• Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednala jsem si vanu a sifon , přišlo mi to na dvakrát . Vždy je nějaká kontrola než se to odešle , asi u Vás ta kontrola není pro bych nikomu Vás nedoručovala . Bylo pro mě špatné , chtěla jsem si ještě objednat umyvadlo , ale nebudu to raději zaplatím jinde za víc peněz . Richterová

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Vybrané zboží nebylo skladem, přesto obchod zboží nabízel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Koupili jsme si kout....
    Před tím než jsme ho objednali, volal do obchodu manžel a poradil se s paní který kout si koupit. ( Slíbila jsem,že o paní nebudu psát co si myslím, protože prý se snažila poradit dobře - já mám pochybnosti pro koho to dobře mělo být.)
    Přišel balík, po kontrole vypadalo vše ok, rozebrala jsem kout starý a nový začla sestavovat.
    Nevím kde stál před tím, ale jsem si jistá ,že nový nebyl, myslím ,že byl minimálně vystaven. Kvalita koutu by se dala přirovnat k polským výrobkům, ale i ty oproti tomuto koutu září kvalitou.
    O vyvrtaných dírách na nesprávném místě mluvit ani nebudu. Ale že sifon nemůžete dát na odtok, protože absolustně nelícuje se spodkem vany( 0,5mm sklon- odhadnuto okem) to je na zabití. Že nedodáte součástku - černé těsnění mezi vanou a sifonem- nepochopím ale stane se....
    Clic clac systém po prvním vyzkoušení šel do kopřiv, protože už záhadně po zasunutí nejde vytáhnout.
    Nelícující vršek sprchy bych byla schopna taky rozdýchat. Jak už jsem psala, plast, ze kterého je vyrobený, musel snad desetkrát projít recyklací, jinak si ten materiál nedovedu vysvětlit.
    Když už jsme dali všechno dohromady, a s potěšením jsme se byli připraveni vykoupat, přišli jsme na rozbitou hadici u sprchy. Puklá ve prostřed, jak se to stalo nepochopím, ale myslím ,že za cenu koutu jste aspoň ji mohli dát novou.
    Závěrem ( pro případ ,že budete chtít reagovat -Vy jako obchod) bych Vás chtěla poprosit aby jste vážili slov protože ještě teď jsem to nedokázala rozdýchat, a přemýšlím komu ho půjdu hodit na hlavu. Mám malé dítě, a to se vykoupat prostě musí. Sama po splavení se, při tahání a montování ,jsem se těšila na koupel, která neproběhla, díky součástkám které jsme museli nahrazovat ze starého koutu. A za ten sifon......no zasloužili by jste pěstí.
    Vím,že mám možnost reklamace, ale třicet dní na vyřízení bez sprchy fakt nejde, a bohužel jste daleko na to abych na Vás jela osobně.

    Takže nedoporučuji, a zároveň zaručuji, že ani můj největší nepřítel nedostane na Vás pozitivní ohlas, protože tohle si nezaslouží nikdo. Styďte se

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • první a poslední nákup

    Reakce obchodu MarKo-koupelny

    Dobrý den, je nám líto Vaší špatné zkušenosti, ovšem nevíme jak správně reagovat, protože nevíme jaký problém máte. Tým MarKo koupelny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno, zaplaceno. Sdělení obchodu: zboží bude dodáno po naskladnění. Na webových stránkách nebylo uvedeno, že termín dodání není znám.

    Reakce obchodu MarKo-koupelny

    Dobrý den, o momentální nedostupnosti zboží jste byla informována emailem, je nám líto, ale i takové věci se občas stávají. Čekat na zboží jste již nechtěla, takže Vám byly peníze vráceny. S pozdravem tým MarKo-koupelny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslali jste mi zboží jiného rozměru, které bohužel instalatér namontoval . takže mi bude překážet, nesedí na připravené podlaze a už s tím zřejmě nemohu nic udělat.....

    Reakce obchodu MarKo-koupelny

    Dobrý den, je nám líto Vaší zkušenosti, ale nechápeme, proč jste nás o této skutečnosti neinformovala dříve běžnou cestou. Zboží máte doma již od dubna a na nic jste si nestěžovala. Po dnešní kontrole celé zakázky jsme nepřišli na žádný nedostatek, zboží Vám bylo odesláno tak, jak jste jej objednala. Pokud máte nějaký problém není nic snažšího než se na nás obrátit. Tým MarKo koupelny.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Špatná komunikace s obchodem při poškození zásilky/údajně dopravcem/dalo by se udělat daleko více a rychleji.

    Zbytečný chaos při poškození zásilky.

