Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží na stránkách dostupné a po týdnu stále nikde. Z obchodu jen týden staré vyjádření, že dají vědět, až bude zboží na cestě.
Reakce obchodu Mateza
Dobrý den,
předem se omlouváme se vznikle problémy s dodáním zboží. Vaše objednané hřídelové těsnění SKF nebylo skladem a tak jsme museli zboží objednat u výrobce. V případě zboží, které není skladem, deklarujeme dodání do 10 dnů. Bohužel díky velikonočním svátkům vznikla nestandardní situace a dodání vašeho zboží se prodloužilo o dalších několik dní, za což se velmi omlouváme. Jakmile ale zboží od výrobce dorazilo k nám, ihned bylo obratem odesláno na vaší adresu a o dodání zboží jsme vás řádné informovali.
Děkujeme za pochopení.
Za Mateza.cz - Zdeněk -
Nedoporučuje obchod
- zatím nedodané zboží
Reakce obchodu Mateza
Dobrý den,
omlouváme se, že jste v době hodnocení ještě nebylo zboží doručeno. Vámi objednané zboží jsme neměli skladem, doba a způsob doručení jsme spolu však komunikovali jak e-mailem, tak telefonicky. V případě dostupnosti u dodavatele se u takto specifického produktu může doba doručení mírně lišit. Po telefonické domluvě s Vámi jsme se dohodli, že Vaše zboží doručíme do 2 týdnu. 25.10 opravdu zboží ze skladu odešlo na Vaši zvolenou adresu přes GLS. Rádi bychom ještě zmínili, že paletovou dopravu jste měl zcela zdarma, šla tedy na náš vrub a celá zásilka byla doručena pouze za 33 Kč v podobě poplatku za dobírku.
I přes to, že Vaše objednávka byla jedna z těch komplikovanějších, tak věříme, že z naší strany nevzniklo žádné výrazné pochybení, komunikace probíhala transparentně a ještě došlo ke snížení nákladů na dopravě.
Přejeme hezký den,
Tým Mateza.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Super rychle vyřízeno i doručeno
- Strašná kvalita
Pokud máte k dispozici čas, nástroje a Soustruh, aby jste si mohli závit odhrotit, vyleštit, aby vám v otvoru nefungoval spíše jako závitník, tak si to klidně objednejte, ale pokud ne tak zkuste jiný obchod
Reakce obchodu Mateza
Dobrý den pane Bělík,
děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. V případě trapézových tyčí, které jste objednal, se jedná o základní standardní provedení z běžné oceli C15. Ty nejsou nikterak povrchově opracovány, zušlechtěny či leštěny. Tyto tyče se prodávají poměrně často a z naší praxe neregistrujeme, že by si někdo ze zákazníků opakovaně stěžoval. Je proto možné, že jste obdržel kusy, které nebyly z výroby zcela stoprocentní. V takovém případě se vám velmi omlouváme a pokusíme se s vámi pane Bělík spojit přes e-mail a navrhnout vám řešení problému.
Přejeme vám hezký zbytek dne,
tým Mateza.cz -
Nedoporučuje obchod
kousek zohýbaného drátku za 69korun,který se dá jinde koupit za míň než dvacet korun....
Reakce obchodu Mateza
Dobrý den,
mrzí nás vaše nespokojenost s objednávkou, ale v případě takto levného produktu, který jste objednal, je objednávka bohužel zatížena cenou přepravy. Ta velmi převyšuje cenu produktů, který jste objednal a tudíž se může zdát, že produkt je předražený. Pokud jste nespokojený s cenou dopravy, tak vám doporučíme navštívit jednu z našich prodejen, kde vám závlačky rádi vydáme.
Přejeme vám hezký zbytek dne,
tým Mateza.cz -
Nedoporučuje obchod
- bez jakékoliv reakce
-
Nedoporučuje obchod
- Neochota poradit velké mínus
-
Nedoporučuje obchod
Mám potvrzení nákupu, potvrzení zaplacení, mám fakturu a jen nemám zboží. A teď mám hodnotit spokojenost z nákupem. Takže komunikace OK jen nemám zboží doma. :)
-
Nedoporučuje obchod
Neměli na skladě.
Traktor byl rozebraný asi dva týdny než ložisko přišlo. -
Nedoporučuje obchod
Objednávka vytvořena dne 29.3.2022 - uvedeno, že je zboží skladem, že do pátku 1.4.2022 bude k vyzvednutí na prodejně v Brně. 30.3. info o přepravě zboží na sklad obchodu. Dne 4.4. jsem volal na zákaznický servis, kde mi bylo sděleno, že určitě nemohlo u produktu svítit, že je skladem, že jsem se musel splést, dobře, neumím tedy ani číst, požádal jsem pracovnici aby mi tedy zjistila dostupnost objednaného zboží a následně mi zavolala. Dnes je 15.4. a já nemám žádnou informaci o mé objednávce, ani od paní s kterou jsem mluvil na zákaznické lince, ani od samotného eshopu. Podtrženo sečteno obchod opravdu nedoporučuji.
