• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • žádné upozornění o odeslání, ani na mail ani SMS

    Nedodržují dodací lhůtu do 5 pracovních dní, kterou úvádí na svých stránkách.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Hodně špatná komunikace. Nebylo avízo o dodání zboží, doposud jsem neobdržel daňový doklad o koupi zboží. Přiložený certifikát o českém výrobku měl již propadlou platnost.

    Viz. Výše.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • vzájemná komunikace mezi zaměstnanci firmy

    Objednávka dorazila brzy, bohužel přišlo jiné zboží, než jsem si objednala. Objednávku jsem proto stornovala. Odpověď přišla bleskově - omluvili se, nabídli slevu... Chybovat může každý. Chyba by se ale neměla opakovat. Po stornované objednávce mi zboží (byť tentokrát nejsíš správné) dorazilo znovu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • komunikace
    • doprava
    • slabé informace na stránce
    • po deseti dnech matrace nedošla, obchod se pokusil dvakrát dodat poškozenou matraci
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Špatně zabalené zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • cena
    • rychlost
    • umístnění firmy

    Po zjištění o umístnění firmy a rozsah aktiv jem se rozhodl odstoupit od nákupu.
    ne

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Neobdržela jsem , žádný doklad o zaplacení pro uplatnění případné reklamace.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • nízké ceny
    • dlouhá dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Potah matrace mohl být určitě lepší.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží bylo již dle řidiče naloženo s poškozeným obalem . Matrace měla dva špinavé fleky,které bylo možno vyčistit.Před převzetím jsem vyzkoušela zda je to vyčistitelné a proto jsem si zboží převzala i z druhého důvodu a to ,že bylo potřeba nutně zrealizovat spaní. Zaměstnanci ve skladu by se měli jistě lépe chovat ke zboží které nakládají a také chování by bylo namístě zlepšit . není vhodné když řidiči sdělí ,"že poškození je minimální ,to zákazník přeci přebere ".
    • Jinak děkuji za komunikaci ,to bylo naprosto v pořádku,taktéž doprava (řidič velmi příjemný ) Přeji hezký den s pozdravem Hylasová M.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • doprava az do domu.