-
Nedoporučuje obchod
- žádné upozornění o odeslání, ani na mail ani SMS
Nedodržují dodací lhůtu do 5 pracovních dní, kterou úvádí na svých stránkách.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Hodně špatná komunikace. Nebylo avízo o dodání zboží, doposud jsem neobdržel daňový doklad o koupi zboží. Přiložený certifikát o českém výrobku měl již propadlou platnost.
Viz. Výše.
-
Nedoporučuje obchod
- vzájemná komunikace mezi zaměstnanci firmy
Objednávka dorazila brzy, bohužel přišlo jiné zboží, než jsem si objednala. Objednávku jsem proto stornovala. Odpověď přišla bleskově - omluvili se, nabídli slevu... Chybovat může každý. Chyba by se ale neměla opakovat. Po stornované objednávce mi zboží (byť tentokrát nejsíš správné) dorazilo znovu.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- komunikace
- doprava
- slabé informace na stránce
-
- po deseti dnech matrace nedošla, obchod se pokusil dvakrát dodat poškozenou matraci
-
Nedoporučuje obchod
- Špatně zabalené zboží.
-
Nedoporučuje obchod
- cena
- rychlost
- umístnění firmy
Po zjištění o umístnění firmy a rozsah aktiv jem se rozhodl odstoupit od nákupu.
ne -
Nedoporučuje obchod
Neobdržela jsem , žádný doklad o zaplacení pro uplatnění případné reklamace.
-
Nedoporučuje obchod
- nízké ceny
- dlouhá dodací lhůta
-
Nedoporučuje obchod
Potah matrace mohl být určitě lepší.
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží bylo již dle řidiče naloženo s poškozeným obalem . Matrace měla dva špinavé fleky,které bylo možno vyčistit.Před převzetím jsem vyzkoušela zda je to vyčistitelné a proto jsem si zboží převzala i z druhého důvodu a to ,že bylo potřeba nutně zrealizovat spaní. Zaměstnanci ve skladu by se měli jistě lépe chovat ke zboží které nakládají a také chování by bylo namístě zlepšit . není vhodné když řidiči sdělí ,"že poškození je minimální ,to zákazník přeci přebere ".
- Jinak děkuji za komunikaci ,to bylo naprosto v pořádku,taktéž doprava (řidič velmi příjemný ) Přeji hezký den s pozdravem Hylasová M.
-
Nedoporučuje obchod
- doprava az do domu.