Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží na stránkách dostupné a po týdnu stále nikde. Z obchodu jen týden staré vyjádření, že dají vědět, až bude zboží na cestě.

    Reakce obchodu Mateza

    Dobrý den,

    předem se omlouváme se vznikle problémy s dodáním zboží. Vaše objednané hřídelové těsnění SKF nebylo skladem a tak jsme museli zboží objednat u výrobce. V případě zboží, které není skladem, deklarujeme dodání do 10 dnů. Bohužel díky velikonočním svátkům vznikla nestandardní situace a dodání vašeho zboží se prodloužilo o dalších několik dní, za což se velmi omlouváme. Jakmile ale zboží od výrobce dorazilo k nám, ihned bylo obratem odesláno na vaší adresu a o dodání zboží jsme vás řádné informovali.

    Děkujeme za pochopení.

    Za Mateza.cz - Zdeněk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zatím nedodané zboží

    Reakce obchodu Mateza

    Dobrý den,

    omlouváme se, že jste v době hodnocení ještě nebylo zboží doručeno. Vámi objednané zboží jsme neměli skladem, doba a způsob doručení jsme spolu však komunikovali jak e-mailem, tak telefonicky. V případě dostupnosti u dodavatele se u takto specifického produktu může doba doručení mírně lišit. Po telefonické domluvě s Vámi jsme se dohodli, že Vaše zboží doručíme do 2 týdnu. 25.10 opravdu zboží ze skladu odešlo na Vaši zvolenou adresu přes GLS. Rádi bychom ještě zmínili, že paletovou dopravu jste měl zcela zdarma, šla tedy na náš vrub a celá zásilka byla doručena pouze za 33 Kč v podobě poplatku za dobírku.

    I přes to, že Vaše objednávka byla jedna z těch komplikovanějších, tak věříme, že z naší strany nevzniklo žádné výrazné pochybení, komunikace probíhala transparentně a ještě došlo ke snížení nákladů na dopravě.

    Přejeme hezký den,
    Tým Mateza.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Super rychle vyřízeno i doručeno
    • Strašná kvalita

    Pokud máte k dispozici čas, nástroje a Soustruh, aby jste si mohli závit odhrotit, vyleštit, aby vám v otvoru nefungoval spíše jako závitník, tak si to klidně objednejte, ale pokud ne tak zkuste jiný obchod

    Reakce obchodu Mateza

    Dobrý den pane Bělík,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. V případě trapézových tyčí, které jste objednal, se jedná o základní standardní provedení z běžné oceli C15. Ty nejsou nikterak povrchově opracovány, zušlechtěny či leštěny. Tyto tyče se prodávají poměrně často a z naší praxe neregistrujeme, že by si někdo ze zákazníků opakovaně stěžoval. Je proto možné, že jste obdržel kusy, které nebyly z výroby zcela stoprocentní. V takovém případě se vám velmi omlouváme a pokusíme se s vámi pane Bělík spojit přes e-mail a navrhnout vám řešení problému.

    Přejeme vám hezký zbytek dne,

    tým Mateza.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    kousek zohýbaného drátku za 69korun,který se dá jinde koupit za míň než dvacet korun....

    Reakce obchodu Mateza

    Dobrý den,

    mrzí nás vaše nespokojenost s objednávkou, ale v případě takto levného produktu, který jste objednal, je objednávka bohužel zatížena cenou přepravy. Ta velmi převyšuje cenu produktů, který jste objednal a tudíž se může zdát, že produkt je předražený. Pokud jste nespokojený s cenou dopravy, tak vám doporučíme navštívit jednu z našich prodejen, kde vám závlačky rádi vydáme.

    Přejeme vám hezký zbytek dne,

    tým Mateza.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bez jakékoliv reakce
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochota poradit velké mínus
  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Mám potvrzení nákupu, potvrzení zaplacení, mám fakturu a jen nemám zboží. A teď mám hodnotit spokojenost z nákupem. Takže komunikace OK jen nemám zboží doma. :)

