Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, mám prosbou. Když si u vás poridim VEC kterou dam 3x reklamovat protoze nefunguje. Tak ted mi nauctovali 300 za to že tam nebyla závada a funguje. Což me nefungovalo. Co s tímto mohu dělat, nezdá se mi to

  • Amir-Ahmed: Vůbec nevím co chcete???????

  • منبر التوحيد و الجهاد الملف
    V DNEŠNÍ DOBĚ, ZAPOMEŇTE NA "ŽIDOVSKÉ" POŘEKADLO Z PRVNÍ REPUBLIKY-NÁŠ ZÁKAZNÍK, NÁŠ PÁN.
    KDYBY SE MĚL PRODEJCE ŘÍDIT PODLE TOHOTO SMYSL NEDÁVAJÍCÍHO POŘEKADLA, MŮŽE HNED SVŮJ OBCHOD ZAVŘÍT.
    VYCHÁZET VSTŘÍC VŠEM VYČŮRANÝM ČECHŮM JEN PROTO, ABY PRODEJCE NEŠPINILI PO SOCIÁLNÍCH SÍTÍ, POMLOUVALI, UDÁVALI......TOMU SE ŘÍKÁ: VYDÍRÁNÍ!
    STÁT-SYSTÉM-OBCHODNÍ ZÁKONÍK ÚMYSLNĚ NASTAVIL A SCHVÁLIL PRODEJ PO INTERNETU TAK ABY LIKVIDOVAL PRODEJCE.
    PROTO SE NEDIVÍME, ŽE NA INTERNETU "NENARAZÍTE" NA ŽÁDNÝ E-SHOP KTERÝ BY PROVOZOVAL VIETNAMEC ČI ČÍŇAN.
    A VÍTE PROČ?
    PROTOŽE VIETNAMEC A ČÍŇAN JE CHYTRÝ, V KLIDU SI PRODÁVÁ ZBOŽÍ TŘEBA U SILNICE, NIKDY NEPŘIJÍMÁ ŽÁDNÉ REKLAMACE, NIKDY NEVYSTAVUJE DAŇ.DOKLAD, NIKDY NEMLUVÍ ČESKY I KDYŽ SE NARODIL V ČR, A HLAVNĚ VIETNAMEC NEBO ČÍŇAN "VŽDYCKY" DRŽÍ SPOLU. SPOLEČNĚ TÁHNOU ZA JEDEN PROVAZ PROTI SYSTÉMU ČR. NIKDY NEPLATÍ DANĚ ČECHŮM ALE POSÍLÁ PENÍZE DO VIETNAMU ČI ČÍNY.
    A TO JE TA VĚC CO VIETNAMCE A ČÍŇANY DĚLÁ "HODNĚ MOC BOHATÉ A NEPRŮSTŘELNÉ".

    ČEŠI BUDOU DÁL HRÁT DRUHÉ, TŘETÍ, ČTVRTÉ HOUSLE.....A VIETNAMCI SPOLEČNĚ S ČÍNOU BUDOU JEZDIT V NOVÝCH AUTECH S PROTEKČNÍMA SPZtkama A BYDLET KOLEM PRAHY VE VELKÝCH BARÁKÁCH. ČEŠI BUDOU VŮBEC RÁDI, ŽE MAJÍ BYT V PANELÁKU, KTERÝ BUDOU SPLÁCET JEŠTĚ 25 LET.

    UMĚJÍ TO, A ZE SRDCE JIM TO VŠECHNO PŘEJEME KDYŽ ČEŠI JSOU GUMY!

    منبر التوحيد و الجهاد الملف الخاص بأبي أنس الشامي

  • lžete až to hezke neni.na facebooku je krásna diskuze kde se mnoho a mnoho nehtařek shodlo na tom že každa lahvicka vašich tzv akrylovych pudru je jinak plná a a nehtařsky v ruznych salonech mi potvrdili že jde o KAŠMÍR . zajimave že už jste je radeji stahly z prodeje.cela vec je celou dobu u meho pravnika a čeka se až vratíte penize.a ano chtela jsem to poslat na dobírku protože jsem vedela že o svych 607kč+ poštovne přijdu což jste mi potvrdili.pokud by zde chtel nekdo fotky toho jejich ,,skvěleho,, zboží jsem ochotna vam to poslat , každa nehtařinka to pozná i ta co teprve začíná.je to hnusny podvod a kdyby meli čiste svedomi nestahovali by produkt z prodeje :-D pokud mi chcete vyhrožovat tak jsem vám sama nabídla že mužeme vše vyřešit u soudu.další vec je ta že jsem si zboží vyzvedla ve chvili kdy mi to muj zdravotni stav dovolil a žadny balicek se vam nevratil,ležel na zasilkovne kde si zboží vyzvedavam pravidelne a s panem se tam již znam.a posledni vec je ta že druhou objednavku jsem udelala asi 10 min po tom co jsem udelala prvni a do poznamky jsem připsala že PROSIM o přidani k prvni zasilce . navic vy jste mi nezaslali kompletni fakturu tak ji nemužete chtit ani po me.foto faktury tez mohu zajemcum zaslat.brante se jak chcete ale tohle nikdy nevyhrajete to vam garantuji

