• Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Běžný obchod.
    • Personál.

    Buďte při jednání velmi opatrní.

    Reakce obchodu Lyžárna

    Tento zákazník zakoupil zboží a následně ho za pár dní vrátil. Peníze mu byly bez problémů vráceny! Hodnocení na náš obchod přišlo až po 3 měsících. Po telefonickém rozhovoru s tímto zákazníkem, co bylo špatně z naší strany, nám zákazník nebyl schopen odpovědět s čím vlastně byl nespokojen!!!
    Takže asi tak na vysvětlenou! :-) Díky

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlost dodání,cena
    • testovací lyže hodně poškozené a to nejde po internetu poznat

    obchod je super,ale měl by u použitých výrobků/testovací lyže/upozornit na míru ppoužití

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Učinila jsem objednávku s osobním odběrem, přišlo mi potvrzení o přijetí objednávky a to bylo vše. Za uplynulých 14 dní mi nepřišla výzva k vyzvednutí objednávky, ikdyž zboží bylo skladem. Z toho důvodu dávám nedoporučuji. Zboží jsem si potom koupila na prodejně, kde ho též měli skladem.

    Reakce obchodu Lyžárna

    Dobrý den, výzva k vyzvednutí zboží byla odeslána hned po obdržení objednávky. Bohužel email byl označen jako spam, což se někdy může stát a tím pádem nebyl v doručené poště. Zboží bylo nachystáno na prodejně k odběru. Vše bylo kladně vysvětleno.