-
Obchod mi nedal vědět že nemá fyzicky polozku kterou jsem si objednal a při koupi se jevila jako položka "skladem". Až po kontaktování emailem v den, kdy objednávka měla být již dávno doručena (a nebyla), mi bylo sděleno že položka není skladem, a že ji pro nás sháněli! Peníze z účtu nám přitom již stáhli, ale zboží, ani jeho část, nebylo doručeno. Příšerná zkušenost, již NIKDY více!!!
-
Normálně nakupuji přímo na kamené pobočce – nemohu tedy přidat klasickou recenzi obchodníka. Přesto bych chtěl, alespoň nějak, vyjádřil svou naprostou spokojenost s knihkupectvím Luxor. Nejčastěji nakupuji na pobočce Luxor Moritz v Olomouci. Vždy jsem se tam setkal s ochotným a příjemným personálem, výborným výběrem a v 99 % případů i s bezchybným stavem knih.
-
U knih, po kterých je větší poptávka nebyl s dodáním problém, ale už se mi dvakrát stalo, že jsem si objednal cizojazyčné publikace, které nabízeli v e-shopu skladem a po měsíci přišel e-mail, že kniha nikde není a že objednávka byla stornována, přičemž položka zatím z e-shopu v tichosti zmizela. V tomhle by to chtělo větší pořádek.
-
Po telefonu jsem musel prodavačce spelovat písmenko po písmenku u anglického názvu, čili nechápu kritéria pro nábor jejich zaměstnanců. Kapitolou samou pro sebe je jejich oddělení komiksů, kromě těch, které byly ve fólii se nedalo vybrat. Natrhnuté rožky, pokrčené přebaly knih, jedním slovem hrůza a děs. Mluvím o pobočce Neoluxor OC Zlaté Jablko Zlín. Prodavačky rovněž nejsou dvakrát příjemné
-
Několik týdnu prodává obchod i LP. Jde o novou službu a zřejmě ještě ne zcela dotaženou. Při prvním nákupu jsem při vyzvedávání alba od Jethro Tull s úsměvem přijal dotaz prodavače, který se po chvilkovém hledání zeptal, zda neznám autora? :) U druhé objednávky jse se již tolik nesmál. Nejdříve jsme měl zmatený telefonický hovor z prodejny, že LP Pink Floyd: Wish You Were Here již na jejich prodejně nemohu vyzvednout, ale lze tak učinit na jiné za vyšší cenu a pokud souhlasím, tak mou objednávku přesměrují na tuto prodejnu. Samozřejmě LP nebylo ani tam a oznámili mi to obratem. Ztratil jsem několi dnů. Ale i to je nakonec k něčemu dobré. Donutilo mě to hledat jinde a nalezl jsem tak stejné zboží ještě o 10% levnější v jiném obchodě. Tak, kdo chcete, tak také více hledejte...
-
Barbora Pszczolková: Dobrý den, omlouváme se za chybu. Nejspíše se jednalo o momentálně neaktuální informaci. Dnes jsme tuto knihu na Heurece kontrolovali a již neukazuje, že by u nás měla být dostupná. Sehnat u nás ale můžete verzi "Bohatý táta, chudý táta pro mladé". Ještě jednou se omlouváme, a doufáme, že se vám knížku podaří sehnat. (Lucie)
-
Dobrý den,
celkem by mě zajímalo, jelikož hledám knížku - Bohátý táta, chudý táta. Najela jsem tedy na heureku a ukázalo mi, že jí tedy máte skladem. Když mě to přesměrovalo na váš web, tam máte napsané, že skladem není. Aspoň si to opravte, jelikož jsem byla v úplné euforii, že konečně nějaký eshop tu knížku má a když pak vás to tedy přesměruje na eshop.. Zklame, když není skladem. A tady je napsané že ano. -
Velmi mne zklamali, 13. prosince měli u knihy uvedeno skladem, proto jsem ji objednala. Slibovali dodání do 5 pracovních dnů, bohužel neproběhlo, na můj e-mail vůbec nereagovali, po telefonu mi ani po týdnu nebyli schopni říct, zda kniha bude a 22.12.(10 dní od objednání) mi sdělili, že kniha nebude, opravdu skvělý vánoční dárek. Měli by si ve skladu udělat pořádek a nabízet jen to, co mají opravdu skladem.
-
Nevím jak tento obchod řeší vnitřní distribuci mezi pobočkamy a skladem, ale měl by zvážit outsourcing vnitřní distribuce prostřednictvím české pošty, i touto službou by knížky byly připraveny k vyzvednutí možná rychleji. V dnešní době mít takove dodací lhůty je nehoráznost sama.