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Neměli na skladě.
    Traktor byl rozebraný asi dva týdny než ložisko přišlo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka vytvořena dne 29.3.2022 - uvedeno, že je zboží skladem, že do pátku 1.4.2022 bude k vyzvednutí na prodejně v Brně. 30.3. info o přepravě zboží na sklad obchodu. Dne 4.4. jsem volal na zákaznický servis, kde mi bylo sděleno, že určitě nemohlo u produktu svítit, že je skladem, že jsem se musel splést, dobře, neumím tedy ani číst, požádal jsem pracovnici aby mi tedy zjistila dostupnost objednaného zboží a následně mi zavolala. Dnes je 15.4. a já nemám žádnou informaci o mé objednávce, ani od paní s kterou jsem mluvil na zákaznické lince, ani od samotného eshopu. Podtrženo sečteno obchod opravdu nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží objednáno 15,2 do 23,2nebilo doručeno, firma nereaguje na email.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nepravdivý termín dodání. Bylo by vhodnější na eshopu pravdivě uvést, že zboží je u dodavatele a termín dodání je nejistý a ne uvádět za 7-10 dní. Po 7 dnech čekání jsem se dozvěděl, že zboží vůbec nebude.

  • Na E-maily týkající se poradenství nereagují vůbec

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebyla dodržena dodací lhůta, a kdybych se sám neinformoval,
    tak čekám další měsíc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Absolutní tragédie, objednal jsem si ozubený řemen, který byl skladem, přišel mi email, s tím že je objednávka připravena k vyzvednutí, tak jsem vyrazil z Vyškova. Na prodejně začalo martýrium, kdy pán vyrazil mou objednávku hledat a po 15 minutách se vrátil s tím že není a neví, kde může být, tak jsem si vybral alespoň jinou šířku řemenu, abych nejel nadarmo, takže dalších 10 minut hledání. Vysvětlení prodávajícího: "to že Vám přijde email, že je to nachystané neznamená, že to tady je" super obchod, nikdy více!

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dlouhá dodací lhůta.

    Mnoho došlých emailů, celkově 11, včetně mých dvou urgencí. 12.4 a 13.4.2021
    1.4.2021 12:13 objednáno, předáno k přepravě 13.4, doručeno 15.4.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • příznivé ceny
    • dlouhé dodací lhůty

    I přes to, že objednané zboží mělo být skladem, nebylo mi doposud doručeno a není zatím ani na cestě. I přes příznivé ceny ale z důvodu, že mi zboží doposud (ani po 10 dnech od objednání) nebylo doručeno obchod nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    12 den od objednávky stále čekám na doručení. Na můj email, že když nedoručí zboží do konce týdne, tak ať objednávku zruší a peníze vrátí, obchod nereagoval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při objednání bylo u všech položek napsáno "zítra u vás nebo dnes na prodejně" ale ani po více než 3 týdnech nic nepřišlo.
    Sami mě nekontaktovali. Když jsem se po telefonu před skoro dvěma týdny dotazoval na stav objednávky, prý chybějící položky dorazí za pár dní. Je to 12 dní a stále bez jakékoli informace.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    2/3 zboží zatím nedorazilo

    Reakce obchodu Mateza

    Dobrý den,
    velice se omlouváme, že Vám prozatím nebyla dodána kompletní objednávka. Prověřovali jsme situaci u kolegů a bohužel zde došlo k pochybení z naší strany. Dva objednané produkty nebyly skladem a museli jsme je objednat u výrobce, produkty od výrobce sice již dorazily, ale zůstaly na prodejně v Havlíčkově Brodě a nedošlo k přesunu na prodejnu Brno. Okamžitě jsme sjednali nápravu a odesíláme na pobočku v Brně, kde bude objednané zboží následujících dnech připraveno k osobnímu odběru.

    Ještě jednou se Vám omlouváme za komplikace a přejeme hezký den,
    MATEZA

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednal jsem si zboží přes internet 21.12.2020, do dnešního dne mi zboží nepřišlo. Dnes je 12.1.2021. Obchod mě neinformoval o zdržení zásilky. Musel jsem telefonovat na jejích firmu, kde jsem se dozvěděl, že neví co je se zásilkou a že mi budou telefonovat zpět. Kdyby mi aspoň napsali, že to nemají a nejsou schopni mi to dodat v rozumném termínu, tak jsem objednávku zrušil a koupil si to někde jinde.

    Reakce obchodu Mateza

    Dobrý den,
    velice se omlouváme, že jsme Vás neinformovali o nedostupnosti objednaného zboží a že jste nás kvůli bližším informacím musel sám kontaktovat. Jsme rádi, že jsme pro Vás vybrané zboží nakonec od výrobce stihli objednat a objednávka byla i přes zpoždění vyřízena.

    Ještě jednou se Vám omlouváme za komplikace a přejeme hezký den,
    MATEZA