Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- U vybrané látky kterou jsem objednal a zaplatil, je uveden na eshopu tento Popis: "Látky se používají především pro bytovou dekoraci. Můžeme z ní vyrobit ubrusy, závěsy, prostírání, potahy a jiné doplňky." - bez tohoto popisu bych OPRAVDU NEVĚDĚL, co z látky ušít??? Dle mého soudu naprosto NEPODSTATNÉ informace!!! Kdybych se na webu dočetl, že se jedná o potisk, nekoupil bych ji! Na obrázku látka vypadá, že je barvená po přízi, žel jaké bylo mé rozčarování, když jsem zásilku rozbalil - bohužel se jedná o potisk, který toto tkaní zdařile imituje. Neb mám v poslední době s potiskovými látkami špatné zkušenosti (nekvalitní tisk, při praní se následně vyšisují fleky, jak je látka v pračce skrčená), jal jsem se látku šetrně vyprat - nejprve namočeno do octu (zafixování barvy), následně vypráno - BOHUŽEL objevila se vyšisovaná místa!
Reakce obchodu Marčík Látky
Vážený pane Lubomíre,
děkujeme za upozornění na situaci, která nás velmi mrzí.
Stačilo nám však po rozbalení látky napsat a my bychom se s Vámi mile rádi domluvili na výměně nebo vrácení peněz. Ačkoli se jedná o zboží upravené na Vaše přání, tudíž nejsme povinni reklamovat zboží kvůli Vaší nespokojenosti s výběrem (viz. obchodní podmínky), snažíme se situaci vždy vyřešit ke spokojenosti zákazníka, pokud je to v našich silách.
V případě, že se Vám látka po vyprání znehodnotila takovým způsobem, kladné vyřízení reklamace je samozřejmostí. (Za předpokladu, že jste dodržel námi uváděné instrukce a teplotu praní.)
Reklamaci však nelze uskutečnit, pokud k ní nedáte řádný podnět.
Určitě nejsme neomylní, i nám se občas něco nepovede a nebráníme se jakékoli domluvě a řešení problému. Musíte nás však kontaktovat pomocí e-mailu či telefonu, zaslat nám fotografie vady.
Nejsme si vědomi, že bychom obdrželi podobnou stížnost od jiných zákazníků.
Dekorační látky, kterou jste zakoupil, jsme prodali již mnoho metrů, obdobnou stížnost jsme však doposud neregistrovali.
Velmi mě mrzí, že zrovna na Vás vyšel očividně vadný kus. Bohužel i to se někdy může stát...
Za způsobené potíže se jménem celého týmu omlouvám, pokud byste se přece jen rozhodl nás kontaktovat, věřím, že bychom nalezli řešení k Vaší spokojenosti.
Pokud se Vám naše popisky zdají nepodstatné, uvítáme Vaše připomínky a případné návrhy.
Neustále máme co zlepšovat a rádi si vyslechneme připomínky zákazníků. E-shop je tady především pro ně, tudíž je zcela na místě mít připomínky. Pokud bude jejich realizace možná a relevantní, rádi tak učiníme.
Neváhejte nám zavolat na číslo 608 325 618 nebo napsat na e-mail [email protected].
S pozdravem
Marčíková