Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé odeslání, spokojenost
  • Zásilková změnila 10.2.2021 odběrní místo. Do dnešního dne jsem neobdržela výzvu k vyzvednutí na novém odběrní místě.

    Reakce obchodu mapykiwi

    Dobrý den,
    to, že Vám Zásilkovna změnila v Teplicích odběrné místo mi přeci již ovlivnit nemůžeme, třeba mají dovolenou nebo zavřeli...To je jejich věc a my se to ani nedozvíme. Nám ale snižujete hodnocení.
    KIWI

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Je to ok, v současné době a podmínkách super!!!
    • Nejsou.
  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Celkově dobrý obchod.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Široký výběr, rychlé dodání.

    Nevím...

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • široká nabídka map a průvodců
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Objednávka byla rychle a beze zbytku vyřízena.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Byl jsem až překvapen,jak rychle jsem dostal knihu

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlé jednání
  • Doporučuje obchod

    40 %

    • Jsem držitelem zákaznické karty KIWI, z níž mně vyplývá nárok na 10% slevu. Ta však v tomto případě uplatněna nebyla.
    • Dodaná mapa má úpravu lamino, což je spíše nevýhoda. Ale to jsem předem věděl. Netušil jsem však, že přiložená brožura je jen snůškou všeobecných blábolů, a to dokonce ve třech jazycích. Žádné informace o túrách, o jejich obtížnosti, o horských chatách, jak to bylo dříve u map Kompass obvyklé. Nakladatelství tak hluboce kleslo pod svou dřívější úroveň. Poučení? Mapy už po internetu kupovat nebudu, je třeba si je osobně předem prohlédnout.

    Reakce obchodu mapykiwi

    Dobrý den,
    papírová karta Zákazník Kiwi platí jenom v kamenném obchodě - 10% z DPC. V eshopu jsou ceny jiné a mění se. Vy jste koupil v daný moment mapu za 176 Kč, ale jinak stojí 225 Kč. Takže máte slevu 22%!
    Že to jsou pro Vás bláboly neznamená, že jinému neposlouží dobře.
    Jinak pro nás je jedině dobře, když lidé nakupují přímo v Kiwi. Pokud můžeme mít otevřeno a není nějaký Lockdown.
    Kiwi

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • velká nabídka map, rychlá distribuce
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost, kvalita

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Při prvním pokusu vyzvednout zásilku nefungoval terminál na platbu kartou (tato služba byla mnou požadována i potvrzena), proto další pokus o platbu a vyzvednutí v Zásilkovně - již vše OK.

    Reakce obchodu mapykiwi

    Dobrý den,
    za to, že na výdejním místě Zásilkovny v Mariánských Lázních nefungoval platební terminál my přeci nemůžeme...
    Jinak děkujeme za objednávku.
    Kiwi

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velmi spolehliví, ochotní, rychlí.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé, jednoduché, přehledné a milý prodávající na prodejně.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velký výběr globusů
  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Velký výběr
    • Využívám zde i služby zásilkovny

    Do této prodejny chodím pravidelně a pán, který zde prodává, se většinu času tváři, že ho otravujete svoji přítomností.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    výdejní místo v Praze na dopravně přístupném místě,obsluha ochotná

  • Doporučuje obchod

    100 %

    první zkušenost a velmi dobrá

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod od objednávky ustoupil až tři dny po jejím vytvoření a to až na můj dotaz v okamžiku mé osobní návštěvy spojené s vyzvednutím zboží objednaném v předchozí, o 2 dny starší objednávce s tím, že zboží nemá k dispozici, a to i přestože v tentýž okamžik bylo zboží na jeho eshopu uvedeno stále jako "skladem". Do té doby, tedy tři dny, na předmětnou objednávku obchod vůbec nereagoval a to i přes můj dotaz na dostupnost tohoto zboží v průběhu našeho telefonátu ohledně termínu vyzvednutí první výše zmíněné objednávky.
    Navíc telefonický hovor byl zpočátku, až do mého ohrazení se k jeho způsobu, veden poměrně arogantně.
    Chápu sice, že stres v předvánočním shonu, navíc v období rámovaném koronavirovými omezeními vyvolává v lidech různé nálady a pocity, ale jsem přesvědčen, že profesionálům by se to stávat nemělo, a to i přestože se mi pokladní při výdeji zboží z první objednávky v reakci na mnou položený dotaz na stav druhé objednávky za nedostupost zboží a mylnou informaci na eshopu omluvil.
    Toto honocení píši s vědomím, že se jedná o moji jednotlivou zkušenost, protože při mých dřívějších nákupech jsem byl vždy s tímto obchodem spokojen, a to i s ohledem na nepříjemný průběh zmíněného telefonického rozhovoru.