Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Špatně ušité plavky - odstává jedna strana
Reakce obchodu Maluna.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení a čas, který jste věnovala poskytnutí zpětné vazby.
Pokoušeli jsme se Vás telefonicky kontaktovat, abychom mohli nastalou situaci vyřešit k Vaší spokojenosti, ovšem neúspěšně.
Velmi se za danou nepříjemnost omlouváme.
Ujišťujeme Vás, že tato situace není naším standardem a spokojenost našich zákazníků je pro nás prioritou, a proto jsme ihned zahájili řešení situace s naším dodavatelem, jelikož patrně došlo k porušení šicího procesu a díky tomu se mohlo stát, že zboží neodpovídá takové kvalitě, jaké by mělo. Zboží samozřejmě při přijetí na našem skladě namátkově kontrolujeme, ovšem naneštěstí nemáme dostatečnou kapacitu, abychom kontrolovali každý kus jednotlivě.
Zboží nám samozřejmě můžete zcela bez obav zaslat k reklamaci. Přesný postup pro odeslání balíku naleznete na reklamačním formuláři, případně v emailu, který jsme Vám zaslali. Jakmile balíček obdržíme, rádi se postaráme o vyřízení Vašeho požadavku.
Ještě jednou se velmi omlouváme za všechny nepříjemnosti. V případě jakýchkoliv dalších dotazů či potřeb nás můžete kontaktovat na telefonním čísle +420 776 474 707 nebo na emailové adrese [email protected]. Jsme Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin.
S pozdravem a přáním klidného dne,
Denisa, Maluna ♥ -
Nedoporučuje obchod
- Doručení bylo celkem rychle
- Nevim, co se za poslední dobu změnilo, ale e-shop najednou působí jako jedna velká reklama, kolo štěstí, blikaci reklamy,…
- Eko balení je jeden velký podvod
Obchod mě velmi naštval a už tam nikdy nenakoupim, zaplatila jsem příplatek 29 Kč za eko balení, bohužel to spočívalo v tom, ze mi objednávku, která by se vesla do malé poštovní obálky, poslali v mnohonásobne větší nové krabici, eko tam bylo možná to trochu papírové pásky. Za a) toto není ekologické balení a za b) toto nemá hodnotu 29 Kč ani omylem. Na můj e-mail se stížnosti vůbec nereagovali.
Reakce obchodu Maluna.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a čas, který jste nám věnovala.
Pokoušeli jsme se Vás telefonicky kontaktovat, abychom si celou situaci společně vysvětlili, avšak neúspěšně.
Mrzí nás, že jste nebyla s balením své objednávky spokojena a omlouváme se za to.
Snažíme se, aby naše balení bylo co nejvíce ekologické, šetrné k životnímu prostředí a snadno recyklovatelné, což je i informace, kterou jsme Vám uvedli v odpovědi na Váš email, na který jsme reagovali hned další pracovní den po jeho doručení.
Vaše objednávka byla zabalena do krabice, aby byly produkty chráněny před poškozením. Rozumíme však, že máte své preference, a proto Váš podnět předáme na příslušné oddělení, aby zvážili další možnosti balení.
Velmi se omlouváme, že ve Vás naše reklamy vzbuzují negativní dojem a mrzí nás, že se Vám naše marketingová komunikace nelíbí. Doufáme však, že to neovlivní Váš názor na naše produkty a služby. Rádi Vám i nadále dokážeme, že nabízíme široký výběr kvalitního zboží, rychlé odeslání i doručení a vstřícný zákaznický servis.
V případě potřeby jsme Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin na telefonním čísle +420 776 474 707 či na emailové adrese [email protected].
S pozdravem,
Denisa, Maluna ♥ -
Nedoporučuje obchod
- Prodávají zboží z Číny
Reakce obchodu Maluna.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a čas, který jste věnovala jejímu napsání.
Pokoušeli jsme se Vás telefonicky kontaktovat, abychom si společně mohli celou situaci vysvětlit a najít pro Vás vhodné řešení, ovšem neúspěšně.
V první řadě nás velmi mrzí, že produkt, který jste na našem eshopu objednala, nesplnil Vaše očekávání a upřímně se za celou nepříjemnost omlouváme.
Výroba produktu, který jste objednala skutečně probíhá v Číně, ovšem jedná se o značku původem z Velké Británie a továrna, ve které se produkty této značky vyrábí, je provozována rodinou tří sester s certifikací GOTS a BCI společně s auditem továrny na férové pracovní podmínky, což tedy znamená, že při výrobě produktů jsou velmi striktně dodržovány hygienické i pracovní podmínky a výrobní procesy, stejně jako například v továrnách v Evropě či Austrálii. Výroba v Číně probíhá hlavně proto, že na území Velké Británie není dostatečná kapacita pro výrobu takto rozsáhlé škály produktů.
