• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Stojany dorazily v patek, jeden ze stojanu mel praskly svar, takze se nedal pouzivat.
    Hned na zacatku nasledujiciho tydne jsem kontaktoval prodejce a zazadal o reklamaci.
    Bylo mi receno, ze mi poslou novy dil. Ocekaval jsem, ze mi ho zaslou neprodlene. Maji totiz ty same stojany jeste na sklade.

    Tyden nikdo nekomunikoval, takze jsem je zkontaktoval a bylo mi receno, ze se musi pockat na nahradni dil, ktery prichazi ze zahranici, a ze ho mohu ocekavat v horizontu jednoho tydne.
    Jsou to uz 3 tydny od te doby, co mi rekli, ze do tydne to budu mit doma.
    Nikdo me od te doby nekontaktoval.

    Chtel jsem si zaridit domaci posilovnu, kdyz jsou ted kvuli covidu posilovny zavrene a jsem v podstate uz 5 tydnu bez stojanu. Stojany, ktere mam doma jsou nepouzitelne, penize mi nevratili a vypada to, ze se nahradniho zbozi nedockam.

    Obchod nedoporucuji.

    Reakce obchodu MARBO shop

    Dobrý den, omlouváme se, ale ihned po Vašem podnětu jsme kontaktovali výrobní závod ohledně reklamace. Byla nám přislíbena rychlá zásilka náhradního stojanu přímo k Vám. Bohužel došlo ke zdržení expedice z výroby o čemž jsme nebyli informování. Omlouváme se ještě jednou za komplikace. Naše servisní oddělení se s Vámi již spojilo ohledně zaslání stojanu. MARBO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není možnost platit kartou
    • Po platbě převodem potvrdili objednávku
    • Dva týdny po zrušení objednávky stále nemám peníze zpět
    • Zboží bylo na stránkách skladem, po zaplacení se zobrazilo "není skladem"

    Ano, začátek roku 2020 je nešťastné období pro mnohé z nás, ale to neomlouvá nedostatek komunikace a laxnost.

    Reakce obchodu MARBO shop

    Dobrý den, bohužel došlo v době uzávěry k velkému přetížení našich rezervačních systémů a výpadkům zásobování od dodavatelů. Situace se snad již postupně stabilizuje. Prostředky Vám byly vráceny. Omlouváme se za komplikace ve složité době. MARBO