Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednávám velmi často a musím říct, že mě moc mrzí, že už mi dcerka pomalu vyrůstá z maličkých velikostí. Byla bych ráda, kdyby se svetříky a sady oblečků daly sehnat i větší. Jinak si ale nemůžu stěžovat, víckrát jsem tady objednávala a skoro vždy vychytám slevu. Potřebovala jsem i upřesnit velikost spacího vaku a slečna na chatu mi ochotně poslala míry. Děkuji

  • Zakoupili jsme zde postel a komunikace a doručení suprové . Vše proběhlo bez problémů a příště zde určitě znova objednáme

  • Prisla mi pouze pulka objednavky, bez upozorneni, navic cca po 14 dnech od zaplaceni. Nedostala jsem zpet ani sve penize, ani informaci, kdy mi zbozi dorazi. Neustale jsem byla odkazovana na cloveka z jine firmy, o jehoz zpusobu komunikace se zakaznikem se nebudu vice rozepisovat, tady s tim pry nemaji nic spolecneho:)
    Po dlouhych peripetiich, vyvolavani, smskovani a psani emailu jsem obdrzela cast penez nazpet cca po 20 dnech. Po dalsim telefonovani, kdy mi bylo slibeno zavolani zpet, jsem se samozrejme kontaktu nedočkala, tudiz jsem musela druhy den volat opet ja, s tim, ze zbozi zustalo u nich a posilaji ho konecne na mou adresu. Opet týden čekání...snad dorazi.

  • V obchodě mamitati jsem nakupovala poprvé letos, nyní před vánocemi. Očekáváme první vnučku, takže velké těšení. Objednali jsme pro dceru cestovní postýlku Samba v zelené barvě. Ještě před objednáním jsem se dotazem ujistila, že ji do vánoc budeme mít, na webu bylo uvedeno, že není skladem. Což bylo přislíbeno a tak jsem objednala. Pak přišla bohužel zpráva, že dodavatel zelenou nemá a obchod mi ochotně nabídl jiný typ. To jsem s dcerou konzultovala, ale miluje zelenou barvu a navíc chová želvy a právě na této verzi je želva zobrazená. Tak jsme se smířili s tím, že pod stromečkem bude jen obrázek postýlky, která dorazí až někdy později. Velmi milým překvapením pro mě bylo, když mi obchod nabídl tutéž postýlku, ale v provedení LUX (dražší), a to za stejnou cenu jako tu, kterou jsem objednala. Něco takového jsem opravdu nečekala. S radostí jsem nabídku přijala a nyní by už měla být postýlka na cestě. Mám z toho velkou radost. Komunikace obchodu je opravdu profesionální a skvělá. Pracuji sama v podobné branži a vím, jak je to s lidmi mnohdy obtížné. Z jedné strany dodavatel, který neplní a z druhé strany nedočkavý kupující. A pak už jen záleží na tom, jak je kdo chápavý, protože z vlastní zkušenosti vidím, že v tomto obchodě dělají vše pro zákazníka. Až budu potřebovat další dětské vybavení, určitě budu nakupovat tady. Obchod vřele doporučuji a přeji jim mnoho zákazníků. Majka

  • Dobrý den, mamitati mám velmi rád - nakoupili jsme tam plno dárků a vybavení pro mého synovce. :) Z každé objednávky také můžete získat část peněz zpět, pro více informací mrkněte sem > https://www.ziskejte.cz/cashback-sleva/vsichni-partneri/obchody/mamitati.cz?doporucuje=katia

  • Jaruska Pokorna:
    Dobrý den p. Pokorná (Kašpárková),

    po konzultaci s kolegyni jsme dohledali objednávku, bohužel se může stát že výrobci dojde látka a on nám to neoznámi a my až po naskladnění zboží urgujeme kde je zboží které mělo být ušito.
    Za toto pochybení sám výrobce i my nabídli slevu 20% a přednostní ušití což jste razantně odmítla a začla vyhrožovat ČOI atd. a pak nepustila kolegyni ke slovu, která se Vám snažila vše vyjasnit a poté jste řekla že o objednávku již nemáte zájem. Z toho důvodu byla objednávka stornována. Dále reagujeme na informaci kde píšete, že jste si u nás objednávala v roce 2013 a nedostala zaplacenou objednávku, což odmítáme, kdybychom se takto chovali nebyli bychom na trhu již od roku 2005. Navíc u nás je možné platit kartou teprve od roku 2016, nespletla jste se?
    Svých zákazníku si velice vážíme a pokud nastane jakýkoliv problém třeba u výroby, vždy nabízíme různé možnosti tak aby byl zákazník spokojeny, což Vy jste razantně odmítla. Víc není bohužel v naších silách.
     
    Krásný den přeje Tým Mamitati.cz

  • Tak nevim......Pred 4 lety jsem si na eshopu mamitati obj. luxusní mega sadu do detske postylky pro vnucku.Ani po mesici mi nedosla i kdyz jsem okamzite zaplatila kartou.Po dalsich urgencich mi po dalsich 14 dnech byla zaslana.8.6.2017 jsem obj.stejnou sadu a kdyz se Tonicek 13.6 narodil tel jestli by neslo zmenit barvu.Bylo mi receno,ze zakazka je skoro hotova a musela by se udelat nova obj.a vse by se o dalsich 10 prac.dnu protahlo.Tak jsem vse nechala tak,jak jsem obj.V patek 16.6 jsem ocekavala zakazku,kdyz mi bylo receno,ze je jiz skoro hotova,ale nic nedoslo.19.6 jsem tel proc nedorazila a pani mi rekla,ze dnes nic neprislo a ze na to maji jeste do 22.6 cas.Ale ze se na obchodnim odd.zepta.Ve stredu 21.6 mi tel.ze nemaji latku a nabidla mi jinou..... po 14 dnech nemam tudiz NIC jen vztek....Mate s tim nekdo nejakou zkusenost?Myslela jsem si ze po 4 letech se zdokonali a udelaji vse pro zakaznika.Dnes mi prisla stornovana objednavka.....