-
Jelikož jsem oficiálně knihy neobjednávala přes e-shop, nedostala jsem tedy formulář k recenzi obchodu, ale i tak bych ji chtěla napsat alespoň sem.
Chtěla bych totiž Neoluxoru poděkovat za velmi vstřícný přístup k zákazníkovi, ochotu a rychlost!
Měla jsem zájem o dva boxsety knih, které už nebyly jinde dostupné. TŘI jiné internetové obchody knihy slíbily, ale ani jeden nebyl schopen knihy sehnat (i když si je předem nechali zaplatit, ale to už je jiný příběh). Neoluxor je ve svém e-shopu také již neměl, ale zkusila jsem tedy aspoň napsat mail, jestli by nebyli schopni knihy sehnat.
Byli. Slíbili, že je seženou do 3 týdnů. Po už i tak dlouhém čekání jsem souhlasila, že počkám. Knihy přišly do 14 dnů, komunikace s cizojazyčným oddělením výborná, knihy mi pak do druhého dne zdarma zaslali z Prahy i na pobočku v ČB.
A jako bonus - na pobočce velmi milá obsluha a ještě jsem na knihy mohla uplatnit slevu od O2 15% - tudíž mne knihy vyšly ještě o 300 Kč levněji. Celkem tedy o 700 Kč levněji než u konkurence, která knihy ani nedokázala sehnat.
Jsem tedy více než spokojená a dnes jsem si objednala další knihy. Doufám, že i další obchod bude takto bezproblémový!
Děkuji, K. Štíchová -
NEDOPORUČUJI tento obchod.:
do dotazniku jsem nemel sanci napsat z jakeho duvodu:
po objednani tri knih mi prisel potvrzovaci email, ze jsou vsechny tri pripraveny k osobnimu vyzvednuti na pobocce Vaclavske namesti.
Pri vyzvednuti na zminene pobocce tam byly pouze dve knihy, s tim ze treti je jiz bouhzel vyprodana!
treti titul jsem pote jiz nesehnal a tudiz budu muset vyckat na dotisk, ovsem od Neoluxoru to rozhodne nebude!!!
Robert Klekner -
Já jsem vždy knihu dostala včas a dobrém stavu.
-
Nedorazil mi aktivacni email po objednavce k naslednemu ohodnoceni obchodu na Heurece, evidentne zamerne, tak pisi sem.
Predne, nejsem chronickym stezovatelem, tyto veci normalne vubec neresim, ani na to nemam cas, ale pokladam za slusne informovat zakazniky o me zkusenosti.
Sumasumarum byl totiz nakup v tomto obchode zatim nejhorsim, ktery jsem kdy na internetu absolvoval. A ze jsem jich jen za posledni tyden provedl kolem 15, vsechny byly bez problemu.
V int.obchode Neoluxor jsem si vybral zamerne jeden titul, ktery na internetu mela jen 2 knihkupectvi. Mel statut SKLADEM, objednal jsem ho tedy i za vyssi cenu. Nasledne jsem si asi po hodine rozmyslel, ze objednam pro pritelkyni jeste jednu knihu a pozadal jsem obchod, aby mi objednavky spojil a informoval mne emailem, ze je vse v poradku.
2 tydny zadny email, stav expedice, slouceni objednavky, nic! Psal jsem tedy, co se deje. Kniha byla udajne jen jedna a cirou nahodou byla poskozena.. Nepokladali ale zrejme za dulezite mne informovat, zrejme mi vse chteli poslat az za rok vytisknou novou edici.
Nicmene seriozne mi nabidli, ze mi 2.knihu poslou a daji mi jeste postovne zdarma. Vybral jsem si tedy knihu nahradni, misto one, ktera tedy byla ponicena a cekal na ni. Tyden zase vubec nic. Zadne potvrzeni objednavky, zadne datum expedice, naprosto nic. Jelikoz jsem vse delal s predstihem, diky teto firme jsem propasl termin, na ktery jsem objednavku potreboval. Knihy totiz nakonec dorazily az po dalsim tydnu a vikendu. Bez jakekoliv omluvy, informace o expedici, zrejme ani cislo na mne nepredali firme DPD, cili nikdo mi nevolal a tak me napoprve nezastihli.. A zaverem mi UCTOVALI POSTOVNE, ktere slibovali, ze nebudou.
Moje rada tedy zni - v tomto eshopu s timto pristupem k zakaznikovi ROZHODNE NENAKUPOVAT!
Vse jsem schopny podlozit emaily, pokud by mela spolecnost jen trochu zajem jakykoliv z mych argumentu zpochybnovat.
Dekuji.