Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ve středu odpoledne 14/8 vyzkoušeno osobně kolo na prodejně - ve čtvrtek 15/8 objednáno on-line a zaplaceno. V neděli když jsem si chtěl kolo vyzvednout obchod oznámil, že kolo bylo prodáno již ve středu někomu jinému a není skladem. Faktem je, že se jednalo o poslední kus, ale měli by si ohlídat web a nenabízet něco, co je 1 den již nedostupné. V úterý peníze vráceny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přes slib se neozvali.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nulová snaha nabídnout něco jiného

    Slečna mi sdělila, že nemají dres skladem a že dodavatel také nemá i přes to, že na webu jej skladem měli. Chápu, že se může stát, ale očekával bych, že bude mít snahu prodat třeba něco jiného. Holt doba se mění, už to není takové ten zájem o zákazníka:)