Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Doporucuji rychly a bezpecny nakup knih

  • Doporučuji, dobrá komunikace, rychlost.

  • Nejsem spokojená. Zakoupila jsem produkt, na který jsem čekala dva týdny, aniž by sami napsali, co se děje, musela jsem se ozvat sama, poprvé jsem zde něco zakoupila a taky naposled. Žadná komunikace z jejich strany a hrozná dlouhá doba dodání.

  • 27.3. jsem na [email protected] psala s dotazem a problémem a ten doteď nebyl vyřešen. Bylo mi řečeno, že to bude předáno dál a stále nic. 4.5. jsem poslala další e-mail a na ten mi bylo odpovězeno 14.5., takže příště radši objednám u konkurence, protože tam jsem nikdy problém neměla.

  • Bohužel jsem si nepřečetl před objednávkou recenze ci diskuzi.....
    Doporučuji všem poškozeným obrátit se na Českou obchodní inspekci...
    Takováhle jednání se zákazníky musí přestat....

  • Děkujeme moc za pomoc slečnám z pobočky Plzeň Plaza (ze dne 17.12.2023). Milé, ochotné a s doporučenou knížkou od nich jsme u dcery zabodovali. Super obchod.

  • Otřes, zde už nenakoupím! Knihy celkem za 1500 korun a všechny přišly naházene v krabici a nezabalené, tudíž v zimním chladném počasí zvlhly a strany jsou pokroucené! Opravdu hrůza, člověk tam nechá prachy za ty jejich nehorázný ceny a ještě to ani nepřijde nepoškozené.

  • Dobrý den,
    balík přišel rychle, a ceny byly dobré, ale zboží bylo mírně poškozeno. Balík obsahoval hliníkovou lahev, která byla promáčknutá a Lego krabičky také mírně pomačkané. Nebudu zboží vracet, protože mi to nestojí za režii okolo, ale mrzí mě to. Dopravce: Zásilkovna

  • Dobrý den. Zatím vždy velká spokojenost s firmou Luxor.cz

  • Objednala jsem si zboží přes eshop,které jsem následně i zaplatila.
    Objednávku jsem pak hned stornovala.
    Do dnešního dne peníze nevrátily.
    Za mne nedoporučuji!

  • Kouoeny figurky funko, vše pripraveno na pobočce,prijemna obsluha,super cena. Moc dekuji.

  • Jako knihomol občas dostanu jako dárek poukázky do Luxoru, tak ho vnímám tak, že si tam jdu pro dárek (což je ještě lepší než nakupovat :)). Je skvělé, že si mohu vybrat v klidu na eshopu, zvolit osobní odběr (kdy cestou mezi regály ještě okoukávám co jde) a k zaplacení použiju poukázky. Vždy skvělý výběr a milá obsluha :).

  • 13.12.2021 objednána kniha, kterou dle eshopu mají na skladě. Objednáno na dobírku s doručením přes Zásilkovnu s předpokládaným doručením do 20.12.2021. Ten den nic nepřišlo, ani se neomluvili. Tentýž den volám na infolinku, co je s mojí objednávkou. Slečna říká, že to zaurguje, ať to rychle vyskladní. Kulový s přehazovačkou. 21.12. mi přišel email, že na tom pracují, což je mi k prdu, když to nestihnou doručit do Vánoc. Nakonec jsem knihu koupila jinde, kde byli mnohem ochotnější a příjemnější. Btw v Palladiu by to chtělo upravit přístup pro kočárky, ne zabarikádovat výtah krabicema, aby se tam člověk nemohl dostat!!! Za mě tohle knihkupectví už nikdy ani eshop, ani pobočka.

  • Vše proběhlo v pořádku, rychlé vyřízení :)

  • Obchod mi za negativní recenzi jako omluvu zaslal slevový kupón v hodnotě 100,-. Nepřekvapivě nešel použít, po upozornění zaslán s omluvou druhý, opět nepoužitelný. Další reakce nulová, nejhorší eshop ze všech, ve kterých jsem kdy nakupoval.

    • Abych obchodu nekřivdil , reakce obchodu jsem se nakonec dočkal. Navrhli opravdu nestandartní řešení - dovolili mi vybrat zboží v hodnotě až 200,-, které mi pošlou zdarma. Strávil jsem asi 15 minut hledáním zboží, které by odpovídalo uvedeným parametrům a zjistil, že se jedná o další ztrátu času s Luxorem. Pro jistotu mi nebyl zaslán ani dotazník spokojenosti.

  • Zatím tedy negativní zkušenost. Dne 14.9.2021 jsem si objednal jsem si zboží, u kterého bylo stanoveno datum doručení 23.9.2021 a vyzvednutí na pobočce v Mladé Boleslavi. Zboží mi bohužel k tomuto dni nedošlo, nicméně na ostatních kamenných prodejných bylo skladem již několik dní předem a je skladem i nyní. Na dotaz, zda mohu se zbožím počítat mi bylo řečeno, že se čeká na dodávku z extérního skladu.

    To opravdu v roce 2021 nefunguje zasílání mezi pobočkami a zákazník tak musí čekat déle než je nutné? Navíc informace o zpoždění dodávky atd. neexistuje.

  • Hodně negativní zkušenost, klamání zákazníka. Objednala jsem knihu za 1099 Kč, nabízenou jako "na skladě", okamžitě zaplatila a dostala zpětně potvrzovací email s datem dodání 26.7.2021. Druhý den další email s tím, že bohužel knihu nemají. Nesolidní jednání. Už nikdy.

  • Přidávám se také do řady nespokojených zákazníků obchodu Luxor. cz. Objednala jsem mým blízkým k Vánocům 6 knih 12.12.Poslali mi mail, že objednávku přijali, seznam všech knih, žádná zmínka o tom, že nějakou nemají! Pouze se omlouvali, že dodávka se trochu zpozdí a knihy dostanu 21.12.vzhledem k velkému množství zásilek. Zdálo se mi to docela dlouho, ale byla jsem ráda, že vše vyřídím jednou objednávkou. Dnes je 23.12.a nic mi nepřišlo!Po telefonátu na informace jsem se dozvěděla, že jsou některé knihy momentálně vyprodané a tak čekají, až bude objednávka kompletní! Kdyby pravdivě informovali na Heuréce, že knihu mají vyprodanou, byla bych si ji objednala u jiného prodejce. Letos jsem objednávala všechny dárky k Vánocům po internetu a byla jsem spokojená, pouze v Luxor. cz mě velmi zklamali. Kdyby se třeba domluvili, jestli nechci poslat alespoň to, co mají, ale bohužel od prvního mailu už komunikace žádná, takže velké zklamání. Pokud byste chtěli knihu z tohoto obchodu,třeba jako dárek k určitému datu,nedoporučuji. Ještěže jsem měla knihy na dobírku, dovedu si představit, jaké by byly potíže s vrácením peněz!

  • Hrozná zkušenost s touto firmou zboží přijde jen část a propagují to jako celou dodávku. Nedoporučuji .

  • Děsná zkušenost. Zboží nedoručeno včas a údajně doručí jen část objednávky. Zboží přitom vše vydávali za položky skladem.

    • Bohužel se mi stalo to samé a jak to dopadlo ?