Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,
    objednala jsem si u Vás 2 ks matrace, dle vlastního výběru. Byla jsem se všemi Vašimi službami nadmíru spokojena.
    Velmi dobrá a rychlá komunikace při objednávce, rychlost dodání i cenová relace plně odpovídá dodanému zboží.
    Matrace byly doručeny zadarmo, bez doplatku. Musím pochválit i přepravní službu, která dodala zboží neporušené.
    Přeji hodně úspěchů a hodně spokojených zákazníků.
    Doporučuji všem využít služby. A.K.

  • 17.3.2019 jsem zakoupila přistýlku Topper 3D Aloe Vera 8cm, ani ne po měsíci se objevilo na přistýlce proleželé místo uprostřed.. a opravdu nemám "200kg", žádné plusy jsem nezaznamenala, jen mám trochu měkčí a vyšší postel...Tedy efekt, který jsem očekávala, se neprojevil.

  • Objednal jsem si vrchní matraci tz. TOPPER -Original 200x80x5 . Super kvalita, vynikající poradenství, rychlá dodávka zboží. Tento obchod doporučuji!!!
    Zdenek.

  • V sprnu objednana matrace Favorit 18 200x160cm. Spime na ni ve 2, ja 100 Kg, partnerka cca 70kg. Zezacatku byla opravdu super, ale ted po 4. mesici je na mem miste dost prolezela az me z ni dost boli zada. Zkousel jsem ji samozrejme otocit , ale problem to nevyresilo. Chapu, kdybych ji prolezel treba za 1,5 roku, ale ne po 4ech mesicich.

  • Zboží již dorazilo, takže tímto bych ráda zrušila svou negativní recenzi, ale nevím jak. Doporučuji informaci o delší lhůtě dodání doplnit do emailu, který informuje o přijetí platby. Zákazník tak nebude zbytečně nervózní a nebude psát negativní recenze :-) Děkuji, s pozdravem Karol.

  • Tak madrace došla, ALE řezana nevím čím.
    Měl to být rozměr 180*200
    Skutečnost?
    rozmer byl na jedne strane 165cm pak na druhe straně 172,5
    A délka byla 180,5 a na drune straně 198,5cm
    Docela úlet.
    přesný typ Paměťová pěna VISCO - 200x180x5cm (V4015_5)

    • Dobrý den pan Kulla, pěny máme skladem již nařezané přesně v rozměrech 200x180cm, jak jsme Vás však upozorňovali jelikož jsou baleny ve srolovaném balení pro přepravu, je nutné je nechat cca 1-2 dny volně ležet, aby se vrátili do původní velikosti - hned po vybalení budou mít menší rozměr - zejména také proto, že paměťová pěna reaguje na teplo a při přepravě je vystavena nízkým teplotám. Pokud by však z nějakého důvodu ani po této době nebyl rozměr správný, zajistíme zdarma výměnu na naše náklady. Hezký den, J. Šašek - Matrace za hubičku.cz

  • Miroslava Votápková: Dobrý den, jsme rádi, že jste spokojená. Přejeme ať se Vám na matraci krásně spí. J. Šašek, Matracezahubičku.cz

  • Děkuji za radu personálu při výběru správného typu matrací.Skvělé,jeden den jsem matrace objednala,druhý den
    byly na místě.

  • : Dobrý den paní Kopecká, přes naše webové stránky je možné objednat paměťovou pěnu ve výškách 3, 5 a 10cm, na rozšíření nabídky eshopu o další výšky pracujeme. Jsme však schopni vyrobit jakýkoli rozměr, který je možné poptat. Omlouváme se, že jste musela déle čekat na chatu, naším cílem je poskytovat co možná nejlepší služby našim zákazníků. Hezký den, J. Šašek

  • Dnes jsem se snažila získat informaci na chatu . Dnes je 3.5 . 7. 30 hodin. Chtěla jse získat informaci, jestli je možné koupit paměťovou pěnu 4 cm vysokou. Odpověď : samozřejmě . Nejdříve mi byla sdělena špatná cena , potom dvojnásobná. Jelikož přes vebové stránky šlo objednat jen 10 cm výška, ptala jsem se jak objednat. Odpověď jsem už nedostala. Paní, nebo pán zamrzl. Asi neví. Na co tedy ten chat je? Čekám už 10 minut. a nic. Kopecká

  • Psala jsem recenzi dne 5.4., i když mi matrace nepřišly ty co měly (rozdíl ve výšce 2 cm a také nepatrně v ceně), tak po telefonické dohodě jsem se rozhodla je nakonec nevracet a pán mi ochotně nabídl, že mi to vykompenzuje tím, že mi pošle navíc paměťový polštář zdarma. I když jsem tam dala palec dolů, tak musím uvést, že z obchodu se mnou komunikovali velice slušně, snažili se vše vysvětlit, takže chápu, že se to stát může. Takže komunikace na výbornou a doprava byla také velmi rychlá.