  • Vážená paní Šimíčková,
    musíte být ve svém soukromém životě strašně nešťastná, že nám neustále píšete každý den na firemní email urážející a výhrůžné dopisy. K dnešnímu dni bych už jich asi napočítala nějakou tu desítku. Mám s vámi neustále trpělivost a dnes už i soucit. Nevím, co špatného jsme vám udělali, že neustále urážíte a napadáte naše produkty a výrobky, které nakupujeme pouze u renomovaných a odzkoušených firem na českém a zahraničním trhu. Pokud výrobek není v pořádku, nebo s ním nejste po rozbalení balíčku spokojená, tak máte možnost jakýkoliv výrobek vrátit do 14 dnů bez udání důvodů. Po udání vaší reklamace na výrobky jste byla vyzvána k navrácení zboží s kopií faktury na naší adresu a následným vrácením peněz za zboží. Chci jen poukázat na spolehlivost a serioznost našeho e-shopu pro všechny nakupující zákaznice. Proto ráda vysvětlím problém, který tady nastal z vaší strany, tak aby si každá nakupující zákaznice udělala obrázek i o vás. U vás už první problém nastal, že jste si nebyla schopna vyzvednout po objednání zboží první odeslanou zásilku. Po odeslání zboží odesíláme každý den na emailovou adresu číslo obchodního balíku, kde můžete zásilku sledovat a tak si jí včas vyzvednout, nebo obdržíte výzvu k vyzvednutí na Zásilkovně. Po vaší urgenci, že jste si nestihla balíček vyzvednout, jsem vás upozornila na zaúčtování 2x poštovného (první poštovné jsme tudíž zaplatili za vás). Nějaké zboží jste si ještě doobjednala a zásilku jsme opět odeslali, dokonce jsem vám ani neúčtovala to druhé poštovné, to se můžete podívat na faktuře, kterou jste obdržela ke zboží. Cca jeden týden jste mi neustále psala dokola o nevhodnosti zboží a jeho špatných vlastnostech, že je zboží používané atd. Gel-laky jsou prodávány v černých lahvičkách proto, aby na světle nezatvrdly, ne aby do nich nebylo vidět. Píšete, jak jste skvlá nehtařka ( a veškerý podvod s výrobky jste vlastně odhalila ihned),a že to pozná i vaše 5-letá dcera, asi máte doma geniální 5-letou nehtařku, gratuluji vám. Co se jiná nehtařka učí roky, tak vaše dcera už umí a zná v 5letech. To je opravdu skvělé. Na výzvu odeslání kompletní vaší objednávky (tedy s nespokojeností" používaných a nekvalitních" výrobků), jste mi psala, že vše odesíláte na doporučení ČOI na naší firmu na dobírku. Opět jsem vám vysvětlovala, že takto nemůžete postupovat, a aby jste se řídila našimi obchodními podmínkami. Odeslat zboží doporučeně, pak bude překontrolováno a vystaven Dobropis na vrácené zboží. Reklamovala jste zahnutý štěteček na Primeru-je to výrobek od f. EXPA , mírně zahnutý štěteček byl konzultován s firmou , je v normě a přípravek neztrácí na kvalitě výrobku, zašlou mi nový štěteček. Gel- laky jsou plněny prodávající firmou ve fabrice ,po kontrole všech gel-laků jsou všechny lahvičky stejně naplněny, nevím zda jste si přečetla množství, které tam má být, je to 6ml, není to opravdu mnoho. Není to v naší kompetenci hlídat každou lahvičku. Proto ,pokud nejste spokojena se zbožím , zboží vraťte a budou vám vráceny peníze. Barevné pudry nám jsou prodávány jako barevný akryl od zahraniční firmy. Obsah barevných akrylů je opět v pořádku, všechny jsou naplněny stejně až po okraj dozičky. Po obdržení reklamovaného zboží na reklamaci nám do dnešního dne dlužíte fakturu k nakoupenému zboží, i to jsem vám snad odpustila. Jiný obchod by bez faktury na zboží vám peníze nevrátil. Toto vám neudělá ani kamenný obchod (chcete vrátit zboží, musíte předložit účtenku). Píšete, že jsme začali reagovat až po vaší výhrůžce českou inspekcí, ale do dnešního dne jsme se zatím nedopustili žádné chyby ani přestupku. Českou inspekcí,hygienou a ostatními státními orgány nám vyhrožujete už od prvního vaše napsaného emailu.Zboží které od vás přišlo, tak faktura byla vystavena 3.10.2014 a na vrácení peněz máme 14 dní podle občanského zákoníku, ale to vy jistě víte. Kolotoč začne jestliže zde uvidím další pomlouvačné a urážlivé pomluvy na produkty a výrobky z našeho e-shopu. Veškerou vaší korespondenci jsem předala naším externím právníkům a bude to pro ně skvělá kauza.
    Pokud máte v úmyslu mi ještě něco napsat, tak se pozdržte jakýchkoliv poznámek. Nebudu již odepisovat, pro mě je to uzavřená záležitost.
    Peníze vám budou vráceny na účet, jak jste uvedla.