Pokud samozřejmě nejste s produktem spokojená, rádi Vám touto formou nabídneme jeho navrácení. Veškeré potřebné informace pro Vrácení zboží naleznete na reklamačním formuláři, který je z druhé strany faktury.
V případě potřeby jsme Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin na telefonním čísle +420 776 474 707 či na emailové adrese [email protected].
S pozdravem,
Denisa, Maluna ♥ -
Nedoporučuje obchod
- Vkusné nabízené zboží
- Zvláštní způsob dodání
- Nevyhovující postup při objednavce
Zboží jsem objednala, ale nejen že poštovné velice vysoké, ještě jsem si nemohla vybrat dodání na dobírku. Objednávku jsem zrušila ..... V.D.
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží neodpovídá popisu
- Zboží nelze vrátit, ač není použité (po otevření - upozornění na toto je předem, ale vzhledem k neodpovidajícímu popisu a špatné kvalitě zboží tohle označuji jako nevýhodu)
Bohužel, s nákupem nejsem vůbec spokojená. To, jak zboží vypadá se dozvíte, až po jeho otevření, kdy už nelze vrátit. Proto bych obchod nikomu nedoporučila.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Velikosti kalhotek v tabulce vůbec neodpovídají skutečnosti. Zaměřila jsem se, objednala jsem si kalhoty ve velikosti xxl, podle míry, kterou jsem naměřili. Ve skutečnosti jsou ale kalhotky tak o 2 čísla větší. A nejhorší na tom všem je, ze jsem kalhotky nemohla vrátit a vyměnit. V tomto obchodě už nikdy nic nekoupím a ani nikdo z mých příbuzných a známých.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Špatná komunikace
-
Nedoporučuje obchod
Zboží přišlo poškozené a divně zabalené. Reklamaci neřeším vzhledem k časovému nedostatku a hodnotě zboží. Avšak příště již nebudu nic z toho e-shopu objednávat.
Reakce obchodu Maluna.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že Vám zboží dorazilo poškozené. Bylinnou napářku vždy odesíláme zabalenou v krabičce, aby nedošlo k jejímu poškození, ale samozřejmě nemůžeme vyloučit, že dojde k poškození při přepravě. Pokud je balíček významně poškozený při doručení, vždy je doporučení ho nepřebírat a ihned nás kontaktovat, abychom mohli reklamaci řešit s přepravcem. Kdybyste nás kontaktovala, mohli jsme reklamaci vyřešit. Teď s tím bohužel už nic neuděláme, nicméně Vás ujišťujeme, že k poškození zásilek během přepravy dochází v minimu případů. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Po odstoupení od smlouvy mi bylo při vrácení částky odečteno 10% z ceny za zmačkaný obal, ač přepravu zpět zajišťovala Česká pošta a nebylo v mé režii jakkoliv ovlivnit stav přepravy. Navíc přesně stanovená výše poplatku za případné škody není v jejich obchodních podmínkách jasně stanovena. Přišla jsem i o víc, ale takto nejedná korektní partner - přišli o zákazníka.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
WUKA Menstruační plavky Bikini Velikost: XL nejsou plavky, ale tenké průsvitné nylonové kalhotky. Velikost neodpovídá udávaným rozměrům. Obchod nesouhlasí s vrácením a reklamací.
-
Nedoporučuje obchod
Nabízí nefunkční výrobek
Reakce obchodu Maluna.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že nejste s kalhotkami spokojená. Je možné, že Vám nesedí střih či kapacita kalhotek. Pokud chcete, napište nám na [email protected] a podíváme se společně, v čem by mohl být problém. -
Nedoporučuje obchod
Nedoporučuji, kalíšek této značky vůbec nešel vyndat, nejhorší, co jsem kdy zkusila. Vyhozené peníze a hrozný zážitek k tomu.
-
Nedoporučuje obchod
Objednávala jsem dvakrát. Poprvé zásilka v pořádku a spokojenost. Podruhé stejná značka, stejná velikost, ale jiný střih-absolutně neseděly. Bohužel šlo o dvojbalení sešité k sobě, které nešlo vyzkoušet přes spodní prádlo bez sundání spojovací cedulky. Tudíž není možno obchodu vrátit. Chápu jejich postoj, ale je to prostě Hlava XX: Nemůžete vyzkoušet, pokud nerozděláte obal, ale s rozdělaným obalem a sundanou cedulkou nemůžete vrátit. Takže poučení, že už prostě neobjednávat, protože velikostní tabulky neodpovídají a možnost vrácení není
-
Nedoporučuje obchod
- Rychlost odeslání
Se zbožím nejsem spokojená, nepropustne a po první hodině již prosaklé, zakoupeno pro dceru na první dny
Reakce obchodu Maluna.cz
Dobrý den, jakou značku a typ jste prosím zakoupila? Rády Vám pomůžeme s výběrem, možná šlo je o špatnou savost. Navíc savost kalhotek se zvýší po prvních vypráních. Některé kalhotky jsou vhodné pro první dny menstruace, některé spíše pro slabší dny.
