Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Mapa po prvej objednávke neprišla, po druhej čakám už týždeň

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehliva komunikace
    • Zbozi nedorazilo ani po tydnu

    Mapu jsem si objednal v nedeli. V pondeli prisel email s informaci "Objednávka je kompletní a balík posíláme IHNED nejbližším svozem", ve ctvrtek informace se je zbozi predano k preprave. Je patek, a mapa nikde. Na muj prvotni dotaz, zda mapa prijde do tydne se nikdo neobtezoval odpovedet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem dve mapy, zbozi mne bylo doruceno.
    Jedna z map mela diru v dvouch mistach( stopa od nalepky cenika)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím
    • Ptá se mě na hodnocení, aniž by poslal zboží
  • Zásilková změnila 10.2.2021 odběrní místo. Do dnešního dne jsem neobdržela výzvu k vyzvednutí na novém odběrní místě.

    Reakce obchodu mapykiwi

    Dobrý den,
    to, že Vám Zásilkovna změnila v Teplicích odběrné místo mi přeci již ovlivnit nemůžeme, třeba mají dovolenou nebo zavřeli...To je jejich věc a my se to ani nedozvíme. Nám ale snižujete hodnocení.
    KIWI

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod od objednávky ustoupil až tři dny po jejím vytvoření a to až na můj dotaz v okamžiku mé osobní návštěvy spojené s vyzvednutím zboží objednaném v předchozí, o 2 dny starší objednávce s tím, že zboží nemá k dispozici, a to i přestože v tentýž okamžik bylo zboží na jeho eshopu uvedeno stále jako "skladem". Do té doby, tedy tři dny, na předmětnou objednávku obchod vůbec nereagoval a to i přes můj dotaz na dostupnost tohoto zboží v průběhu našeho telefonátu ohledně termínu vyzvednutí první výše zmíněné objednávky.
    Navíc telefonický hovor byl zpočátku, až do mého ohrazení se k jeho způsobu, veden poměrně arogantně.
    Chápu sice, že stres v předvánočním shonu, navíc v období rámovaném koronavirovými omezeními vyvolává v lidech různé nálady a pocity, ale jsem přesvědčen, že profesionálům by se to stávat nemělo, a to i přestože se mi pokladní při výdeji zboží z první objednávky v reakci na mnou položený dotaz na stav druhé objednávky za nedostupost zboží a mylnou informaci na eshopu omluvil.
    Toto honocení píši s vědomím, že se jedná o moji jednotlivou zkušenost, protože při mých dřívějších nákupech jsem byl vždy s tímto obchodem spokojen, a to i s ohledem na nepříjemný průběh zmíněného telefonického rozhovoru.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • široký výběr, kamenný obchod
    • nezájem o zákazníka

    Objednával jsem mapu, která byla skladem, v potvrzujícím e-mailu mimo spousty zbytečných informací byla i otevírací doba pro osobní vyzvednutí. Do prodejny jsem jel jen kvůli tomu, mapu jsem rychle potřeboval jako dárek. Na dveřích byla odlišná otevírací doba, místo od 9 až od 10 hodin, čekat jsem nemohl, protože jsem s tím nepočítal.
    Napsal jsem tedy dotaz do obchodu, jak to s otevírací dobou je. Odpověď byla, že se doba mění tak často, že už to nestíhají měnit. Vtipné bylo, že to bylo těsně po znovuotevření prodejny, takže lze jen těžko předpokládat, že v době zavřené prodejny byla delší otevírací doba než po otevření. Nějaké omlouvání se nekonalo, jen suchá informace. Objednávku jsem zrušil, na což obchod nijak nereagoval, přestože to bývá u ostatních obchodů zcela běžné. Chyba se může stát, ale právě v této době by se každý měl snažit ještě více než v dobách, kdy to šlo skoro samo.
    Šlo jen o mapu za pár korun, ale to není podstatné.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Neobdržela jsem inofrmaci l vyzvednutí objednávky

    Nepříjemný personál

    • Zboží bylo odesláno a tím i doručeno později, než mi bylo slíbeno. Odletěl jsem do zahraničí bez objednaného průvodce.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doručeno jiné zboží než bylo objednáno. Určitě nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kniha byla umatlaná, nálepka s cenou tak příšerně přilepená, že nejde odlepit a ještě na takovém místě. Co koupit kvalitnější lepenky s cenou aby se daly odlepit?
    • Prodavač docela nechutný a ani vám nenabídne knihu zabalit nebo nějaký sáček.
    • Hlavně že mají při nákupu online samé příkazy pro kupujícího.

