Přihlásit se a přidat příspěvek
  • !!!!! NEDOPORUČUJI !!!!!!

    Dne 8. listopadu 2021 jsem objednal ofkovač listí Makita. Odpověděli mi, že bude koncem listopadu, jestli ho chci? Já ho potřeboval do Vánoc, tak jsem odpověděl, že ano, když bude do Vánoc... Na další email, ktery jsem posilal 1.12. mi odpověděli, že bude 16.12. ... Na nasledovny email odeslany 17.12. radši neodpověděli vůbec.
    Po telefonu se semnou bavili arogantně, jako by to byla moje chyba... Že za nic nemůžou, že ofukovač bude někdy v lednu ....
    Mě to vůbec nezajímá, že jim někdo nedodal, bavím se s tímto obchodem, a je to jejich problém, což si evidentně neuvědomují!!!!

    !!!!! NEDOPORUČUJI !!!!!!

  • Mirek12: Vidím podobný problém od p. Olega Luži z 18.4.2017, se kterým jsem se setkal i já. Neochota, arogance, neserioznost.
    A takovéto firmy potom ovlivňují naše podnikání- Je to hanba. P O R O R !

  • Naradiprofesional.cz:
    Ještě jednou. Objednal jsem si zboží, jehož dodávku jste mě potvrdili a téměř čtrnáct dní z vaší strany žádná reakce. To moje chyba není. A arogantně bez vysvětlení zrušit objednávku proto, že jsem na heurece nepapsal pozitivní hodnocení? Ne nevím ... ? Ať si každý udělá názor sám.
    Mirek 12

  • Mirek12:

    Pane Mirku,

    objednal jste si zboží označené jako "Dočasně vyprodané", Vaši objednávku jste udělal 10.3. v poobědových hodinách. Dne 11.3. jsem Vás emailem i přesto ještě informoval o této skutečnosti, že zboží je nedostupné a že termín naskladnění by měl být zhruba za 4-5 týdnů.
    S tímto termínem jste souhlasil a odpověděl jste mi, že počkáte.

    Pokud bych Vám měl každých x dnů posílat informaci, že zboží stále není, tak toto většina zákazníků považuje spíše za spamování a pokud souhlasí s nějakým termínem, tak se počítá, že zboží dříve nebude.


    makitanaradi.cz

  • Pozor na tento internetrový obchod.
    Objednal jsem si zboží před 14 dny a bylo mě řečeno, že jej brzy dostanou a pošlou se zpožděním. S tím jsem souhlasil.
    Proč také ne. Dnes jsem dostal žádost o zhodnocení obchodu a reagoval na ni negativně protože žádnou další zprávu od dodavatele nemám a tudíž netuším, co se s mojí objednávkou děje. Je to otázka slušnosti.
    Asi hodinu po odeslání hodnocení telefonoval nějaký arogantní pán a moji objednávku přes můj nesouhlas bez jakékoliv diskuse zrušil. Je to běžná praxe takto řešit kritiku? Je tento člověk správná osoba na správném místě?
    Zajímá mne názor ostatních.
    Mirek 12

  • objednané zboží došlo za 9 dnů. Nebylo skladem, takže dobu dodání považuji za adekvátní, spokojenost. Zboží dorazilo nepoškozené, ale přikláním se názoru dalšího zákazníka, že mohlo být bezpečněji uloženo v krabici proti poškození - aku vrtačka byla volně vložená v krabici bez jakékoliv výstelky.