-
Nedoporučuje obchod
Nelze zaplatit kartou vydanou v zemi mimo Evropu.
-
Nedoporučuje obchod
Veľmi som sa tešila na m. kalhotky, vlastne celú objednávku som robila u Vás len kvôli nim ale hrúza..
M. Kalhoty som objednala podľa mojej správnej veľkosti a rozmerov čo uvádzate na eshope ale to čo mi prišlo boli OBROVSKÉ ale OBROVSKÉ GATE!!!
A k tomu produkt tenký ako sitko, levná čínska bavlna, cez ktorú vidno.
Foto na modelke neautentické, veľkosti nesedia, produkt v skutočnosti pôsobí veľmi lacno, nekvalitné spracovanie.
Samozrejme produkt nelze vrátiť z hygienických dôvodov, čo samozrejme chápem ale prosím neklamte zákazníka krásne načančanými fotkami a kvetnatými popismi.
Objednávala som prvý a aj posledný krát, veľké sklamanie pri toľkých reklamách a chválospevoch na Váš eshop
Premrštené ceny a kvalita 0 bodov.
Vyhodené peniaze a nepoužiteľný produkt v koši. -
Nedoporučuje obchod
Kalhotky, docela dost drahé, vůbec "nefungují", nesplnily to, co obchod deklaroval. Po mé zprávě obchodu mi bylo sděleno, že mám smůlu. Takže se mi doma válí zbytečné a hodně drahé zboží!!! Už nikdy víc!!!
-
Nedoporučuje obchod
- Jejich číslování spodního prádla je celé špatně. Obvykle nosím velikost S, změnila a porovnala jsem svoje spodní prádlo s mírami které uvádí a objednala S/M. Když jsem prádlo rozbalila bylo mi ale ihned jasné že je o dost menší. Naměřila jsem pak rozdíl 6-8 cm oproti tomu co uvádí online. Obdržela jsem tedy o celou velikost menší produkt který mi je k ničemu a nejde vrátit. Z části to je chyba značky love Luna jelikož ani číslování na obalu neodpovídá tomu co je uvnitř.
Reakce obchodu Maluna.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že Vám neseděla velikost. Nejsem si jista, zda jste tabulku značky Love Luna pochopila správně, neuvádí rozměry kalhotek, ale rozměry uživatelky. Je ale samozřejmě i možnost, že v krabičce byly zabaleny jiné kalhotky než měly, k takové chybě může při balícím procesu dojít. (Ten ale neprobíhá u nás a my kalhotky nevybalujeme a nekontrolujeme).
Pokud si tedy nejste jista, zda jste obdržela správnou velikost, napište nám a vyřešíme to. Případně se můžete zastavit u nás na obchodě v Holešovicích a kalhotky si tam vyzkoušet a vybrat si pro Vás tu správnou velikost.
Za tým Maluna
Ilona Bittnerová -
Nedoporučuje obchod
Velikosti absolutně neodpovídají, zboží pak nelze (byť nepoužité) vrátit.
Reakce obchodu Maluna.cz
Dobrý den,
s jakou značkou jste měla problém? Dívala jste se při výběru na velikostní tabulku? Každá značka má trochu jiné velikosti a ty jsou ovlivněny také použitými materiály. Proto u každého zboží najdete velikostní tabulku.
Bohužel u menstruačních kalhotek nelze brát zboží zpět, protože se jedná o zboží hygienické povahy. Je možné je ale nabídnout ve skupinách s touto tématikou na fb.
Za tým Maluna
Ilona Bittnerová -
Nedoporučuje obchod
- Velice milá a ochotná paní na telefonu, bohužel mi nebyla schopná vyřešit problém.
Objednala jsem ji menstruační kalhotky Love Luna dle uvedené tabulky velikostí. Dorazil mi výrobek, který svou velikosti již od pohledu vypadal jako padák. Ne mírně větší, ale opravdu bych se tam vlezla 2x.
Volala jsem do obchodu. V záměnu velikosti nevěří, zboží vrátit nemohu (neboť jsem kalhotky vyndala z papírové krabičky), peníze mi nevrátí. Pro mne je 430 korun opravdu dost. Použila jsem prodejcovu tabulku velikostí a nemám ani peníze ani použitelné zboží.