Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta.
    • Otočnou podložkou nešlo ani silou otočit.Zboží tedy nefunkční.

    Reakce obchodu Mastodont

    Dobrý den pane Smrček,
    za dlouhou dodací lhůtu se velice omlouvám. Minulý týden se mi časově moc nedařilo, jela jsem se synem do Brna na kontrolu po operaci a druhý mi onemocněl. Co se týče samotného zboží, dnes vám pošlu vám do emailu štítek Zásilkovny a poprosím vás o zabalení a podání na kterémkoliv místě Zásilkovny. Zboží vyreklamuji a pošlu vám peníze zpět nebo pokud budete chtít, zboží nové.
    Ještě jednou se omlouvám za způsobené komplikace.
    S pozdravem,
    Bc. Renáta Havranová
    majitelka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují se zákazníkem!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • žádné

    Reakce obchodu Mastodont

    Dobrý den, zákazník objednal naviják 30. 11. 2016. Dne 2. 12. byla zásilka předána k doručení kurýrovi Intime prostřednictvím Zásilkovny. Nevíme jak je to možné, ale tato kurýrní služba doručovala zboží 13 dní a až po našich urgencích bylo zboží doručeno. Velice nás mrzí toto nedopatření, které však nebylo zapříčiněno naším Eshopem. Zákazníkovi bylo zboží doručeno a doufáme, že s ním bude spokojen.