Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    To zboží je otresny jen lež žádný účinek to je na vyhoz do popelnice jen okrádají lidi nejhorší obchod nedoporučuji žádné geli na vlasy to byl nějaký maglaiz fujjjj letěl hned do popelnice zahození peníze nejlepší nakupovat v ROSSMANN a Teta tam mají kvalitní zboží . Jsem ponaučení nikdy nenakupovat u vás

    Reakce obchodu Luxusní holení

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, které bylo nejspíše ovlivněno tím, že jste nebyl s produktem spokojený.
    např. rychlost dopravy jste ohodnotil nijnižší známkou, přitom jsme objednávku obdrželi 9.1. odpoledne, 10.1. vyexpedovali
    a 11.1. jste ji převzal.

    Co se týče produktu, tak chápu, ne vždy "sedí" nějaký stylingový produkt úplně všem. Jedná se o gel na vlasy L3VEL3 s černým pigmentem pro zakrývání šedin. Po Vašem emailu jsem Vám nabízel, že produkt vezmeme zpět i částečně použitý a vrátíme Vám peníze. Také jsem se ptal na konkrétní důvody, proč nejste s produktem spokojený a dostalo se nám jen odpovědi se slovy hnus, zloději, lži atd. Bohužel bez oboustranné komunikace je těžké řešit jakýkoliv problém.

    Vzhledem k našemu hodnocení na Heureka.cz je při nejmenším jasné, že zloději nejsme a každý problém se snažíme vždy řešit osobním přístupem.

    Michal Byrtus z Luxusní-holení.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • komunikace na chatu byla super, paní pomohl a byla ochotná
    • ze strany ČP NEBYLO DORUČENÉ

    ze strany ČP byla zásilka doručená na adresu odesílatele, POTÉ SE VRÁTILO NA SKLAD ČP A PO ŽÁDOSTI DORUČIT NA MOJÍ ADRESU BYLO VRÁCENO ODESÍLATELI

    Reakce obchodu Luxusní holení

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel tohle byl chyba České pošty, kterou ovlivnit nemůžeme. Nám byla podaná informace, že příjemce odmítl zásilku převzít a proto nám bylo zboží vráceno zpět.

    Navíc tel. kontakt na Vás nefunguje, číslo neexistuje.

    Každopádně nabízíme více druhů přepravy, takže věříme, že příští objednávka bude doručena v pořádku.
    Pěkný den.
    Michal Byrtus - Luxusní-holení.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Holící strojek holí špatně. Ucpává se

    Reakce obchodu Luxusní holení

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, které primárně slouží pro zkušenosti z eshopem (rychlost doručení, zkušenost s reklamací atd.), nikoliv se zbožím.

    Mrzí nás , že nejste se strojkem spokojený, každopádně strojky Feather AS-D2 jsou jedny z nejlépe hodnocených holicích strojků jak v českých, tak i zahraničních forech.

    Doporučuji si pročíst náš článek, jak se správně holit:
    https://www.luxusni-holeni.cz/jak-se-spravne-holit/

    Pokud strojek pravidelně během holení oplachujete ve vodě, tak k ucpávání nemůže dojít.
    Případně se nám ozvěte a rádi Vám poradíme.

    Pěkný den.
    Michal Byrtus
    Luxusní-holení.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Vaše dodací lhůty jsou velice Slaby

    Reakce obchodu Luxusní holení

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení na Heureka.cz.

    Co se týče dodacích lhůt, tak jsou vždy uvedeny na eshopu
    a pak také v potvrzovacím emailu . V době objednání bylo na eshopu
    uvedeno, že skladem je 1 ks a Vy jste si objednal 5 ks.
    Proto v nákupním košíku a i v emailu byl termín dodání
    do 30.9.

    Z naší strany proběhlo tedy vše korektně a v pořádku.
    Na eshopu uvádíme reálnou skladovost a při objednání zboží,
    které je skladem, odesíláme ještě týž den. Také máme od Heureka
    uvedenou průměrnou dodání objednávky 1,9 dne.

    Mějte pěkný den.
    Michal Byrtus
    Luxusní-holení.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží přišlo poškozené!!!!!!
    Bohužel někdo neumi balit

    Reakce obchodu Luxusní holení

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. V prvé řadě bych rád podotkl, že pokud je něco v balíku poškozené, tak je vhodné nás kontaktovat. Vždy se to snažíme řešit výměnou za nový kus. Vzhledem k tomu, že Vaše objednávka byla velkoobchodní a těch položek v balíku bylo hodně, tak se to balí hůře, ale o to víc se jim holky na skladě věnují.

