Přihlásit se a přidat příspěvek
  • krkolomný způsob vyřizování reklamací,jde o jednoduché vrácení nevyhovujícího zboží ve 14-ti denní záruční lhůtě, sledujte:

    Děkujeme Vám za vyplnění našeho reklamačního formuláře!
    Vaše reklamace byla systémově označena číslem xxxxxx.
    K úspěšnému vyřízení Vaší žádosti prosím učiňte následující kroky:
    a) vyplněný formulář vytiskněte a podepište
    b) zboží určené k reklamaci společně s formulářem řádně zabalte (originální obal, vnější obal, výplně…)
    c) zásilku zašlete na adresu:
    Ergocom, s. r. o.
    Reklamační oddělení
    Tatranská 860
    460 02 Liberec 2

  • Byl jsem na výdejním místě a obdivuji pevné nervy prodavaču-protože někteří lide......................

  • tadeas: SOUHLAS

  • NEDOPORUČUJU ŽÁDNÁ KOMUNIKACE, KDYBYCH TAM NEZAVOLAL TAK BYCH SE NIKDY NEDOČKAL ZBOŽÍ TAKÉ MĚLO PŘIJÍT PŘED VÁNOCI.
    SLÍBILI, ŽE HO POŠLOU ALE STEJNĚ NIC KAŠLU NA NĚ OBJEDNÁVKA ZRUŠENA...

    !!!!!!! NEDOPORUČUJU ŽÁDNÝ NÁKUP V TOMTO OBCHODĚ !!!!!!

  • 6.12. objednáno zboží (dodání do týdne) - objednávka potvrzena.
    Od 14.12. cca 6x urgence z mé strany, horor, protože telefon téměř nezvedají. Vždy slib, že zboží je už na centrále a expeduje se na pobočku.
    22.12. - poslední urgence - opět slib, do Vánoc už to nestihnou, takže ať si zboží nechají.

    Dám si tu práci a budu na Heurece klikat na Vámi nabízené zboží. Za každé kliknutí totiž musí inzerent platit - myslím kolem 3,- Kč. Doufám, že brzy zkrachujete.

  • Na doporučení známého jsem se rozhodla u vás nakoupit LCD. Skvělé ceny, rychlost dodání a i skvělá komunikace.
    Určitě vřele doporučuji.


    * Přehlednost, skvělá cena a rychlost.
    * Nakupovala jsem na doporučení známého.

  • K2O: Myslím, že lživé informace o dostupnosti zboží jsou největší slabinou tohoto obchodu.

  • Zkušenost s Libereckou pobočkou: dodací lhůty nestandartně dlouhé, pravděpodobně jsou to slepené 2 či více firem dohromady a spolupráce jim mírně vázne plus jako bonus velice nepříjemná a arogantní prodavačka.

  • Chtel jsem si u nich objednat zbozu,ale zarazilo me kdyz heureka vyhodila 4 shopy kde to zbozi maji a vsechny jsou smerovany na stejne adresy : mader.cz, elektrocr.cz atd.uz tohle ve me budi neduverivost a pak ctu komentare,tak ze asi nic...

  • Ano pane Ales,trefa do cerneho,od maderu dostanete pouze fakturu,ktera slouzi sice jako zarucni list,ale zaruku u autorizovaneho servisu sam neuplatnite. Navic maji ve smluvnich podminkach prodlouzenou zaruku na 2 mesice,kterou velice radi vyuzivaji. Velice rad bych slysel vyjadreni ČOI.

  • Aleš: Jsou to všeobecné obchodní podmínky,které vychází z povinností daných zákonem a vztahující se na všechno zboží - ne všechno zboží má autorizovaný servis, např. monočlánky. Samozřejmě můžete u vhodného typu zboží uplatnit reklamaci i v autorizovaných servisech; pokud tedy máte vyplněný záruční list. Nedělejme ukvapené závěry.

  • Dobrý den. Chtěl jsem si u vás něco objednat...ale pak jsem si přečetl obchodní podmínky..konkrétně reklamace. 3. Vadné zboží k reklamaci spolu s písemným oznámením o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese: Máder..bla bla. Ani slovo o autorizovaných servisech. Takže opět ŠEDÝ DOVOZ??

  • Tlumic: Objednávka nejspíše bude obnovena a snad vše dopadne dobře a zboží dostanu tento týden. V tom případě bych změnil pohled na eshop a pochválil snahu 2. pracujícího z eshopu.

  • Souhlasím s K20
    Uvedené zboží mělo být na skladě a nakonec ho vůbec nemají a to jsem se ještě ten den ujišťoval jestli je opravdu k dostání a bylo mi odepsáno:
    "Vaše zboží skladem je (poslední kus) a do konce týdne bude určitě u Vás."

    o cca hodinu později, objednávka zrušena...

  • mám zcela totožnou zkušenost jako K2O, jen s tím rozdílem, že já na zboží čekal skoro 3 týdny... A na webu samozřejmě pořád napsáno, že zboží je skladem...

  • Nedoporučuji, uváděné informace o dostupnosti jsou lživé. Po týdnu objednání kdy zboží mělo být skladem, mi po urgencích kde tedy mé objednané zboží je, napsali, že skladem není a mělo by přijít od výrobce až za další 3 dny. Na webu přitom celou dobu mají napsáno, že je skladem.

  • Chcete získat slevu 50,-?
    Slevu je možné získat na základě následujícího kódu:

    m9e0d3cyx1p46wp

    Tento kód můžete zadat při vytváření Vaší nové objednávky, přičemž po jejím potvrzení, již nebude možné tuto slevu znovu použít.

  • Taky koukám co k té telce mají navíc za 9 tisíc... :-)

  • Proboha co je to za obchod? Vždyť nabízejí za 25000m- plazmovku, která se prodává za 16000,- Kč
    (http://www.mader.cz/product/lg-plasma-tv-50pq6000)