  • Dnes ráno jsem dala palec dolů, ale v zápětí se vysvětlilo, že shodou okolností pouze došlo k nedorozumnění, proto se tímto omlouvám za negativní hodnocení. Ráda bych jej změnila, ale nějak toho nejspíš nejsem schopná. Proto píši alespoň do diskuze...
    Takže nyní DOPORUUJI

  • Hezký den. Zde se snad má diskutovat o obchodu Matrace za hubičku a ne sem dávat odkazy na jiné obchody. A tento obchod je fakt dobrý. V recenzi jsem uvedl že píší, že potah CELINA je snímatelný a že dle jiných webů i webu výrobce se píše že snímatelný není. Hned druhý den mi volali z obchodu Ať se podívám ještě jednou, že pokud by tam nebyl zip, tak že někde se stala chyba. A opravdu podle navigace volajícího jsem zip objevil. Řekne se prkotina , ale i podle takových prkotin se pozná kde si váží zákazníka. tímto bych se chtěl omluvit obchodu že jsem je trochu ve své recenzi poškodil. Pokud budu ještě někdy něco nakupovat ohledně spaní ,tak se s důvěrou obrátím na tento obchod.
    Miloslav

  • Dobrý den, chtěl bych se zeptat, kdo vyrábí a kde matrace, které dodáváte. Děkuji

  • Hezký den, my nakupujeme přímo u truhlářů http://www.truhlarstvimicek.cz/obchod/sortiment/postele-z-masivu-5/ Velká spokojenost a ještě nabízejí 10 % slevu a zkušení postele zde http://www.uko.cz/truhlarstvi-micek.html . Kvalitní výrobky, se kterými budete spokojeni , jako my

  • Zdravím

    Ráda bych doporučia.
    Pro vaši vlastní koupi prodejnu POSTELE OSTRAVA http://posteleostrava.cz/

    Tady tohoto prověřeného prodejce a obchodníka který ví přesně co prodává.

    A nám konečným zákazníkům může díky tomu nabídnout uplně prověřený a kvalitní zboží a služby. O kterých můžeme říct a víme že jsou 100% kvalitní.

    A navíc:
    Jejich dokonale proškolený personál nám jako konečným zákazníkům či zákazníkům jejich prodejny. Dokáže a dovede vždy vstřícně pomoct a poradit při výběru či koupi čehokoliv z jejich nabízeného sortimentu.

    Jen k vaší vlastní spokojenosti :-)


    Tak opravdu vřele doporučuji spol. POSTELE OSTRAVA http://posteleostrava.cz/ Tohoto prověřeného prodejce a obchodníka

    Budete věřím již ted a vím že budete zajisté spokojeni s jejich nabízeníma slůžbama a nabízeným sortimentem...

    Tak doporučuji :-)

  • Iva B.: O tomto eshopu opravdu nic nevím, ale zaráží mne Vaše tupost. Jestli si myslíte, že je každý eshop na heureka.cz a každou objednávku nebo nákup zde někdo ohodnotí, tak jste naivní a hloupá ovce.

  • Dobrý den, jen by mě zajímalo, jak je možné, že na Vašich webových stránkách uvádíte iformaci,že máte 5.000 spokojených zákazníků? Již zprvu to na mne působilo dosti podezřele, o to víc, že banner nelze ani prokliknout. Je to tedy jen zkopírovaný obrázek :( Dále když si zákazník vyhledá Váš obchod na heureka.cz uvidí,že nemáte ani dostatečný počet hodnocení, natož 5.000 spokojených zákazníků :D :D :D Také je dost trapné uvádět na stránkách ty kladné recenze :D Myslím,že dalo dosti práce je vyštrachat :D