Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • V balíčku byla navíc objednávka jiné osoby. V mé objednávce jedna část chyběla.

    Reakce obchodu MarketArt.cz

    Omlouváme se za naši chybu, budeme se snažit v budoucnu
    chyb vyvarovat, ještě jednou omluva.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • stále mi nepříšla objednávka [Objednávka č. 62269] (4. 8. 2023), žádný vysvětlující email...stále čekám na již zaplacené zboží

    veliké zlamání

    Reakce obchodu MarketArt.cz

    Dobrý den,
    balíček jsme odeslali, vrátil se zpět, byl odeslán
    opětovně, tak doufáme, že dorazil.
    Mrzí nás to a vynasnažíme se zlepšit.
    Kolektiv MaketArt

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obchod je celkem dobře zásoben, jen škoda, že se specializuje na ruské výrobky.
    • Nehezky zabalený balík.

    Doručení zásilky neproběhlo jak mělo, bez předběžného oznámení přijel řidič DPD, neochotný, ponechal zásilku v zásilkovně, kde jsem si ji vyzvedla.

    Reakce obchodu MarketArt.cz

    Děkujeme za názor, ke kvalitě zaměstnanců přepravní společnosti
    se nevyjadřujeme, k zabalení a našemu sortimentu ano. Krabice užíváme
    i použité (řádně dezinfikované) a to z důvodu našeho zaměření na ekologii.
    Určitě se nespecializujeme na výrobky jedné země, což je z naší nabídky
    zjevné.
    Kolektiv MarketArt

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nefungovala platba kartou, obchod mi ani po urgenci nezaslal info k platbě bankovním převodem, objednávku jsem zrušila

    Reakce obchodu MarketArt.cz

    Dobrý den, velice nás to mrzí, ale jak již uvedeno v předchozím vyjádření, měli jsme problém s naším webem a neodesílal oznámení zákazníkům, což jsme nevěděli. Z toho důvodu došlo ke ztrátě komunikace se zákazníky. Za tyto problémy se velice omlouváme a doufáme, že již bude vše fungovat bezchybně, jak jsou u nás zákazníci zvyklí.
    team MarketArt

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nedostal jsem objednavku. mejl obchodu nefunguje

    Reakce obchodu MarketArt.cz

    Děkujeme za názor, jen pro vysvětlení. Náš web měl jeden den výpadek z důvodů nám neznámým. Bohužel neodesílal, ani nepřijímal e-maily, v současné době je již vše vyřešeno, s panem zákazníkem jsme si již situaci vyjasnili a vyřešili k jeho plné spokojenosti.
    tým MarketArt

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • SCAMMEŘI

    Klasický obchod co využívá objednávek přes internet ke zbavení se rozbaleného nebo vystaveného zboží, My objednali profesionální fixy za cca 2000Kč a fixy přišly rozbalené, tak jen doufáme, že aspoň chvíli vydrží. Každopádně tento obchod nikdy více.

    Reakce obchodu MarketArt.cz

    Dovolím si reagovat na nedoporučení našeho obchodu panem Ondřejem Gubíkem.
    Rozhodně nesouhlasíme s tím, že se snažíme prostřednictvím internetu prodat nekvalitní zboží. Vždy se snažíme pro našeho zákazníka udělat maximum. V případě těchto fixů je běžné, že někdy je výrobce doručí ještě v igelitovém obalu a někdy nikoli. Toto nejsme schopni ovlivnit a na kvalitu fixu to nemá nejmenší vliv. Tento produkt přes internet zasíláme velice často a ze strany zákazníků nikdy nebyla žádná stížnost a tak věřím, že i panu Gubíkovi budou sloužit tak, jak mají.
    V případě zájmu nás může pan Gubík kdykoli kontaktovat a věřím, že jsme schopni vše vysvětlit.

    I tak děkujeme za recenzi.
    MarketArt tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi jsem si pres internet objednala s tim, ze si ho osobne vyzvednu a zaplatim, prisel mi potvrzovaci mail, ze se objednavka zpracovava, a ze mam pockat na dalsi mail az zbozi bude pripravene....zatim zadny mail nedorazil, asi na me zapomneli...shanim tedy jinde.
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží jsem objednala , zaplatila 20.6. zatím mi zboží nepřišlo ale nepřišla ani zpráva o přijaté platbě ani nic jiného.

    Reakce obchodu MarketArt.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že nejste spokojena s naším obchodem. Prosím o sdělení bližších údajů k Vaší objednávce, protože my nemáme žádnou evidovanou nedokončenou objednávku z data, které uvádíte.
    V případě, že nám laskavě sdělíte číslo objednávky, nebo jméno, nebude těžké tuto dohledat a vše vyřešit.

    S pozdravem
    Kolektiv pracovníků
    MarketArt U Bílé paní
    tel.: 224 910 139
    e-mail: [email protected]