Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Vadne karburatory po 280km jsem musel platit ikdyz jsou ctyrkolky jeste rok v zaruce.
-
Nedoporučuje obchod
- Komunikacja z obchodem
Reakce obchodu markstore
Moc se zákazníkovi tímto omlouváme, zřejmě cizinec. Po této referenci, jsem mu poslal dotaz, čím jsme ho zklamali.
Po měsíci žádná odpověď. Pan Chrzanowski si zakoupil helmu na splátky. Zboží objednal, po schválení Homecreditem obdržel, na oko vše perfekt a potom: neporučuji, špatná komunikacja. Eshop generuje 3 maily, děkujeme za objednávku, objednávka se připravuje a objednávku jsme předali přepravci. Přepravce posílá info: převzali jsme zásilku a zásilku dnes dovezeme případně vložíme do boxu či do sběrného dvora dle objednávky. -
Nedoporučuje obchod
Zatím mi zboží nedorazilo!
Reakce obchodu markstore
Pánovi se omlouváme, chyba na naší straně. Balíček, měl zpoždění z důvodů nadrozměru, nepohlídali jsme si to.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Popisy velikosti neodpovídájí realitě, hlavně co se týče rukavicí
- Zboží přišlo omlácené
Reakce obchodu markstore
Dobrý den, zde musím malinko reagovat, rukavice se celkem špatně vybírají, to chápu, tabulku velikostí jsem dělal osobně a co možná nejlépe, zde je na posouzení tabulka AERO, které paní kupovala : https://www.markstore.cz/detske-rukavice-aero-oranzove/
A zákaznici přišli rukavice omlácené??, paní rukavice poslala zpět ve 14ti denní lhůtě, mi jsme jí vrátili peníze, rukavicím nic nebylo, no a potom přijde takováto reakce. No ok no, co naděláte. Občas je to məNGkē ˌbusines -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
1-3 dny a zboží nikde. Nikdo se ani neobtěžuje zaslat e-mail, kde se zrovna zboží nachází. Doufám, že zboží přijde. Jsem zvědavá kolik dní to bude trvat. Zatím jsme 6 dní po objednání! Už nikdy.
Reakce obchodu markstore
Paní Dostálové se moc omlouvám za zklamání, které jsme jí způsobili. Jako majitel firmy si zakládám na férovosti a snažím se maximálně vyjít zákazníkům vstříc, pokaždé když se úplně nezadaří a potkám se s negativní reakcí, tak mne to moc mrzí a snažím se ponaučit a nastavit vše pro to, aby se toto příště neopakovalo. Dnes je čtvrtek, paní Dostálová si objednala elektrokoloběžku před týdnem ve čtvrtek ve 20:30, platbu si vybrala převodem. Zřejmě to v pátek zaplatila a nám platba přišla v pondělí (přez víkend by to stejně nikdo nevypravil, takže to nehraje žádnou roli). V pondělí jsme paní Dostálové poslali informaci, že se zásilka bude expedovat a že do 3 pracovních dnů dorazí, ve skutečnosti ji toptrans nabral v úterý, jelikož se svoz objednávky musí objednat den předem a to nebylo v pátek možné, jelikož jsme neměli zboží zaplacené. Je možné že koloběžku již mají, jelikož tuto negativní reakci paní psala ráno v 9:44. Přitom dnes je 3 den od přijetí peněz. Paní jsem telefonoval, že mne to mrzí, vzal to starší pán (zřejmě manžel) a za paní se mi omluvil, měl jsem z toho pocit, jako by toto nebylo poprvé. Výstup z tohoto problému si beru, že budu více informovat zákazníky o stavu objednávky a doufám, že na oplátku zákazníci budou více používat hlavu než emoce, jak by bylo jednoduché, kdyby paní zavolala a zeptala se na stav objednávky před tím, než začne posílat hromy a blesky přez internet. Vše dobré
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Dorazil jiný typ zboží(cenově výrazně levnější), než bylo objednáno. Po telefonické reklamaci měl obchod zaslat doplňující redukce, aby bylo možné zboží použít.Bohužel to nedorazilo a nyní ani nekomunikují. Obchod z mé zkušenosti NEDOPORUČUJI!!
-
Nedoporučuje obchod
- Hlavně že máte peníze, kde mám já kolo?? Rychle doructe moje kolo, nebo zpět moje peníze. Číslo účtu :1537018053/5500
-
Nedoporučuje obchod
- Došlo úplně jiné zboží, než uváděli na svých stránkach!