    Reakce obchodu MarKo-koupelny

    Dobrý den, Vaše reakce nás velice mrzí, ale Vaše recenze je v podstatě recenzí na přepravní společnost, v okamžiku kdy jsme se dozvěděli od přepravní společnosti, že bylo jedno balení masážního boxu poškozeno a došlo ke specifikaci balení, bylo obratem zasláno náhradní nepoškozené balení na Vaši adresu a druhý den po specifikaci poškozeného bylo u Vás. Celá situace nás mrzí, protože si vážíme dobrých vztahů s našimi zákazníky, které jsou pro budoucnost našeho obchodního vztahu s Vámi jako zákazníkem velice důležité. Tým MarKo koupelny.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nevím
    • nevím

    Nejsem spokojen, u výrobku nebyl ani návod k montáži, ten jsem si musel stáhnout z internetu

    • Zadne
    • Neprijmaji reklamace.

    Obchod bych nedoporucovala nikomu,kdo nema moznost si vzit na den dodavky dovolenou,protoze musite na miste vybalit cele zbozi a dukladne zkontrolovat.Kdyz jste sama zenska docela pakarna!!Nekvalitni zbozi uz z vyroby a nicemu se nedomuzete. Firma s vamy nijak nejedna.Polsky smejd!!!Moni

    Reakce obchodu MarKo-koupelny

    Dobrý den,
    v každém emailu, v obchodních podmínkách i telefonicky je zákazník informován o nutnosti kontroly zboží před řidičem. Jde o zběžnou rychlou kontrolu, v řádu 5 minut, kde se v případě nedostatku sepíše zápis o škodě s řidičem. V případě, že toto zákazník neudělá a se zpožděním nahlašuje škodu, nelze toto z mnoha důvodů akceptovat. Přeci jenom jde o choulostivé zboží, kde je kontrola nevyhnutelná.Reklamace rozhodně přijímáme a řešíme je co nejrychleji, ale ve Vašem případě šlo o nedbalost z Vaší strany a o zboží poškozené přepravou, které jste nezkontrolovala a převzala a svým podpisem jste ztvrdila, že jste zboží převzala nepoškozené a bez výhrad. Pokud je zboží poškozené z výroby nebo vykazuje nějaké nedostatky jsme připraveni je velice pružně řešit.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • žádné
    • komunikace a přístup zaměstnanců

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu MarKo-koupelny

    Dobrý den, v našich obchodních podmínkách a v každém emailu, který je zákazníkovi korespondován je uvedeno důležité upozornění nutnosti kontroly nepoškozenosti zboží před řidičem přepravní společnosti, pokud tuto kontrolu řidič neumožní je nutné tuto skutečnost vepsat do přepravního listu. Vy jste svým podpisem stvrdila řidiči, že jste zboží převzala bez výhrad a nepoškozené. Jak Vám lze tedy vyjít vstříct?

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dobrý den,dne 6.1.2016 jsem u Vás zakoupil masážní box Barbara 90.Tak strašnou kvalitu výrobku jsem ještě nezažil.Po montáži sifonu jsem zjistil ,že vzhledem k neopracovanosti vaničkyna spodní straně sifon netěsní ani když je dotažen vší silou.Musel jsem obrosit otřepy laminátu a celý sifon podtmelit aby se dosáhlo těsnosti.Dále všechny spony na hadicí byly volné ,ani po maximálním dotažení nepřestávala stříkat voda okolo spon,musel jsem je všechny vyměnit za Torro spony.Doporučoval bych Vám věnovat zvýšenou kontrolu kvality a jakosti Vám dodávaného výrobku,než ho prodáte koncovému zákazníkovi.V balení také chyběla tuba silikonu,která tam měla být.Ještě že jsem si ji pro jistotu u Vás koupil navíc Věnujte tomuto pozornost,je škoda aby záporné reference kazily Vaší pověst.S pozdravem Karel Firman.

    Reakce obchodu MarKo-koupelny

    Dobrý den, je nám velice líto Vaší zkušenosti. Jestli jste měl oprávněné problémy s výrobkem dala se celá věc řešit výměnou výrobku. V balení boxu nikdy není přiložen montážní silikon! Nikde to neuvádíme a není to běžným standardem, potom je zřejmé, že jste ho v balení nemohl najít a prpoto jste si ho také u nás zakoupil. Tým MarKo-koupelny.

    • Tento obchod zřejmě zapomíná,že jsme v Čechách a že návod k montáži i použití jsou povini dodávat v našem jazyce,to znamená Česky! Na"stará kolena" v 80ti letech se nehodlám učit šišlat Polsky!!!! Š.

    Prodat a další starosti nechají zákazníkovi!!!

    Reakce obchodu MarKo-koupelny

    Český návod je vždy bez vyjímky přikládán ke zboží, nalepený k obalovému materiálu. Pokud by jste se ozvala, obratem bychom Vám zaslali český návod nový.