Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Naskytl se mi problém s doručením. DPD nechalo zboží na depu mimo město bez možnosti změny místa doručení a poté zaslali zboží zpátky na sklad. Když jsem se spojila se zákaznickým servisem, setkala jsem se s velmi arogantním personálem. Na otázku: ,,Je potřeba ještě z mé strany něco udělat?” Mi bylo odpovězeno: ne radši ne.

    Reakce obchodu LYŽE.CZ

    Ano to je ukázkový příklad totální neúcty k penězům a práci ostatních lidí.

    Pokud je problém s doručením(může se stát,jedná se o proces dvou lidí a pokud
    jeden nespolupracuje může nastat problém)
    Vyřeším to tak že si objednám to samé znovu přece se nebudu zdržovat kontaktem
    se zák.servisem přepravce nebo eshopu.

    Fakt že kvůli lenosti napsat jeden email hůlky za 1000kč "procestovali" 3x svojí hodnotu nikoho nezajímá,
    proč taky vždyť to zaplatí prodejce a peníze mi vrátit musej. Ale na recenzi si čas ihned najdu.


    P.S. Pokud svým jednáním někomu způsobíte škodu a zeptáte se "Můžu ještě něco udělat?"
    Je reakce "Radši ne" naprosto v pořádku a není v tom nic arogantního.

    TEAM
    LYŽE.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednáno a zaplaceno 21.11. s informací z web.stránek o dodání do 4-6 dnů.Zboží nedodání a zatím z obchodu žádná informace.
    Telefonní číslo nedostupné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Přišla mi jiná velikost, než jsem si objednala. Objednáno M/L, dorazilo XS/S
    • Odeslání mělo být do 2-5 dnů. objednáno 26.1.22, zásilka dorazila 8.2.22
    • Komunikace s obchodem žádná, ostatní eshopy napíšou dodací lhůtu nejsme schopni dodržet, akceptujete nebo chcete zrušit objednávku? Svou lyžařskou přilbu asi budu nosit v létě...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 7 dnechy objednávka ve stavu “vyrizujeme”. Více info nemám
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • chybí mi fakturu za zboží dosud

    Reakce obchodu LYŽE.CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení, faktury jsou zasílány automaticky mailem a může se stát že spadne do spamu nebo hromadné pošty.
    Jsme rádi, že se faktura našla :) a společně můžeme šetřit životní prostředí.

    S pozdravem
    TEAM LYŽE.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikují
    • Přes příslib dodání po několika urgencích objednávku zrušili

    Raději se emailem předem informujte jestli zboží budou mít. I když mě ani toto nepomohlo

    Reakce obchodu LYŽE.CZ

    Dobrý den,
    tato situace kdy zásilka od dodavatele byla ztracena nás velice mrzí.
    TEAM lyze.cz