Reakce obchodu markstore
Paní se moc omlouvám. Nabíječku na elektrokolo za 890Kč začal výrobce dělat s opravdu malinko jiným designem, stejné parametry, stejné konektory, stejná barva, pouze malinko jiný prolis v plastu. Až po důkladné prohlídce paní musíme dát za pravdu že produkt, který jsme jí poslali má malinko jiný prolis na plastu. Nicméně paní se do telefonu vyjádřila, že, vrátit peníze nechce, jelikož je toto nejlevnější 36v nabíječka, vhodná na její elektrokolo, která se jí pefrektně hodí. Občas jsem v Jiříkově vidění :D
-
Nedoporučuje obchod
- rychle prislo zboží
- - komunikace je na bodu mrazu
- - cena
- - obchod ani neposlal sledovací číslo balíku
Reakce obchodu markstore
Dobrý den,
pane Patriku Bělaška, objednávkou 2021000827 jste si objednal žárovku 36-56V 10/5W - dvouvlákno za 69Kč, způsob dopravy jste vybral obyčejnou poštovní obálkou za 79Kč. Žárovka vám přišla druhý den po objednáni. Pokud máte pocit že to mají někde levněji, proč jste to objednal u nás? a proč negativní reference. Ohledně komunikace vám přišly minimálně 2 emaily, přijetí objednávky a zaslání zboží. Od pošty potom chodí informace o zásilce na cestě. Skoro mam pocit, že se jedná o cílenou provokaci. -
Nedoporučuje obchod
- Zakoupila jsem 3 kusy trakčních baterií a všechny jsem byla nucena postupně reklamovat. Reklamace mi sice byla uznána, ale měla jsem s tím další výdaje a plno starostí - opakovanou montáž a demontáž, odvoz do baterkárny pro přeměření, balení a odvoz na poštu, platit pokaždé poštovné … Je mi 75 let, po autonehodě jsem si poškodila páteř a mám problém s chůzí - baterie mám do el. tříkolky - usnadňuje mi to život. Žijí sama a tak pro mne nebylo lehké toto všechno absolvovat sama i s váhou baterií. Ani s rychlostí vyřízení reklamace jsem nebyla spokojena, až po telefonickém dotazu proč to tak dlouho trvá se konečně “zatím” poslední reklamace uskutečnila. Po tom všem již vašemu zboží nedůvěřuji.
Nekvalitní zboží a liknavý postoj.
Reakce obchodu markstore
Dělám to zřídka, ale tady musím reagovat. Reklamace trvala cca 10 pracovních dní, čekalo se na nové baterie, chtěli jsme paní max vyhovět, měla to do vozíku, tak jsem dal pokyn, objednat nové a obratem poslat. To jsme udělali. Bohužel občas se stane, že věci nefungují jak by si člověk představoval. Baterie, které nám paní poslala ale fungují normálně, teď máme dilema co s nimi, reklamovat není co a půl roku používané baterie normální člověk nekoupí. Shrnuto a podtrženo, pro dobrotu na ž.... Bohužel to příště musíme udělat úplně stejně. Přeci paní nepošlu po 14 dnech ty baterie zpět s vyjádřením našeho dodavatele, že se reklamace zamítá. To bych si nafackoval. Takže paní Molnarové přeji jen to nejlepší a hodně zdraví a méně kontaktů s gaunerama jako jsme my v markstore. Naštěstí máme i zákazníky, kteří si naopak k našemu přístupu k reklamacím váží a jsou za to vděční.
-
Nedoporučuje obchod
- Rychlá dodací doba
- Slušné jednani
- Špatná kvalita dodaného zboží
Reakce obchodu markstore
Snažíme se mít levné, méně kvalitní a dražší kvalitnější produkty. Možná se stačilo poradit na co to potřebujete a trochu si připlatit.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Žádné
- Nekomunikuje na dotaz čísla balíku
- Nereaguje na oznámení o špatném stavu zboží
Nejhorší nákup přes internet za posledních 5 let. Plášť zestarlý od slunce a zaprášený někde z výlohy, brzda poškrábaná s hlubokými záseky a s fleky od vysoké teploty, ráfek kola ulepený od něčeho bílého, ventilek pláště zarezivělý až do ráfku, takto si nepředstavuji nové zboží ale z bazaru.
Reakce obchodu markstore
Jen uvedu na pravou míru, pán má samozřejmě pravdu. Objednal komplet obuté kolo na pitbike 10" za cenu 650Kč včetně dopravy. Kvalitu si umí každý, kdo někdy koupil cross 49cc představit a zřejmě to bylo zaprášené. Pán posílal fotky a bohužel u těchto levných kol je to běžné. Uznávám že je to spíš komické, ale bohužel kvalitní stojí 3x a víc no a to už se zase nikomu moc dávat nechce. No tak asi tak no