-
Nedoporučuje obchod
zboží objednáno 15,2 do 23,2nebilo doručeno, firma nereaguje na email.
-
Nedoporučuje obchod
Nepravdivý termín dodání. Bylo by vhodnější na eshopu pravdivě uvést, že zboží je u dodavatele a termín dodání je nejistý a ne uvádět za 7-10 dní. Po 7 dnech čekání jsem se dozvěděl, že zboží vůbec nebude.
-
Na E-maily týkající se poradenství nereagují vůbec
-
Nedoporučuje obchod
Nebyla dodržena dodací lhůta, a kdybych se sám neinformoval,
tak čekám další měsíc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
Absolutní tragédie, objednal jsem si ozubený řemen, který byl skladem, přišel mi email, s tím že je objednávka připravena k vyzvednutí, tak jsem vyrazil z Vyškova. Na prodejně začalo martýrium, kdy pán vyrazil mou objednávku hledat a po 15 minutách se vrátil s tím že není a neví, kde může být, tak jsem si vybral alespoň jinou šířku řemenu, abych nejel nadarmo, takže dalších 10 minut hledání. Vysvětlení prodávajícího: "to že Vám přijde email, že je to nachystané neznamená, že to tady je" super obchod, nikdy více!
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Dlouhá dodací lhůta.
Mnoho došlých emailů, celkově 11, včetně mých dvou urgencí. 12.4 a 13.4.2021
1.4.2021 12:13 objednáno, předáno k přepravě 13.4, doručeno 15.4. -
Nedoporučuje obchod
- příznivé ceny
- dlouhé dodací lhůty
I přes to, že objednané zboží mělo být skladem, nebylo mi doposud doručeno a není zatím ani na cestě. I přes příznivé ceny ale z důvodu, že mi zboží doposud (ani po 10 dnech od objednání) nebylo doručeno obchod nedoporučuji.
-
Nedoporučuje obchod
12 den od objednávky stále čekám na doručení. Na můj email, že když nedoručí zboží do konce týdne, tak ať objednávku zruší a peníze vrátí, obchod nereagoval.
-
Nedoporučuje obchod
Při objednání bylo u všech položek napsáno "zítra u vás nebo dnes na prodejně" ale ani po více než 3 týdnech nic nepřišlo.
Sami mě nekontaktovali. Když jsem se po telefonu před skoro dvěma týdny dotazoval na stav objednávky, prý chybějící položky dorazí za pár dní. Je to 12 dní a stále bez jakékoli informace. -
Nedoporučuje obchod
2/3 zboží zatím nedorazilo
Reakce obchodu Mateza
Dobrý den,
velice se omlouváme, že Vám prozatím nebyla dodána kompletní objednávka. Prověřovali jsme situaci u kolegů a bohužel zde došlo k pochybení z naší strany. Dva objednané produkty nebyly skladem a museli jsme je objednat u výrobce, produkty od výrobce sice již dorazily, ale zůstaly na prodejně v Havlíčkově Brodě a nedošlo k přesunu na prodejnu Brno. Okamžitě jsme sjednali nápravu a odesíláme na pobočku v Brně, kde bude objednané zboží následujících dnech připraveno k osobnímu odběru.
Ještě jednou se Vám omlouváme za komplikace a přejeme hezký den,
MATEZA -
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem si zboží přes internet 21.12.2020, do dnešního dne mi zboží nepřišlo. Dnes je 12.1.2021. Obchod mě neinformoval o zdržení zásilky. Musel jsem telefonovat na jejích firmu, kde jsem se dozvěděl, že neví co je se zásilkou a že mi budou telefonovat zpět. Kdyby mi aspoň napsali, že to nemají a nejsou schopni mi to dodat v rozumném termínu, tak jsem objednávku zrušil a koupil si to někde jinde.
Reakce obchodu Mateza
Dobrý den,
velice se omlouváme, že jsme Vás neinformovali o nedostupnosti objednaného zboží a že jste nás kvůli bližším informacím musel sám kontaktovat. Jsme rádi, že jsme pro Vás vybrané zboží nakonec od výrobce stihli objednat a objednávka byla i přes zpoždění vyřízena.
Ještě jednou se Vám omlouváme za komplikace a přejeme hezký den,
MATEZA