Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Brýle byly poškrábáné a semišové pouzdro špinavé

    Reakce obchodu Luxbryle

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše špatná zkušenost. Samozřejmostí je pro nás okamžitá výměna v případě reklamace. Stačí napsat email nebo zavolat a ihned vzniklé komplikace řešíme ke spokojenosti zákazníka, který je u nás na prvním místě.

    Prozatím od Vás nemáme jakoukoliv zprávu, prosíme o zaslání emailu na [email protected] společně s fotografiemi poškozených brýlí a pouzdra.

    S pozdravem,
    Zákaznický servis - LUXbrýle.cz

  • Poslaly to na jinou balíkovnu,

    Reakce obchodu Luxbryle

    Dobrý den,

    v případě, že došlo k pochybení, je vždy vše řešeno k Vaší spokojenosti. Balíkovna je zadávána systémově, podle Vámi uvedeného PSČ. Pokud byl balíček zaslán na jiné výdejní místo Balíkovny, stačí nás jen kontaktovat, balíček prověříme, včetně zadaných parametrů ohledně doručení a následně chybu napravíme.

    S pozdravem a přáním krásného dne,
    LUXbrýle.cz

  • Bohužel nemohu hodnotit nebo mi zásilka ještě nedorazila.

    Reakce obchodu Luxbryle

    Dobrý den,

    u Vaší objednávky se jedná o dioptrické brýle, které se zhotovují na zakázku a přesně na Vaše oči. Zhotovení trvá 10 - 14 pracovních dnů, jak je psáno v popisu produktu a i jsme Vás o tom informovali při naší emailové komunikaci. Vaše objednávka byla zadána 8.2.2023, platba byla přijata 9.2.2023 a ihned jsme zadali Vaše brýle ke zhotovení našim optikům. Na Vaší objednávce pracujeme teprve 5. pracovní den, a tak Vám brýle nemohly být prozatím doručeny.

    Mrzí nás Vaše negativní hodnocení zde, které nemá opodstatnění. Jakmile budou brýle hotové, ihned bez prodlení odešleme.

    Přejeme Vám krásný den,
    LUXbrýle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Rychlé dodání

    Reakce obchodu Luxbryle

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi a Vaše hodnocení. Budeme rádi za podněty ke zlepšení, případně informace s čím jste byla nespokojena a co můžeme zlepšit, aby Vaše hodnocení bylo "stoprocentní". Prosíme o zaslání emailu na [email protected].

    S pozdravem a přáním krásného dne,
    LUXbrýle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Bryle dorazily poškozené. Přesněji bez jedné gumové pacičky, ktera se opírá o nos. Takto nelze brýle nosit. Budu reklamovat.

    Reakce obchodu Luxbryle

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše špatná zkušenost. Samozřejmostí je pro nás okamžitá výměna v případě reklamace. Stačí napsat email nebo zavolat a ihned vzniklé komplikace řešíme ke spokojenosti zákazníka, který je u nás na prvním místě.

    Prozatím od Vás nemáme jakoukoliv zprávu, prosíme o zaslání emailu na [email protected] společně s fotografiemi poškozených brýlí.

    S pozdravem,
    Zákaznický servis - LUXbrýle.cz

    • objednavka nedodana, komunikace zadna

    9.12.2021 objednavka prijata
    9.12.2021 platba prijata
    dnes t.j. 13.1.2022 obj.c. 016703 objednavka stale nedorucena
    Velke sklamani.

    Reakce obchodu Luxbryle

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nebyla s naším eshopem spokojena. Avšak dle kontroly celé Vaší objednávky nebyly zadány kompletní parametry pro realizaci dioptrických brýlí, na což jsme Vás upozornili emailem ihned 9. 12. 2021. Bohužel jste nám na email nezareagovala.
    Následně jsme Vám nabízeli urgentní vyhotovení v případě dodání parametrů, které jste odmítla a přála jste si vrátit peníze, které Vám samozřejmě budou co nejdříve odeslány.
    Celá situace nás mrzí a doufáme, že i přes toto nedopatření na náš eshop nezanevřete.

    S pozdravem a přáním krásného dne,
    LUXbrýle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel brýle jinné nežli vypadají na obrázku:(

    Reakce obchodu Luxbryle

    Dobrý den,

    je nám velmi líto Vaše zklamání. Jelikož fotografie produktů odpovídají skutečnosti, prosíme o informaci o jaký model se jedná a doplňující informace, abychom se ujistili, že nedošlo k nějaké chybě. Budeme rádi, když nás kontaktujete emailem, abychom celou situaci vyřešili k Vaší spokojenosti. Samozřejmostí je možnost vrácení zboží nebo Vám můžeme model vyměnit za jiný dle Vašeho přání.

    S pozdravem a přáním krásného dne,
    Zákaznický servis, LUXbrýle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Rozpadli se po 14 dnech museli je spravit v optice

    Reakce obchodu Luxbryle

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše špatná zkušenost. Samozřejmostí je pro nás okamžitá výměna v případě reklamace. Stačí napsat email nebo zavolat a ihned vzniklé komplikace řešíme ke spokojenosti zákazníka, který je u nás na prvním místě.

    S pozdravem,
    Zákaznický servis - LUXbrýle.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Brýle stále nedorazily. Omluva za spozdeni Ano ale i tak je týden další pryč a zboží nikde.