druhý den po ukončení 14 denní celofiremní dovolené, tedy v úterý 23.07.2024. Dovolená byla řádně oznámena a uvedena na našem webu i v košíku. To, že jste si toho nevšiml, za to již nemůžeme.
    Na všechny dotazy ohledně doručení jsme i v době dovolené odpovídali, ale Vy jste dotaz nezaslal ani nezavolal, tak nerozumíme tomu, jak můžete napsat, že obchod mlčí...
    Tým MAUR.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Jiná barva náramku

    Vyobrazený náramek byl nabízen v modré barvě a doručený měl barvu šedou. Vrátila jsem. Měla jsem jako dárek, nelíbil by se.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Náramky se vůbec nepodobaly fotografii, byly mnohem světlejší

    Reakce obchodu MAUR.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Chápeme zklamání, pokud náramek nevypadal přesně jako na obrázku. Snažíme se, aby fotografie věrně zobrazovala výrobek. Nicméně ideální fotku neuděláme nikdy. Každý uživatel má jiný monitor, jiné rozlišení , jiný telefon a těch variant je tak moc, že to není v naši moci. Navíc náramky se dělají ručně z přírodních kamenů, takže i každý náramek může mít trochu jiný odstín. Pokud se Vám náramek nelíbí, obraťte se na nás a samozřejmě máte možnost ho do 14 dní vrátit. Tým MAUR.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží, které jsem si objednal dorazilo,ale jiná varianta,než jsem objednal.
    • Prodejce o tom určitě věděl.Zpět posílat nebudu.
    • Nemám doma banku.
    • Nedoporučuji tento e -shop!!!

    Reakce obchodu MAUR.cz

    Dobrý den, to nás velmi mrzí, bohužel nevíme nic o tom, že by došlo k nějaké záměně.
    Opravdu záměrně neposíláme jiné zboží, ale může se stát, že některé zboží je ručně dělané a může se v detailech lišit. Na což vždy upozorňujeme v popisu produktu.
    Škoda, že jste se nám neozval, určitě bychom našli nějaké řešení. Navíc zpětná záslka přes Zásilkovnu je pro naše zákazníky zcela zdarma.
    Tým MAUR.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • objednala jsem 3 ks zboží i zaplatila, ale dodány byly pouze dva kusy.

    Reakce obchodu MAUR.cz

    Dobrý den, je nám velice líto, ale asi jde o nedorozumění. Pod Vaším číslem objednávky evidujeme objednávku na 2ks konjakových houbiček a zaplaceny byly rovněž 2 kusy. Faktura je také správně vystavena. Prosím, podívejte se na potvrzení objednávky, zda se nejedná o omyl. Tým MAUR.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Přehledné stránky, přesný údaj o počtu kusů zboží na skladě.
    • Dodací lhůta

    - Zboží bylo na skladě a platil jsem okamžitě kartou, přesto trvala expedice přepravní společnosti 2 dny.

    - Při odjednávce jsem zadával dodací adresu, obchod zásilku přesto odeslal na FAKTURAČNÍ adresu.

    - Než jsem se to dověděl a spojil se s přepravní společností, utelky čtyři dny a odjížděl jsem na týden pryč. Po návratu jsem zadal přepravní společnosti správnou dodací adresu, vyzvednutí zboží z depa do dodální trvalo přesto další tři dny.

    - Zaplatil jsem si za dodání do 24 hodin. Nakonec dodání zboží od jeho objednání a zaplacení trvalo 17 dní!!

    Reakce obchodu MAUR.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi a zpětnou vazbu. U dodací lhůty asi došlo k nedorozumnění. Dopravce DPD sice uvádí, že doručí zásilku do 24 hodin, ale záleží kdy objednávku zpracujeme a dopravci předáme. Proto dodací lhůtu 24 hodin bohužel negarantujeme a tak jak píšeme i na webu vetšina zásilek (přibližně 91%) je doručena do 48 hodin od potvrzení objednávky.
    Záměna fakturační a dodací adresa nás velmi mrzí a kolegyni, která udělala tuto chybu mrzí asi nejvíce. Za to se Vám velmi omlouváme. Škoda jen, že jste nám nezavolal nebo nenepsal, vše bychom s dopravcem vyřešili za Vás nebo bychom Vám poslali zásilku znovu. Pokud příště bude při Vašem nákupu na MAUR.cz jakýkoliv problém, neváhejte nás kontaktovat a velmi rádi a ochotně Vám pomůžeme. Tým MAUR.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • první smskou jsem byla informoána, že kurýr převzal zásilku. když jsem se po pěti dnech byla zeptat na dojednané zásilkovně u dvou kytek, pani mě informovala, že zboží ještě nedorazilo, a že jsem si zřejmě zadala jinou zásilkovnu, a že musím počkat na další sms Chovala se při tom dost divně. za další čtyři dny opravdu dorazila v pořadí druhá sns, kde mě informovali, že zásilka je v úplně jiné zásilkovně. Když jsem si zasilku převzala, výdejní adresa byla skutečně U dvou kytek a ne jinde. Překvapení mně čekalo také doma, to když jsem balíček otevřela a pytlík s himalájskou solí byl rozřezaný a vysypaný.

    Raději nakupujte v kamenných obchodech

    Reakce obchodu MAUR.cz

    Dobrý den paní Naďo. Upřímně nás velmi mrzí Vaše zkušenost a hodnocení nákupu. O Vašem problému jsme vůbec netušili. Stačilo zavolat nebo napsat mail a obratem bychom Vám zaslali sůl novou a i problém s dopravcem bychom dokázali zaurgovat, pokud byste nám dala vědět. Dokonce jsme Vám 13.5. zaslali mail, jestli nákup proběhl v pořádku a nedostali jsme od Vás žádnou reakci. Pokud příště bude při Vašem nákupu na MAUR.cz jakýkoliv problém, neváhejte nás kontaktovat a můžeme Vám pomoci. Tým MAUR.cz