Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednal jsem si pár objímek 2.4. s tím, že měly být skladem. Předpokládaná doba doručení 9.6., což samo o sobě je na e-shop poměrně dlouho, ale budiž. Bohužel ani devátého nedorazily,když jsem jim volal, tak prý zjistili, že jich nemají na skladě dost. Nakonec dorazily 12. .
    Asi mně štve, když obchod něco pokazí a neozve se zákazníkovi a zkouší, jestli si toho "nevšimne", nebude to řešit, nechá to vyhnít.
    Zboží ve výsledku ok, ačkoli to rozšroubovani objímek, když se jednou zavřou je hrůza a běs, snad to nebudu muset hned tak dělat.

    Reakce obchodu LXF.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Váš případ jsme prověřili a potvrzujeme uvedené nedostatky. Omlouváme se za negativní nákupní zážitek. Nastalá událost je pro nás motivací a námětem na zlepšení našich interních procesů. Tok objednávek funguje plně automaticky. U vaší objednávky nastala neočekávaná skladová nedostupnost objednaných produktů. Celý náš proces následně zafungoval nestandardně... V celkovém objemu objednávek jsme uvedený případ nezachytili. Chceme být transparentní, proto systémy vylepšíme :-)

    Pěkný den, Jan Pánek LXF.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Špatně vystavena faktura, nemožnost opravy, zklamáni

    Reakce obchodu LXF.cz

    Dobrý den, pane Lukine,

    děkujeme za recenzi. Většina negativních hodnocení nás dokáže posunout k lepšímu zákaznickému servisu, za což jsme rádi, protože to je náš cíl. Bohužel v tomto případě musím dát za pravdu našemu týmu LXF.cz. Údaje na faktuře nelze měnit více než 1,5 měsíce od provedení objednávky. Účetní doklady byly odevzdány k daňovému přiznání, které máme každý měsíc. V rámci měsíce samozřejmě změna možná je. Také je třeba podotknout, že špatně zadané údaje jsou vaší kompetencí, kdybychom Vám dokázali pomoci rádi to uděláme. Pěkný den, Jan Pánek LXF.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Chyba v sortimentu,zboží na stránkách nebylo na skladě.

    Reakce obchodu LXF.cz

    Dobrý den pane Boček,

    děkujeme za recenzi. Dostupnost zboží je uvedena na kartě produktu. Některé položky jsou s dostupností do 10-ti dní. Sortiment zboží neustále rozšiřujeme a položky z Vaší objednávky již držíme běžně skladem. Věříme, že budete příště spokojen.

    Pěkný den,

    Jan Pánek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • E-shop uvádí zboží skladem i u položek, které skladem nemá.
    • 10 dní od objednávky a zboží stále nedorazilo.

    Nabízí zboží, které nemají skladem.

    Reakce obchodu LXF.cz

    Dobrý den pane Chyška, za špatně uvedenou dostupnost se omlouváme. Usilujeme o relevantní informace. Děkujeme také za recenzi motivuje nás k dalšímu zlepšování procesů. Nutno podotknout, že jsme Vám dali také ihned po vytvoření objednávky tuto skutečnost o nedostupnosti zboží na vědomí. Vybral jste si, že vyčkáte na kompletní dodávku zboží, za cenu zdržení objednávky. Pěkný den Jan Pánek - LXF.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Powerbanka ani nepřišla obchod mel status skladem ale ten byl klamný obchodnik me informoval ze bude skladem az tak možná za pul roku

    Reakce obchodu LXF.cz

    Dobrý den pane Hošic,

    děkujeme za recenzi a omlouváme se za komplikace. Snažili jsme se Vás alespoň obratem kontaktovat se zmíněnou nedostupností.
    Věříme, že příště lépe splníme Vaše očekávání.

    S pozdravem, Jan Pánek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lživé údaje o skladové dostupnosti
    • Přiznají to až dva dny poté, co mají zboží zaplaceno

    Jeden z mnoha e-shopů, které v honbě za ziskem lžou o skladové dostupnosti. Ačkoliv mají zboží označené jako skladem, po objednání "skladového" zboží a jeho zaplacení se nejdříve dva dny nic neděje. Na dotaz odpoví, že "zítra expedují". Místo toho však další den dodají, že dodavatel to skladem nemá a na námitku, že měli uvedeno "skladem", nikoliv "dodavatel dodavatelova dodavatele to možná má na svém skladě" argumentují, že je to normální. Není. Je to podvod na klienty. Dost jste mi zkomplikovali předvánoční nákup, zbytečně jsem ztratil tři dny čekáním na zaplacené zboží a nakonec jsem koupil jinde. Tento obchod rozhodně nemohu doporučit.

    Reakce obchodu LXF.cz

    Dobrý den pane Kolář,

    děkujeme za Vaši recenzi. Máte pravdu, jedna z položek Vaší objednávky nebyla skladem. Za chybný údaj i komunikaci se omlouvám. S kolegy jsme Váši stížnost prověřili a vyvodili jsme z ní důsledky tak, abychom podobné situace minimalizovali.
    Objednávku jste vytvořil 16.12. v 14:46 a již 18.12. v 13:45 byla objednávka po dohodě s Vámi stornována. Tedy formulace "nejdříve dva dny nic neděje" není pravdivá.

    Přeji Vám klidné svátky a úspěšný vstup do roku 2020.

    V úctě, Jan Pánek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobré ceny, to je vše
    • Zboží nemají skladem a dodávky nejsou schopni vykrýt v termínech které uvádí

    Jen kvůli ceně nemá význam v toto obchodu nakupovat ,poněvadž Vám zboží stejně nedodají.

    Reakce obchodu LXF.cz

    Díky za Váš názor. Firma se během dubna 2016 stěhuje do větších a lepších prostor, což v konečném důsledku pozitivně pocítí také koncový zákazník. Objednávky nabírají skluz. Jsme si toho vědomi, omlouváme se, snad budete příště více spokojen. Tým Luxifer CZ