  • c

  • je to banda podvodniku,dejte si na ne pozor.objednala jsem si sadu arylovych barevnych pudru ale misto toho mi přišla sada barevneho kašmiru a to jeste v každe nadobce byl jiny obsah.pak take gel laky ktere byli skoro prazdne a primer s ohnutym štětečkem . dokud jsem nezačala psat že to budu řešit s českou obchodni inspekci a žalobou tak byli hrozne husty ale ted slibili zaslani penez zpet.zatim tedy nic nepřišlo . maji posledni šanci do zítřka a pak začne kolotoč.jsou jine firmy kde muzete objednat a nenaletet tak to radeji zde neriskujte

  • Používám gel-laky a jsem spokojená i s rychlostí dodání, jen mě dost mrzí, že některé objednané barvy nejsou barvou ani podobné těm vyobrazeným. Tak třeba gel-lak Lobstr vyobrazen jako světlounce růžovo-fialová barva je ve skutečnosti jasně oranžová. Podobnou zkušenost jsem měla i u barvy Crazy. Chápu že odstíny nemůžou být zcela autentické, ale myslím že podobnost alespoň v druhu barvy by byla na místě.

  • právě sem pracovala z gelem neon blue-překrásný , holky doporučuju vám ho, ta barva se jim momořádně povedla,zatím byly všechny barvy super a mohu jen doporučit

  • Jsem velice spokojená z objednávkama,vždy jsem překvapená s jakou rychlostí mi příjde balíček a dárečky každýho potěší,máte moc krásný kreat.samolepky-zákaznice jsou nadšené,děkuji Simona Janíková

  • ??????????????????

  • Vendy: V tom případě nechápu proč mě nevyvedete z omylu v diskuzi a raději ji smažete... I když ten gel rozhodně v pořádku není. Je k ničemu ani míchat se nedá.

  • Dobrý den
    gel je naprosto v pořádku. S pozdravem Hart.

  • Petra: Mám podobnou zkušenost s upozorňováním na produkt v diskuzi u předmětu UV gel pastel blue, který absolutně neodpovídá obrázku. Můj příspěvek byl ale také smazán (dokonce dvakrát)... Takže mi nějak nejde do hlavy, proč tam ty diskuze vlastně jsou... Doporučuji tedy dát na zkušenost a ne na příspěvky v diskuzích, které jsou nejspíš jen povybírané z těch kladných.

  • Když nikdo nemá co dělat tak bude pořád rejpat, naši zákazníci jsou na tolik inteligentní že když vídí po registraci cenu za tři kusy, cenu za deset kusů a není tam napsáno že je to mix tak je jasné že je to za ten druh. A už nás prosím neotravujte a nakupujte tam kde si rozumíte. Nemáme čas se otravovat hloupostma, s přáním krásného dne Hart Václav

  • POZOR.Na laky konad dávají množstevní slevu,ale jen když jsou laky STEJNÉ BARVY,pokud si chcete koupit pět laků a každý jiné barvy,slevu nedostanete.Když jsem je upozornila,že by to měli na webovkách zdůraznit,napsali mi,že jsem trubka a prý nemám otravovat.Navíc jsem k lakům napsala do diskuze upozornění,mojí diskuzi vymazali a zamítli mi přístup.Dejte proto pozor na laky konad a jejich množstevní slevu,zřejmě to takhle bude fungovat i u destiček konad.