Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zbytečné psaní a zbytečné výmluvy , celkově únavná a zdlouhavá komunikace. Dopočítávají si dodatečně dopravu./po zaplacení objednávky/
    internetový obchod poněkud chaoticky řízen.

    Reakce obchodu Mametoskladem.cz

    Vážený pane Ittensohne,
    i negativní zpětná vazba by pro nás mohla být cenná, pokud by byla smysluplná. Vašim připomínkám ale bohužel příliš nerozumíme.

    Pokud byste, jako většina zákazníků, svou objednávku v pořádku vytvořil a uhradil, tak by vás kromě potvrzovacího e-mailu o odeslání zboží nikdo s ničím neobtěžoval. Jelikož jste ale původní objednávku s navolenou platbou online neuhradil, dovolili jsme si vás na to upozornit. Vy jste nám následně oznámil, že z objednaného zboží chcete zaslat pouze polovinu a žádal nás o změnu objednávky. Zaslali jsme vám tedy nové platební údaje. Původní objednávka těsně přesáhla částku 2.000,- Kč s DPH a získal jste u ní nárok na dopravu zdarma, ponížená objednávka již na tento bonus bohužel zdaleka nedosáhla, dovolili jsme se vás na to tedy upozornit a požádali vás o doplacení částky za poštovné. Toť vše.

    Veškerá naše komunikace směřovala pouze k tomu, abychom i přes změnu objednávky a čekání na platbu mohli balíček co nejdříve poslat na cestu k vám. Zákazníci naši snahu komunikovat a řešit problémy bez zbytečného odkladu většinou oceňují, ale pokud toho na vás bylo už "moc", tak se tedy omlouváme :-)

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Lucie z Mametoskladem.cz