    Bohužel se nedá předejít tomu, že se přepravci k balíku ne vždy chovají tak, jak mají.
    Dnes Vám zavolám a problém s poškozeným zbožím vyřešíme.
    Pěkný den.
    Michal Byrtus

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednával jsem zboží které bylo v popisku označené jako skladem. Peníze za objednávku jsem posílal na účet v pondělí a po více jak týdnu zboží nikde. Po týdnu přišel pouze email s tím, že se objednávka vyřizuje.

    Reakce obchodu Luxusní holení

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi. Mimo jiné jste si objednal produkt Lea šampon na vousy, který v době objednání nebyl skladem (tato informace byla uvedena jak v košíku, tak i v emailu, který Vám přišel hned po odeslání objednávky). U zboží, které skladem není, je také vždy uveden termín dodání - u tohoto produktu bylo 30.1.2018.
    Pěkný den.
    Michal Byrtus

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost

    Přehlednost a rychlost je super. Jen stáří výrobku není úplně ok. Noberu Sandalwood balzám na vousy 60 ml mi dorazil sice dle data v pořádku, ale byl s prasklou krustou na povrchu, tedy vyschlý a hůře se s ním pracuje. Jinak nákup v pořádku...

    Reakce obchodu Luxusní holení

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Staří výrobku Noberu je v naprostém pořádku. Konzistence je dána složením výrobku a to my ovlivnit nedovedeme. Každopádně ve Švédsku objednáváme co 14 dní, takže není možné, aby šlo o starý kus. Pokud nejste s výrobkem spokojený, tak je dobré nás kontaktovat a produkt není problém vrátit. Doporučili bychom Vám jiný, který Vám konzistencí bude více vyhovovat.

    Pěkný den.
    Michal Byrtus - Luxusní-holení.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednal jsem si rozprašovač a ani ve snu mne nenapadlo, že dorazí bez nádržky. K čemu mi to je ?

    Reakce obchodu Luxusní holení

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. U Vámi koupeného produktu máme psané toto: "Vhodné pouze na lahev o objemu 400 ml, která není součástí balení." Každopádně zboží není problém do 14 dní od doručení poslat zpět, vrátíme Vám peníze. Pěkný den.
    Michal Byrtus

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Velký výběr.
    • Příšerný zákaznický servis.

    Reakce obchodu Luxusní holení

    Dobrý den,
    díky za Vaši recenzi. Můžete nám prosím popsat Váš problém se zákaznickým servisem? Zboží bylo objednáno 14.12., o den později bylo zboží vyexpedováno. Neevidujeme k Vaší objednávce nějakou stížnost či reklamaci.
    Díky.
    Pěkný den.
    Michal Byrtus

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • proč se ptáte na výhody když se neptáte ani na to co vlastně jsem měl za problém xD
    • nevím

    Zboží za docela velkou cenu přišlo ani ne v poloviční gramáži, než bylo uvedené na obalu...

    Reakce obchodu Luxusní holení

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi. Vždy je dobré, pokud máte problém, se nám ozvat. Neevidujeme u Vaší objednávky žádnou reklamaci. Navíc jste si objednával dárkovou sadu, kde je produktů více. U ktereho produktu byl tedy problém s gramáží?

    Navíc tel. číslo uvedené v objednávce je vypnuté, takže se s Vámi nemohu spojit, abychom to vyřešili.

    Pěkný den.
    Michal Byrtus

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Ve srovnání s konkurencí mnohem delší dodací doba.

    Reakce obchodu Luxusní holení

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Objednávku jste provedl mezi svátky, kdy jsme na shopu měli avizované, že máme inventuru. Navíc jste objednal zboží, u kterého nebyla dostupnost Skladem. Bohužel naskladňování zboží po Vánocích je díky inventurám výrobců také trochu pomalejší.
    Pěkný den.
    Michal Byrtus

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Vybornz vyber specializovaneho tovaru

    Nakolko som si objednal produkt za 470CZ a pani v ochode nepremenila CZK na €, ked som si prisiel vyzdvihnut zasielku, vypytali si odo mna ,,470€", takze ma moc nepotesilo, ze som ich musel kontaktovat a nasledne sa vybrat pre zasielku zase na dalsi den.
    Sme len ludia, stane sa. Ale pani by si nabuduce mala dat pozor, aku menu zadava pri vytvarani objednavky.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    trosku slabsi baleni (noviny jako vycpávka), ale dostačující (objednal jsem si kovový holící strojek).