    Nedoporučuji. Příště koupím jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Při návštěvě prodejny produkt nebyl, nebylo možné ho ani objednat a personál byl neochotný. Při následné koupi přes e-shop s vyzvednutím v téže prodejně nebyl žádný problém - s dostupností produktu ani jiný. Jako e-shop zkušenost dobrá, jako kamenný obchod zkušenost špatná.

    Reakce obchodu mapykiwi

    Máme jenom jeden sklad, jedno knihkupectví a to vše v Jungmannově. Takže co je na eshopu je i v knihkupectví. Zboží ale chodí neustále...Takže co třeba není ve středu v pátek už je. Plus vratky, nevyzvednuté osobní odběry a další.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Po odeslání a zaplacení objednávky mi od obchodu přišel email potvrzující objednávku, se slovy, že po expedici zásilky mě budou dále informovat. Ani po týdnu jsem neměla žádné informace, proto jsem obchod kontaktovala - v odpovědi mi poslali výpis informací od České pošty, že zásilka je již dávno doručená na poště, tak dávno že již byla skoro odeslána zpět. To vše bez jediné omluvy, či vysvětlení situace proč mě obchod nekontaktoval po expedici, nebo proč informační email od pošty přišel obchodu a ne mně, přestože jsem při objednávce zadala správné kontaktní údaje včetně emailu a telefonního čísla.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • objednávka není za 14 dní vyřízena a obchod nepodává žádnou informaci, kdy k vyřízení dojde

    Reakce obchodu mapykiwi

    Dobrý den,
    pod tímto číslem vidím osobní odběr na dva kusy redukce...Psali jsme vám dokonce dvakrát, poprvé hned 15.května, potom 23.května. - že objednávku jste si stále nevyzvedli. Na mail: [email protected].

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nabízí zboží které není dostupné

    Reakce obchodu mapykiwi

    Dobrý den,
    ano, nabízeli jsme českou verzi průvodce, který nemáme, protože byl zaměněn za německou verzi. Se 17 000 tituly skladem se chyba občas stane. Volal jsem Vám, omluvil se, vysvětlil situaci a ještě předtím zjistil u dodavatele, zda nám českou verzi dodá, ten nevěděl. Říkal jste, že průvodce potřebujete do 31.ledna 2018. Proto nyní moc nerozumím Vašemu hodnocení.

    S pozdravem Jiří Klimeš
    Kiwi, svět map a průvodců s.r.o.

    • zboží zatím nedorazilo
    • při komunikaci nevstřícnost
    • nedůvěra k zákazníkovi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 2.2.2017 jsem udělala úhradu a zatím zboží nedorazilo a ani jsem kromě tohoto formuláře neobdržela žádné ino.
    • Nabízí zboží které nemá!

    Kdo mne nezná stejně zaplatí,stačí když si počká.
    Je to prodej na počkání.
    Týden dva si počkej mezitím to někde seženeme.

    Reakce obchodu mapykiwi

    Ano, objednal jste si krokoměr, který si chvíli před vámi někdo koupil a byl poslední. To se prostě stane, zvláště 22.12. My jsme vám ale napsali, jak se věci mají. Takže žádný prodej na počkání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • jste předražení , ale věc jsem potřeboval

    lichva,a ještě podpořená ponecháním původní ceny

    Reakce obchodu mapykiwi

    Komunikovali jsme s vámi, nakonec poslali levnější atlas Polska. My ho máme od polské distribuce za 20 EUR (cena v Kiwi 599 Kč). Je možné, že ho koupíte levněji v Polsku na pumpě nebo v trafice. S tím, ale nic neuděláme. České mapy se v zahraničí prodávají také za vyšší ceny než u nás. Poláci nám to prostě fakturují v EUR za stejné ceny jako pro ostatní státy EU.